حمایت دولت از خانوارهای تحت کمیته امداد خمینی(ره)؛

کوپن رسما جای یارانه را گرفت!

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای خانوارهای تحت‌پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از ۱۳ خرداد آغاز می شود.

کوپن رسما جای یارانه را گرفت!

به گزارش تیترکوتاه؛ علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره افزایش 20 درصدی افزایش یارانه دهک‌های اول تا سوم با استفاده از طرح کالابرگ افزود: مرحله جدید این طرح از 13 خرداد آغاز شده و همه مشمولین طرح می توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

وی بیان‌داشت: کارت جدیدی برای‌ کالابرگ الکترونیکی صادر نمی شود، همه کارت های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

عسگریان عنوان‌کرد: ۶ فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: همه خانوارهای مشمول دریافت یارانه می توانند با نصب اپلیکیشن «شما» یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر