جزئیات جدید از صدور حکم افزایش حقوق بازنشستگان

در این خبر به جزئیات جدید از صدور حکم های همسان سازی حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.

جزئیات جدید از صدور حکم افزایش حقوق بازنشستگان

جزئیات جدید از متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد که براساس تصمیم اخذا شده فی مابین سازمان تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان به زودی احکام متناسب سازی صادر خواهد شود.

نشست مشترک میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی کشور برگزار شد.

در این جلسه رئیس ،اعضای هیئت مدیره و بازرسین کانون عالی پس از بحث و تبادل نظر با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی به توافق رسیدند تا احکام متناسب سازی بر اساس مفاد جزء ۲ بند ر ماده ۲۸ برنامه هفتم توسعه هم برای سایرسطوح و هم برای حداقل بگیران بازنشسته تامین اجتماعی صادر شود.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در این جلسه ضمن اعلام آمادگی برای موضوع متناسب‌ سازی گفت: با مشارکت و همفکری نمایندگان کانون عالی کشور و سازمان تامین اجتماعی احکام متناسب سازی برای بازنشستگان سایر سطوح و جامعه حداقل بگیرصادر می‌شود و سازمان بر اساس طرح دو فوریتی دولت به مجلس متناسب سازی برنامه هفتم را برای حداقل بگیران نیز همانندسایر سطوح اعمال خواهد کرد.

در این جلسه توافق شد که با توجه به اجرای متناسب سازی برنامه هفتم توسعه در راستای پرداخت ۳ میلیون تومان علی الحساب به سایر سطوح و حداقل بگیران که در تیرماه صورت گرفت و نهایتاً پس از صدور احکام متناسب سازی باقیمانده ۴۰ درصد متناسب سازی درسال اول برنامه هفتم توسعه به بازنشستگان مشمول این طرح پرداخت بشود.

در این جلسه تصمیم بر این شد که به زودی احکام متناسب سازی صادر خواهد شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    علت تاخیر در اجرای احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه بود؟

  • ناشناس

    مجلس شورای اسلامی متأسفانه از سال 1359 تاکنون به تعهدات خود در قبال رزمندگان، ایثارگران و هم جانبازان به‌خوبی عمل نکرده‌است چرا؟

  • ناشناس

    عملکرد مجلس شورای اسلامی متأسفانه از سال 1357 تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور نیست و تاکنون هم نبوده است.

  • ناشناس

    سوال اینجاست که آیا شعبه تأمین اجتماعی مربوطه می تواند که بدون رأی کمیسیون، اداره کار و دیوان عدالت اداری حقوق و مزایا بازنشستگان کارگری را کم کند.‌

  • ناشناس

    ۰۹:۱۳۰۶ شهريور ۱۴۰۳

    بنده بیش از هزاران بار در مورد عملکرد و رفتار تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه در رسانه ها شکایت و اعتراض کردم ولی اما متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس وغیره بررسی و رسیدگی نمی کنند چرا؟

  • ایرج

    چرا هی نمک روی زخم بازنشستگان میریزید
    امیدوارم روز خوش نبینید
    بلاخره یک روز خداوند پاداش این عمل زشتتون را خواهد داد
    دنیا دار مکافاته
    حالا هی بازنشستگان را سر کار بگذارید

    • ناشناس

      هیچ دار مکافات نیست وگرنه یه بچه بی پدرو مادر میره تو فوتبال میشه ملیاردر و یا هنر پیشه میشه میشه نلیاردر .کجا دار مکافات است خودت دیدی

  • غلامرضا جعفرپور

    سلام
    بنظرم به جای چندین با جلسه گذاشتن عمل مهم لطفابفرماین این بزودی چه زمانی ازسال یاقرن هستش

  • محمدیان

    صندوق تامین ازخود بیمه شدگان پر میشه ولی سرپرستان دزدش از باند مافیا و اطرافیان خود دولت هستن و راه دزدی را خود دولت اموزش میده درکنارش چندین شرکت که سودو زیانش مهم نیست ولی مدیران بی لیاقتش با کت شلوار دارن از صندوق مثل گاو میخورن .
    هر رییس جنهوری که صندوق تامی اجتماعی را سرو سامان بده اون رییس جنهور کشور ماست وگرنه همشون دزدن .
    چطور پول فوتبالیست های بی ناموس را ملیاردی میده ولی از نقوق کارگری طرفه میرن .پس دولت هم دزد است

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر