دریافت ویزای روسیه با کمترین احتمال ریجکتی

روسیه کشوری پهناور است که امروزه به سبب جاذبه‌های دیدنی و طبیعی فراوان آن، در بین گردشگران از شهرت زیادی برخوردار است. ممکن است برای شما نیز سوال پیش بیاید که "چرا باید به روسیه سفر کنیم؟"

دریافت ویزای روسیه با کمترین احتمال ریجکتی

روسیه کشوری پهناور است که امروزه به سبب جاذبه‌های دیدنی و طبیعی فراوان آن، در بین گردشگران از شهرت زیادی برخوردار است. ممکن است برای شما نیز سوال پیش بیاید که "چرا باید به روسیه سفر کنیم؟" در پاسخ به این سوال می‌توان هزاران هزار جواب داد اما اصلی‌ترین پاسخ‌های آن را می‌توان مواردی مانند فرهنگ جالب مردم، تنوع آب‌و‌هوایی، وجود کاخ‌های باشکوه، موزه‌های باستانی، بناهای دیدنی، غذاهای خوشمزه روسی، سوغاتی‌های منحصر به فرد، هتل‌های لوکس، معماری‌های خاص، مناظر طبیعی و... دانست.

ویزا-مهاجرت

اگر شما هم دوست دارید به این کشور زیبا و رویایی سفر کنید، باید بدانید که قبل از رفتن به روسیه نیاز به دریافت ویزای مناسب دارید. در صورتی که به دنبال دریافت ویزای روسیه در سریع‌ترین زمان ممکن هستید، پیشنهاد ما به شما مجموعه معتبر فلای‌تودی است. مجموعه فلای‌تودی با مهارت و دانش کافی خود، می‌تواند با هزینه مقرون به صرفه و با کمترین احتمال ریجکتی، در سریع‌ترین زمان ممکن ویزای شما را از سفارت دریافت کند. این مجموعه حتی ارائه دهنده بهترین تور روسیه نوروز 1403 نیز می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای گردشگری روسیه

روسیه برای گردشگران و بازدید کنندگانی که صرفا برای گشت‌و‌گذار و تفریح قصد سفر به این کشور را دارند، دو نوع ویزا قرار داده است.

  1. ویزای توریستی عادی روسیه: ویزاهای توریستی عادی روسیه، رایج‌ترین نوع ویزاها در بین گردشگران روسیه است. تایید درخواست این ویزا بین 8 تا 10 روز کاری طول می‌کشد. مدت زمان این ویزا مطابق با مدت زمانی است که افراد دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. اگر قصد شرکت در فستیوال‌های روسیه و بازدید از مکان‌های دیدنی و تفریحی این کشور را دارید، بهترین گزینه برای شما، دریافت ویزای توریستی عادی روسیه است.

  2. ویزای توریستی فوری روسیه: همانطور که می‌توان از نام این ویزا حدس زد، با درخواست ویزای توریستی فوری، این ویزا زودتر از ویزای توریستی عادی روسیه به دست شما خواهد رسید. به صورت کلی این ویزا با توجه به زمان صدور خود به سه دسته تقسیم می‌شود که عبارتند از ویزای توریستی فوری که ظرف مدت 5، 3 یا 2 روزه صادر می‌شود. در صورتی که فرصت کافی نداشته باشید، می‌توانید ویزاهای توریستی فوری 2 روزه را از فلای‌تودی درخواست کنید.

ویزا-تجاری

شرایط دریافت ویزای تجاری روسیه

اگر قصد دارید به منظور راه‌اندازی کسب‌وکار به کشور زیبای روسیه سفر کنید، فلای‌تودی می‌تواند شما را در این مسیر به بهترین شکل راهنمایی کند. با درخواست ویزای تجاری روسیه از فلای‌تودی، ویزای شما طی 3 الی 5 روز کاری آماده دریافت است. این ویزا به صورت کلی 1 ماهه و 3 ماهه می‌باشد.

برای دریافت ویزای روسیه، چه مدارکی باید ارائه دهیم؟

  • گذرنامه (اسکن گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار از تاریخ سفر)

  • عکس پرسنلی (جدید و بدون روتوش)

  • فرم مشخصات تکمیل شده

  • اطلاعات شخصی اعم از آدرس و شماره تماس در دسترس

  • بلیط پرواز رفت و برگشت

  • بیمه مسافرتی 60 روزه

  • واچر هتل

  • مدارک اضافی (در صورت نیاز از طریق کانتر فلای‌تودی به اطلاع کاربر می‌رسد.)

جالب است بدانید برای گرفتن این ویزای نیازی به دریافت تمکن مالی و گردش حساب نیست.

آیا امکان ریجکت شدن ویزای روسیه وجود دارد؟

توجه داشته باشید که فلای‌تودی در تمام مراحل دریافت انواع ویزای روسیه همراه شما است اما تایید یا رد درخواست ویزا، توسط سفارت کشور مقصد انجام می‌شود.

ویزا-روسیه

از آنجایی که این مجموعه، دانش و مهارت کافی برای دریافت انواع ویزا کشورهای مختلف را دارد، احتمال ریجکت شدن درخواست بسیار پایین است. برای تایید درخواست ریجکت باید تمامی مدارک مورد نیاز ارائه شود و شرایط افراد باتوجه به قوانین و شروط تعیین شده باشد.

از عمده‌ترین دلایلی که سبب ریجکت شدن ویزای روسیه می‌شود، عبارتند از:

  1. وجود سابقه ریجکت شدن در گذشته

  2. زیر پا گذاشتن هنجارها و قوانین روسیه

  3. ارتکاب جرم‌هایی مانند سرقت و کلاهبرداری

  4. رخداد تخلفاتی در گذشته مانند کار با ویزای توریستی یا اقامت بیش از مدت اعتبار ویزا

  5. ارائه مدارک نادرست و ناکافی

  6. و...

آیا ویزای روسیه قابل تمدید است؟

همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، مدت ویزای روسیه به مدت زمانی که افراد قصد دارند در این کشور اقامت داشته باشند، بستگی دارد و چنانچه این مدت زمان به اتمام برسد، کاربران دوباره برای دریافت ویزا باید اقدام کنند. توجه داشته باشید که امکان تمدید ویزای روسیه وجود ندارد.

روسیه-مهاجرت

دریافت ویزای روسیه از فلای‌تودی

با دریافت ویزا روسیه از فلای‌تودی می‌توانید در تعطیلات سال نو به این کشور زیبا بروید و خاطرات خوشی را برای خود و عزیزانتان به ارمغان بیاورید. این مجموعه امور مربوط به ویزای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد و به محض آماده شدن ویزا، به اطلاع شما می‌رساند. اگر دوست دارید سفری خاطره‌انگیز در روسیه تجربه کنید، بهتر است هر چه سریع‌تر ویزای روسیه 2023 خود را دریافت کنید.

فلای‌تودی علاوه بر ارائه خدمات مربوط به ویزا، خدمات دیگری مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزان‌ترین بلیط‌های قطار، رزور هتل‌های داخلی و خارجی، برگزاری انواع تورهای داخلی و خارجی به صرفه و باکیفیت را ارائه می‌دهد.

کاربران می‌توانند برای رزرو و خرید خدمات هم به صورت حضوری به این مجموعه مراجعه کنند و هم به صورت اینترنتی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی، خدمات مورد نیاز خود را رزرو کنند. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود هر گونه سوال و مشکل در رزرو، با تیم پشتیبانی مجموعه فلای‌تودی تماس بگیرید. تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهد کرد.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر