کانال سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

کانال سیگنال ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

ارز-دیجیتال-سیگنال

ما می تونیم در پاسخ به سوال سیگنال ارزهای دیجیتال چیست؟ این جواب رو بدهیم که سیگنال ارزدیجیتال در اصل پیشنهاد یا ایده معاملاتی برای خرید و فروش یه ارز دیجیتال خاص در بازه زمانی خاص و قیمت مشخص است که یا به صورت دستی توسط یه معامله گر حرفه ای و با تجربه تحلیل میشود و سیگنال صادر میشود و یا از طریق ربات ها و الگوریتم های معاملاتی که این سیگنال ها رو به صورت خودکار ارسال می کنند. به عبارت دیگرمعامله گر حرفه ای یا ربات سیگنال دهی با تحلیل تکنیکال قیمت ارز دیجیتال خاص، بهترین نقاط خرید و فروش رو در بازه زمانی و قیمت مشخص برای کاربران ارائه می کنه و کاربران این امکان رو دارن تا پس از دریافت کانال سیگنال ارز دیجیتال وارد معامله بشن و سود زیادی به دست بیارن.
به عبارت دیگه سیگنال ارز دیجیتال در واقع پیشنهادی هست که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در زمان ها و قیمت های مختلف به افراد داده میشود. همچنین بهتره بدونین سیگنال رمزارزها توسط معامله گرها و تحلیلگرهای حرفه ای بعد از تحلیل و تست کامل در خدمت کاربران قرار می گیره. نکته قابل توجه این هست که سیگنال ارزهای دیجیتال شامل حد سود و حد ضرر هست که یکی از ویژگی های اصلی سیگنال های ارز دیجیتال هست که وجود این مورد در سیگنال باعث میشه تا اون سیگنال معتبر باشه. اگه دوست دارین تا حد سود و حد ضرر سیگنال ارزهای دیجیتال رو تشخیص بدین، باید حتما دانش کافی رو در این حوزه داشته باشین.
اگه بخواهیم به زبان ساده تر به سوال جواب بدیم، می تونیم بگیم که سیگنال رمزارزها اطلاعات درونی هست که به معامله گر و تریدر کمک می کنه تا استراتژی معاملاتی خودش رو تعیین بکنه و یه الگوی تاکتیکی به وجود بیاره و با حداقل ضرر و سود از بازار ارزهای دیجیتال و معامله های خودش سود به دست بیاره. همچنین سیگنال های ارز دیجیتال به معامله گر کمک می کنه تا ریسک معاملاتی اون ها کمتر بشه و تمرکز اصلی خودشون رو بر روی معامله های خودشون بزارن و سود زیادی به دست بیارند 

نکته حائز اهمیت این است که شما میتوانید با آموزش ارز دیجیتال در مشهد خودتون چارت های ارز های دیجیتال مختلف را بررسی کنید و بعد از معامله کنید که دیگر از بقیه نخواهید که به شما سیگنال بدهند.

سیگنال فیوچرز ارز دیجیتال

یکی از مزیت هایی که فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال براتون فراهم میکنه، امکان استفاده از معاملات فیوچرز یا اتی هستش. این نوع از معامله ها به شکل یه قرارداد رمزنگاری شده هستن که بر روی قیمت یک ارز دیجیتال یا دارایی بسته شدن. مهمترین ویژگی این نوع از معاملات اینه که اجازه ی استفاده از اهرم یا لوریج های بالا رو برای تریدر فراهم کرده. به این ترتیب میتونین چندین برابر پول خودتون رو وارد یک معامله کنین و سود های بالایی رو نسبت به سرمایه خودتون کسب کنین.

سیگنال اسپات (Spot) ارز دیجیتال چیست؟

به طور کلی به معاملات اسپات به معاملات نقدی معروف هستند. اگه بخوایم به زبانی ساده بهتون توضیح بدیم، اسپات به اون دسته ای از معاملات گفته میشه که معامله گر با استفاده از پول نقدی که در حساب خودش داره، مقداری ارز رو خریداری میکنه. به این ترتیب در همون لحظه رمز ارزها به کیف پول شما واریز میشن و شما تا وقتی که اقدام به فروش نکنید، مالک اون رمز ارزها هستین.استراتژی معاملاتی در این نوع از سیگنال ارز دیجیتال این است که در کف های قیمتی و به امید رسیدن به سود با افزایش قیمت ارز دیجیتال، اقدام به خرید کنید. جالبه بدونین که سیستم سیگنال روی نمودار همیار تریدر ارزسنج، چنین سیگگنال هایی رو هم صادر میکنه که میتونین با اهداف بلند مدت و یا میان مدت از اون ها برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال استفاده کنین.

انواع سیگنال ارز دیجیتال

با درنظرگرفتن مفهوم سیگنال ارز دیجیتال، بهتر است که با انواع سیگنال ارز دیجیتال نیز آشنا شویم. این سیگنال‌ها یا نشانه‌ها که سعی بر پیش‌بینی روند صعودی و یا نزولی بعدی قیمت را دارند، می‌توانند به روش‌های متنوعی ارائه شوند. سیگنال‌های ارز دیجیتال می‌توانند بر مبنای نظر یک تحلیلگر تکنیکال، فاندامنتال ارائه شوند و یا به‌صورت خودکار توسط یک اندیکاتور یا شاخص، پلتفرم‌ها و یا سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ربات‌ها به تریدرها منتقل شوند.

این سیگنال‌ها، ممکن است توسط گروهی از تحلیلگران تکنیکال یا فاندامنتال، در بستر کانال‌های تلگرامی، سایت، وبلاگ و یا دیگر فضاهای مجازی چه به‌صورت رایگان و چه به‌صورت اشتراکی ارائه شوند؛ بنابراین، می‌توانیم این سیگنال‌ها را به دسته‌های زیر تقسیم کنیم:

  • سیگنال‌های ارائه شده توسط (محققان حسن زاده فایننس) (تکنیکال و فاندامنتال)
  • سیگنال‌های مبتنی بر اندیکاتورها
  • سیگنال‌های مبتنی بر پلتفرم‌های تجاری
  • سیگنال‌های مبتنی بر سیستم‌های هوش مصنوعی

مزایا و معایب استفاده از سیگنال ارزهای دیجیتال چیست؟

سیگنال‌های ارز دیجیتال، در کنار مفیدبودن برای افراد مبتدی برای آموزش و نحوه پیاده‌سازی یک استراتژی معاملاتی، دارای مزایا و معایبی نیز هستند. پس بهتر است فوراً به سراغ مزایا و معایب استفاده از سیگنال‌های ارز دیجیتال برویم و این کتاب هزارصفحه‌ای را خلاصه کنیم

مزایا استفاده از سیگنال ارزهای دیجیتال

سیگنال‌های ارز دیجیتال، می‌توانند دیدگاه روشن‌تری را از جهت غالب بازار، از طریق نگرش تریدرهای معروف و یا محققان ارز دیجیتال ارائه دهند. با کمک این سیگنال‌ها، با نگرش این افراد آشنا خواهید شد و می‌توانید در سیستم‌های معاملاتی خود برای مدیریت ریسک و سرمایه، نقاط ورود و خروج، حد ضرر و وین ریت معاملاتی، به همراه شیوه تحلیل یک دارایی پایه عملکرد بهتری را ثبت کنید.

معایب استفاده از سیگنال ارزهای دیجیتال

سیگنال‌های ارز دیجیتال ممکن است برای هر فردی مناسب نباشد و در امر پیش‌بینی قیمت کاملاً دارای خطای تکنیکی زیادی باشند. برای مثال، ممکن است از یک سیگنال بلندمدت ارز دیجیتال، در کوتاه‌مدت استفاده کنید و کاملاً با آنچه انتظار داشته‌اید، خلاف جهت رفتار کند. معمولاً در سیگنال‌های ارز دیجیتال، نقاط ورود و خروج، به همراه تایم فریم معاملاتی ذکر می‌شود. بااین‌حال ممکن است، این شیوه معاملاتی باشخصیت شما سازگار نباشد و حتی در کنار پیش‌بینی درست قیمت، منجر به ضرر شما شود.

در سیگنال‌های ارز دیجیتال، به طور معمول حجم معاملات ذکر نمی‌شود. ممکن است شخصی با ۱۰۰۰ دلار وارد یک موقعیت معاملاتی شود و فردی تنها با ۱۰۰ دلار اقدام کند؛ بنابراین، ریسک وارده بر هر فرد به‌هیچ‌وجه یکسان نیست. سیگنال‌های ارز دیجیتال، در کنار مزایای خود، هیچگاه قادر به محاسبه ریسک وارده بر هر فرد نمی‌باشند. شاید شما با یک حد ضرر ۵۰۰ دلاری و کسب سود ۱۰۰۰ دلاری که ریسک به ریواردی ۲/۱ دارد کاملاً خوشنود باشید، اما، برای فردی دیگر ۵۰۰ دلار حد ضرری سنگین باشد و یا به ریسک به ریوارد پایین ۳/۱ راضی نباشد.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر