محصول پرفروش ایران‌خودرو در ۱۴۰۴ از خط تولید خارج شد

نخستین محصول تولیدی گروه صنعتی ایران‌ خودرو در نخستین روز سال کاری ۱۴۰۴، از سالن مونتاژ شماره یک سایت مرکزی خارج شد. هم‌زمان، تولید در سایر خطوط گروه صنعتی ایران‌خودرو در سایت تهران و استان‌ها نیز در سال ۱۴۰۴ آغاز شده است.

محصول پرفروش ایران‌خودرو در ۱۴۰۴ از خط تولید خارج شد

عادل پیرمحمدی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در جریان بازدید از بخش نهایی خط مونتاژ محصول تارا، با ابراز امیدواری نسبت به بهبود مستمر کیفیت خودروهای تولیدی در سال جدید، گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۴، ارتقای کیفی محصولات ایران‌خودرو برای مشتریان کاملا ملموس باشد. دستیابی به این هدف مستلزم پیشرفت هماهنگ در کل زنجیره تامین، از جمله قطعه‌سازان و تامین‌کنندگان مواد اولیه است.

تارا-ایران-خودرو

وی تاکید کرد: در تولید باکیفیت، هیچ مصالحه‌ای پذیرفته نیست و قطعات بی‌کیفیت بدون اغماض برگشت داده می‌شوند و اجازه ورود به خطوط تولید را نخواهند داشت.

پیرمحمدی با اشاره به چالش‌های پیش روی صنعت خودرو، افزود: سال‌هاست که سرمایه‌گذاری مناسبی برای ارتقای کیفیت انجام نداده‌ایم. قیمت‌گذاری دستوری، به‌عنوان یکی از عوامل اصلی زیان‌دهی، مانعی جدی بر سر راه نوسازی خطوط تولید و توسعه محصولات جدید بوده است.

وی ادامه داد: توسعه محصول و به‌روزرسانی خطوط تولید، نیازمند سرمایه‌گذاری است، اما در شرایط زیان‌دهی، این امر دشوار یا حتی غیرممکن می‌شود. امیدواریم در سال جاری با حمایت دولت و بازنگری در سیاست‌های اقتصادی، بتوانیم این روند را اصلاح کرده و کیفیت محصولات را ارتقا دهیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو پیش‌تر اعلام کرده بود که این شرکت در سال ۱۴۰۴ تولید و عرضه خودروهای جدیدی از جمله تارا هیبریدی را در دستور کار دارد و در کنار آن برنامه‌هایی برای تولید انبوه موتورهای کم‌مصرف و پایه گازسوز به منظور کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا هم دارد.

ایران‌خودرو، سال گذشته را با تولید ۵۳۸ هزار و ۵۵۰ دستگاه انواع خودروهای سواری و وانت به پایان رساند و در سال جاری با هدف افزایش کمی و کیفی محصولات، در تلاش است رضایت بیش‌تری از مشتریان را جلب کند.

تیترکوتاه مدیا

استقبال پرشور در روز دوم نمایشگاه فرش دستباف

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • کوثر

    با سلام و تحیت
    باید خدمت مدیر عامل محترم ایران‌خودرو عرض کنیم که مشکل فقط قیمت دستوری نیست !!!
    اگر قیمتها آزاد باشند ، از آنطرف باید واردات تمامی خودروها هم آزاد باشد تا مردم هرچه را که بخواهند انتخاب کرده و با کمترین قیمت ، بدست بیاورند.
    نه اینکه درب واردات بسته باشد و ایرانخودرو از این نمط برای خود کلاهی گشاد بگذارد؟!!!
    و در نهایت ، هیچ ارتقای کیفیتی هم متصور نخواهد بود!!!!
    همین چیزی را که الان شاهد آن هستیم.؟!!!
    قیمتها بسیار بالا و کیفیت بسیار پائین ؟!!!!
    علتش معلوم است !!!!
    رانتی که ایران‌خودرو از آن بهره میبرد !!!!
    مردم بشدت از کیفیتها و قیمتها ناراضی هستند؟!!!
    و شما هم حاضر به تغییر رویهٔ غلط خود نیستید!!!
    مردم بیچاره چه باید بکنند ؟؟؟!!!!!!!
    ولله الحمد

  • همایون

    هرساله بودجه رفع ناترازی ایران‌خودرو و سایپا از جیب مردم پرداخت میشود ایران‌خودرو و سایپا پدیده قرن هستند بخاطر حاشیه سود ،۵۰۰ درصدی و زیان انباشته هزاران میلیون تومانی این اتفاق در هیچ کجای دنیا از ازل تا ابد اتفاق نیفتاده و نمیفتد که تولید کننده ای ۵۰۰ درصد سود به قیمت تمام شده محصول خود اضافه کند ولی ورشکسته باشد

  • مرتضی ثمره نوری

    باسلام.وقتی دوتاشرکت خودروسازی هرکاری که دلشون بخواد بامردم انجام میدن چه نظری بدیم.اون ازموتور ماشین که مدل پایین گذاشتن.رینگهای ماشین که معمولی هستش.کلید یادکمه کروز حذف شده.واسه ماشین سورن پلاس می‌گم. قیمت‌های ماشین هم هرروزبالامیره ازامکانات کم می‌شه. به این میگن تولیدملی خسته نباشید.اگه کاری ازدست مردم برمیاد درخدمت گذاری آماده هستیم.اقای مدیرعامل ایران خودرو

  • حسن

    خودرو سازی را قلک دولت می نامند عجب صبری خدا دارد اگر من جای بودم هزاران مافیای طماع خودرو ساز را دفن در چاله میکردم

  • موسوی

    کدوم کیفیت من الان دنا پلاس دارم،متاسفانه تمام پلاستیک استفاده شده از بدترین جنس وپایین ترین کیفیت(رودری ها، داشبورد و ...)همچنین همان اوایل مرتب چراغ چک روشن میشد ومجبور بودن یک روز کاری تو صف ایران‌خودرو باشم و....

  • علی

    جمع کنید این مسخره بازی هارو توروخدا کیفیت ماشین ها تون صفره بخدا...

اخبار
پیشنهاد سردبیر