کارت سوخت | کارت بنزین | قیمت بنزین

کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود / هشدار جدی به این رانندگان

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: ‌اگر رانندگان تاکسی‌ در زمان بارش به شهروندان خدمات حمل‌ونقلی ارائه ندهند، جریمه غیر نقد خواهند شد، در گام نخست، مجوز ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا و در گام دوم، کارت سوخت تاکسی‌های غیر فعال، لغو می‌شود.

کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود / هشدار جدی به این رانندگان

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم در اثر سوء مدیریت در فصل بارندگی، نزولات آسمانی موجب اختلال در زندگی عادی شهروندان شود، گفت: در تلاش هستیم تا با روان‌سازی جریان ترافیک، خدمات حمل‌ونقلی بهتر و بیشتری را ارائه دهیم.

مهدی گلشنی برطرف کردن گره‌های ترافیکی، استمرار خدمات حمل‌ونقلی و افزایش ایمنی معابر را به عنوان اهداف سه‌گانه ستاد مدیریت بارش برشمرد و افزود: با تشکیل ستاد مدیریت بارش در سال گذشته و حصول نتایج مثبت در امسال، برنامه‌ریزی متفاوتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک در این ستاد به دو بخش اصلی ستادی و منطقه‌ای تقسیم می‌شود، گفت: شناسایی ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهر و رفع ۶۵ درصد از مشکلات این نقاط توسط مناطق و با همکاری حوزه‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی انجام گرفته‌ است.

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه ارتقاء و بهبود کیفی و کمّی سرویس‌رسانی در حوزه اتوبوس و تاکسی را در دستور کار داریم، گفت: در حوزه اتوبوسرانی، علاوه بر بهسازی و مناسب‌سازی ۷۰ ایستگاه اتوبوس، مقرر شد تا اتوبوسرانی در ایام بارش با اعزام اتوبوس‌های بیشتر به نقاط پُرازدحام، خدمات مؤثرتری به شهروندان ارائه دهد و برای شناسایی ناوگان غیر فعال تاکسیرانی و کنترل و نظارت دقیق و کامل بر تاکسی‌ها نیز تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

گلشنی در خاتمه با تأکید بر اینکه اگر رانندگان تاکسی‌ در زمان بارش به شهروندان خدمات حمل‌ونقلی ارائه ندهند، جریمه غیر نقد خواهند شد، گفت: در گام نخست، مجوز ورود به محدوده‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا و در گام دوم، کارت سوخت تاکسی‌های غیر فعال، لغو می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • کرمی

    اون رانندگان تاکسی که همش در حال خوابند فقط برای کار شخصی خودشون از تاکسی استفاده میکنند
    تکلیفشون چی میشه هیچ نظارتی هم نیست از کجا معلوم میشه که مسافر کشی نمیکنه چجوری باید معلوم بشه

  • عزیز

    اکثر رانندگان تاکسی اموال عمومی رو برای خودشون
    شخصی کردن تاکسیرانی هم اصلا نظارتی ندارد اکثرا با تاکسی کارهای شخصی خودشونو انجام میدن به نظر من باید جواز تاکسیرانی این عده که از بیت‌المال
    استفاده شخصی میکنند باطل بشه

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر