قیمت بنزین | افزایش قیمت بنزین | واردات بنزین | یارانه بنزین | بنزین یارانه ای

بنزین سه نرخی می‌شود؟

نخعی گفت: بیش از آنکه افزایش قیمت یا سه نرخی شدن بنزین واقعیت داشته باشد جنبه شایعه دارد.

بنزین سه نرخی می‌شود؟

قیمت بنزین چند وقتی است که به یکی از حیاتی ترین موضوعات کشور تبدیل شده است و جنجال های بسیاری را به وجود آورده است. این روزها شاهد هستیم کماکان شایعات افزایش قیمت بنزین مطرح می‌شود.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره شایعاتی مبنی بر سه نرخی شدن بنزین گفت: هرگونه افزایش قیمت با توجه به منابع مالی که ایجاد می‌کند باید مصارفش هم پیش‌بینی شود بنابراین اگر دولت چنین برنامه‌ای داشت باید منابع آن را مشخص می‌کرد چون نیاز به اصلاح قانون بودجه دارد و الان خبری در این خصوص نیست.

وی اظهار کرد: من فکر می‌کنم بیش از آنکه افزایش قیمت یا سه نرخی شدن بنزین واقعیت داشته باشد جنبه شایعه دارد و دولت هم برنامه‌ای برای این موضوع ندارد و ما هم در قانون بر این موضوع تاکید کردیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: در قسمت احکام بودجه، افزایش قیمت و سه نرخی شدن بنزین نبود بنابراین در جداول هم نمی‌تواند باشد چراکه سقف بودجه را بستیم.

نخعی گفت: حرفی از بنزین سه نرخی نیست مگر اینکه دولت اصلاحیه بیاورد که فعلا خبری نیست.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه اگر دولت اصلاحیه بنزین سه نرخی را به مجلس بفرستد آیا مجلس آن را قبول می‌کند یا خیر، گفت: نمی‌توانم از طرف مجلس صحبت کنم، اما با توجه به فضایی که در مجلس وجود دارد بعید است که آن را قبول کند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر