ادعای عجیب وزیر آموزش و پرورش

صحرایی: نیوتون فیزیکدان بزرگی نبود / به این فرهنگیان جوان تر را استخدام می کنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلم ها را از افراد زیر۲۰ سال انتخاب کرده ایم تا دانش آموزان را درک کنند.

صحرایی: نیوتون فیزیکدان بزرگی نبود / به این فرهنگیان جوان تر را استخدام می کنیم

جذب معلمان جدید برای هر سیستم آموزشی بسیار مهم است. معلمان جدید می‌توانند با تجربیات و دانش خود به بهبود کیفیت آموزش و پرورش کمک کنند. همچنین، جذب معلمان جدید می‌تواند به افزایش تعداد معلمان و بهبود نسبی نسبت به نیروی انسانی موجود در سیستم آموزشی کمک کند. از طرفی، جذب معلمان جدید می‌تواند به ایجاد رقابت سالم بین معلمان و بهبود کیفیت آموزش و پرورش منجر شود. به طور کلی، جذب معلمان جدید برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش و توسعه سیستم آموزشی بسیار حائز اهمیت است.

وزیر آموزش و پرورش، اظهار داشت: ۸۰ درصد دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان زیر ۲۰ سال هستند چرا که بتوانند در شکاف نسلی، دانش‌آموزان را درک کنند.

وی ادامه داد: سند تحول بنیادین بر خلاقیت و جست‌وجو توسط دانش‌آموزان تأکید دارد ولی ما بشدت از آن غفلت کردیم. به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم کتاب «فرمول» را بخوانید. این کتاب ۵ قاعده جهانی را بیان می‌کند. به‌عنوان مثال این موضوع را مطرح می‌کند که نیوتن از سایر فیزیک‌دانان بزرگ‌تر نبود اما چه شد در تاریخ ماندگار شد و می‌گوید که چرا خوارزمی و سایر بزرگان به اندازه بزرگان کشورهای غربی در تاریخ مطرح نیستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • یک معلم بدبخت

    الاغ
    تو به اندازه چرک زیر ناخن نیوتن ارزش نداری
    با اون دهن کثیف و کله پوکت اسم نیوتن رو بلغور نکن

  • ناشناس

    من یک معلم بازنشسته ام. خجالت دارم کلاس بروم. چون بیسواد مطلق وزیر آموزش و پرورش شده

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر