برگزارکننده پاویون ایران در نمایشگاه هاوانا در گفتگو با تیتر کوتاه مطرح کرد:

برنامه ‌ریزی جامع برای حضور قدرتمند ایران در نمایشگاه هاوانا

محتشم امیری گفت: حضور در نمایشگاه بین ‌المللی هاوانا، فرصتی استثنایی برای شرکت ‌های ایرانی جهت ورود به بازارهای جدید، گسترش روابط تجاری و معرفی توانمندی‌ های خود به جهان است.

نمایشگاه بین ‌المللی هاوانا (FIHAV)، یکی از بزرگترین رویدادهای تجاری در منطقه کارائیب، امسال نیز با استقبال گسترده شرکت‌ های بین‌ المللی روبرو خواهد شد. چهلمین دوره این نمایشگاه معتبر از تاریخ ۱۴ تا ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی هاوانا برگزار می‌شود و انتظار می‌رود فرصت‌های بی‌نظیری را برای تجارت و سرمایه‌گذاری در منطقه کارائیب فراهم کند.

با وجود چالش‌های جهانی، FIHAV  همچنان به عنوان یک پل ارتباطی مهم بین کشورهای مختلف عمل می‌ کند و نشان از پتانسیل بالای اقتصادی کوبا و منطقه دارد. حضور پررنگ و پایونی ایران در این نمایشگاه، نویدبخش گسترش روابط تجاری و اقتصادی ایران با کشورهای منطقه است.

در این دوره از نمایشگاه نیز بیش از ۷۰۰ شرکت از ۶۰ کشور جهان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و طیف گسترده‌ ای از محصولات و خدمات از جمله صنایع غذایی، دارویی، ساختمانی، ماشین ‌آلات صنعتی و فناوری‌ های نوین به نمایش گذاشته خواهد شد.

درهمین زمینه نشست هم اندیشی چهلمین نمایشگاه هاوانا – کوبا با حضور احمد جوانمردی مدیر توسعه بازار و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، احمد فیروزی مدیرکل دفتر اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت، حمید وطن دوست عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته، برخی از مدیران وزارت صمت، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان سفارت کوبا در تهران، برخی از تولیدکنندگان صاحب‌ نام کشور در محل سالن جلسات سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد.

گشایش بازارهای جدید برای محصولات ایرانی در هاوانا

علی محتشم امیری، مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور و برگزارکننده پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهلمین نمایشگاه بین ‌المللی هاوانا، در حاشیه نشست هماهنگی این رویداد، به تشریح جزئیات حضور شرکت ‌های ایرانی در این نمایشگاه پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت این رویداد تجاری بین ‌المللی در منطقه کارائیب، بر ضرورت برنامه‌ ریزی دقیق و جامع برای حضور مؤثر شرکت‌ های ایرانی تأکید کرد.

محتشم امیری در ادامه افزود: برای بررسی دقیق ‌تر نیازها و چالش ‌های احتمالی شرکت ‌های حاضر در این نمایشگاه، جلسات متعددی با نمایندگان بخش‌ های مختلف صنعت و تجارت کشور برگزار شد که این جلسه یکی از آنها است. در این جلسات، ضمن تبادل نظر درباره فرصت ‌های موجود در بازار کوبا و کشورهای همسایه، به بررسی چگونگی معرفی بهتر محصولات و خدمات ایرانی به مخاطبان بین ‌المللی پرداخته شد.

وی خاطرنشان کرد: سالن ۱۵ به عنوان یکی از سالن ‌های اصلی مرکز نمایشگاهی هاوانا برای استقرار پاویون ایران انتخاب شده است. این سالن با توجه به موقعیت مکانی مناسب و امکانات موجود، بهترین گزینه برای نمایش توانمندی‌ های شرکت ‌های ایرانی به شمار می ‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی میلاد نور در ادامه عنوان کرد: به منظور حمایت از شرکت ‌های ایرانی، تسهیلاتی از قبیل ارائه اطلاعات جامع درباره بازار کوبا، مشاوره در زمینه صادرات و معرفی فرصت‌ های سرمایه ‌گذاری در اختیار شرکت‌ کنندگان قرار خواهد گرفت. در ضمن شرکت کنندگان در این رویداد از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته برخوردار خواهند شد.

محتشم امیری در پایان سخنان خود تأکید کرد: حضور در نمایشگاه بین ‌المللی هاوانا، فرصتی استثنایی برای شرکت ‌های ایرانی جهت ورود به بازارهای جدید، گسترش روابط تجاری و معرفی توانمندی‌ های خود به جهان است. امیدواریم با تلاش همه دست ‌اندرکاران، شاهد موفقیت چشمگیر شرکت‌ های ایرانی در این رویداد مهم باشیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر