لیست قیمت تیر آهن ۱۸ با شهرآهن

لیست قیمت تیر آهن 18 با شهرآهن

 

در دنیای امروز که ساخت ساختمان ها و برج های سربه فلک کشیده، امری رایج است، قیمت مصالح ساختمان سازی مختلف و از جمله تیرآهن، به مسئله ای مهم برای ساختمان سازان تبدیل شده و آنان باید قیمت روزانه این مصالح را بررسی کرده و بتوانند با توجه به بودجه خود، برای خرید آنها برنامه ریزی کنند و در روزهایی خرید خود را انجام دهند که برایشان به صرفه تر باشد. ما قصد داریم درادامه، قیمت تیرآهن 18 را به طور اختصاصی بررسی کرده و اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما بگذاریم تا بتوانید برای خرید آن بهتر تصمیم گیری کنید.

تیر آهن چیست؟

تیر آهن، یکی از ابزار های مهم در صنعت ساختمان سازی است که از آلیاژ های مختلفی ساخته می شود. بنابراین زمانی که برای خرید تیر آهن به بازار مراجعه می کنید، انواع مختلفی از آن را می بینید که ممکن است برای انتخاب آن دچار سردرگمی شوید و ندانید که انتخاب کدامیک منجر به سود شما خواهد بود. برای اینکه از بین آنها، بهترین را انتخاب کنید، نیاز است که حداقل آشنایی اولیه را با انواع آن داشته باشید. به منظور آشنای هر چه بیشتر شما با تیرآهن، در زیر به انواع آن اشاره کرده ایم:

 

تیر آهن هاش

تیر آهن هاش، از انواع تیرآهن است که دارای عریض ترین بال ها بوده و به آن تیرآهن بال پهن نیز گفته می شود. این تیرآهن از لحاظ شکل ظاهریاهن1 شبیه H است. تیر آهن هاش جز یکی از ضروری ترین مصالح برای اسکلت بندی ساختمان است و در مقایسه با دیگر نمونه های تیر آن، وزن بیشتری داشته و به طبع، قدرت مقاومت بیشتری نیز دارد. زمانی که برای اسکلت بندی ساختمان از آن استفاده شود، ساختمان در برابر انواع ضربات مقاوم خواهد بود.

تیرآهن استاندارد اروپا و ایران

این نوع تیر آهن به گونه ای طراحی شده که ضخامت بال و بدنه آن در طول تیرآهن یکسان است. این نوع تیر آهن، با نام تجاری تیرآهن IPE در بازار موجود است و بسیار پرکاربرد است؛ طوری که اغلب مهندسین ایرانی ترجیح می دهند از آن برای ساخت پروژه های خود استفاده کنند.

 تیر آهن استاندارد چین روسیه

این نوع تیرآهن که اغلب در دو کشور چین و روسیه استفاده می شود، در بازار با نام تجاری INP شناخته می شود. این تیرآهن به گونه ای ساخته می شود که بال های آن دارای شیب ملایم و به شکل I است.

تیر آهن 18

تیرآهن 18، یکی از پرکاربردترین انواع تیر آهن است که با وزن 266 کیلوگرم ساخته شده و وظیفه ی اصلی آن حمل فشار های تنشی و خمشی وارد بر ساختمان است و از نظر اکثر مهندسین ساختمان سازی، تیر آهن 18 یک گزینه ی ضروری برای شروع یک پروژه ی ساختمان سازی است.

قیمت تیر آهن 18

قیمت تیر آهن 18، یا به صورت کلی تر قیمت تیر آهن، طبق مؤلفه های متفاوتی تعیین می شود. یکی از این مؤلفه ها، قیمت دلار است، که متناسب با اوضاع اقتصادی دچار نوسان می شود. البته در کنار قیمت اصلی تیرآهن، هزینه های دیگری نیز به خریدار تحمیل می شود که به طور مثال می توان به هزینه ی حمل و نقل اشاره کرد و آن نیز بسته به میزان سفارش مشتری متغیر است. یک موضوع واضح این است که همه به دنبال خرید ارزانتر هستند؛ اما نکته مهم این است که این خرید ارزان نباید با کیفیت پایین همراه باشد. در واقع شما با خرید باکیفیت، هر چند کمی قیمت بالاتر، خیال آسوده تری از بابت کارایی و استحکام آن خواهی داشت. قیمت تیرآهن 18 اهن2نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از محبوب ترین تیرآهن های سایز 18 از کارخانه ذوب آهن اصفهان است. برای اطلاع از قیمت تیرآهن ۱۸ اصفهان سایت شهرآهن بهترین گزینه برای شما خریداران است، چرا که قیمت محصول در سایت، دقیق و تعیین شده توسط کارخانه است.

 

فروش تیرآهن

کاملاً بدیهی است که شما به عنوان مشتری بخواهید بهترین تیر آهن را با به صرفه ترین قیمت ممکن، خریداری کنید؛ اما این کار نیاز به تخصص و اطلاعات کافی در مورد تیر آهن دارد که ممکن است هر کسی آن را در اختیار نداشته باشد. به همین دلیل باید، تا جای ممکن آن را از جایی خریداری کنید که اطلاعات لازم را در مورد خریدی که میخواهید انجام دهد در اختیار شما قرار دهد و مشاوره های لازم را در این زمینه به شما بدهد.

 شهر آهن یکی از موفق ترین و بهترین شرکت هایی است که در حوزه ی فروش تیر آهن 18 و انواع آهن آلات فعالیت می کند و شما اگر قصد خرید تیر آهن را دارید، می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما، مشاوره های رایگان دریافت کرده و پس از درخواست سفارش، آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید. شرکت ما همچنین قادر است علاوه بر تیرآهن، میلگرد و انواع مصالح ساختمانی را تولید کرده و مشتریان را از خرید از جاهای دیگر بی نیاز کند.

استانداردهای تیرآهن

به دلیل اینکه تیرآهن یکی از مصالح پرکاربرد در کل دنیاست، به همین دلیل استانداردهای جهانی برای آن در نظر گرفته شده است. برای اینکه بتوانید خرید خوبی انجام دهید حتما باید این استانداردها را در نظر بگیرید. عدم توجه به استانداردها می تواند عواقب خطرناکی برای ساکنین آینده ساختمان داشته باشد. به منظور جلوگیری از بروز پیشامدهای ناگوار، حتما باید موسسه استاندارد و تحقیقات، نظارت کافی بر کارخانجات تولید کننده تیرآهن داشته باشد. خریداران می توانند به هنگام خرید محصول، به نشانه ها و مشخصاتی که با خواست موسسه استاندارد بر روی تیرآهن ها درج شده است توجه کنند.

 

جمع بندی

هدف اصلی این مقاله در مورد معرفی انواع تیر آهن این بود که شما را از اهمیت انتخاب یک تیرآهن خوب آگاه کند تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید؛ چرا که در واقع تیرآهن یکی از ابزار مهم پروسه ساخت و ساز بوده و نقش مهم و بسیار مؤثری در حفظ استحکام یک ساختمان دارد و از این رو، اهمیت دادن به کیفیت آن می تواند از خسارت های احتمالی ناشی از بلایای طبیعی مانند زلزله جلوگیری کند. پروسه تولید تیرآهن باید طبق آخرین استاندارد های جهانی انجام شود. قیمت تیرآهن 18 باید به گونه ای باشه که کیفیت لازم را نیز داشته باشد و صرفا قیمت پایین، مبنای خرید ما قرار نگیرد؛ چرا که در اینصورت ممکن است، جان خانواده و یا خریداران ساختمان را به خطر بیندازیم. قیمت تیرآهن سایز 18 با تیرآهن سایز 16 متفاوت است، چرا که وزن آن ها با یکدیگر  یکسان نیست. اگر خریدار تیرآهن سایز 16 هستید، بهترین تیرآهن سایز 16 را ذوب آهن اصفهان تولید می کند. برای مشاهده قیمت تیرآهن ۱۶ اصفهان می توانید به لینک قرار داده شده مراجعه کنید. تیرآهن سایز 16 نیز به اندازه تیرآهن سایز 18 کاربردی و محبوب است، همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط صادرات به صفحه ی صادرات تیرآهن مراجعه کنید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر