خرید جم فری فایر با آیدی ارزان جم

بسیاری از گیمر ها معتقدند که نمی ‌توان پا به پای بازیکنان دنیا پیش رفت. اما این برداشت صحیحی نیست. زیرا سایت‌ های واسطه زیادی از جمله ارزان جم در حال تلاشند تا موانع را از سر راه بردارند. اگر در صدد خرید جم فری فایر از طریق آیدی هستید، این سایت به شما کمک می‌ کند.

خرید جم فری فایر با آیدی ارزان جم

تهیه جم فری فایر در ایران، تفاوت ‌های بسیاری با سایر کشور ها دارد. منشا این اختلافات به تحریمات اعمال شده علیه کشور مرتبط می ‌باشد. بسیاری از گیمر ها معتقدند که نمی ‌توان پا به پای بازیکنان دنیا پیش رفت. اما این برداشت صحیحی نیست. زیرا سایت‌ های واسطه زیادی از جمله ارزان جم در حال تلاشند تا موانع را از سر راه بردارند. اگر در صدد خرید جم فری فایر از طریق آیدی هستید، این سایت به شما کمک می‌ کند. از این رو می ‌توان همگام با سایر بازیکنان دنیا تجربه موفقیت آمیزی در این برنامه داشت. در ادامه، این شیوه خرید در سایت ارزان جم مورد بررسی قرار می ‌گیرد.

جم فری فایر چیست؟

در عصر مدرن و حال حاضر، بازی ‌ها به نحو دیگری طراحی می‌ شوند. شرط آنلاین بودن، جهت اجرای این بازی‌ ها، منجر به بروز تفاوت شده است. جم فری فایر نوعی ارز یا پول در دنیای مجازی محسوب می ‌شود. اما لازم است بدانید که این ارز منحصر به برنامه بازی گارنا فری فایر است. به عبارت دیگر، نوعی پول درون برنامه ‌ای بوده که جهت خرید از فروشگاه برنامه استفاده می‌ شود. سبک بتل رویال و اکشن در این برنامه بر درجه محبوبیت آن افزوده است.

طراحی ارز رایج در قالب جم برای این بازی نوعی ترفند برای سود رسانی به طراح بازی است. به بیانی دیگر، شرکت سازنده از این طریق کسب درآمد می‌ نماید. نکته قابل توجه این است که تمام گیمر ها برای پیشرفت در بازی به این ارز رایج نیاز پیدا می‌ کنند. در واقع بازی به نحوی طراحی شده است که در تمامی مراحل به طرق مختلف به جم وابسته است. در کنار شیوه‌ های رایگان دریافت این پول می ‌توان آن را خریداری نمود. در این بین یک سوال مهم مطرح خواهد شد. آیا خرید جم فری فایر برای کاربران ایرانی ساده است؟

 جم-فری-فایر

دریافت پولی جم فری فایر

سایت اصلی و رسمی گارنا فری فایر بسته های جم را ارائه می ‌دهد.  بنابراین به راحتی می ‌توان از طریق این سایت میزان الماس مورد نیاز خود را تهیه کرد. منتها دسترسی ایرانیان به این سایت به همین سادگی امکان پذیر نیست. زیرا خرید بسته های تدارک دیده شده نیازمند داشتن یک حساب بین‌ المللی جهت پرداخت هزینه بسته است. در چنین شرایطی آیا هم چنان مسیر پیشرفت در بازی برای کاربران داخل کشور باز است؟

 باید گفت که تحریمات کشوری مسیر دسترسی راحت به حساب‌ های بین ‌المللی را برای ایرانیان مسدود نموده است. با این تفاسیر، خرید مستقیم از سایت رسمی بازی، برای کاربران داخل کشور، عملا ناممکن است. به عبارتی چنان سخت و پیچیده است که اغلب گیمر ها به سمت آن نمی‌ رود. در این زمینه سایت ‌های واسطه ‌اندازی شده ‌اند.‌ این سایت ‌ها در داخل و خارج از کشور فعالیت می ‌کنند. ارزان جم به عنوان یک سایت واسطه داخلی، معتبر و قانونی شناخته شده است.

خرید مستقیم جم فری فایر

خرید جم فری فایر از ارزان جم به صورت مستقیم و از طریق آیدی صورت می ‌گیرد. بر این اساس برای تکمیل فرایند خرید به اطلاعات اکانت خود نیازمند نخواهید بود. بدین ترتیب از بن شدن اکانت در اثر فعالیت های غیر قانونی یا هک شدن محافظت می شود. اطلاعات مربوط به آیدی در بخش پروفایل حساب کاربری هر گیمر گنجانده شده است. در این بخش یک شماره آیدی به همراه نام کاربری بازیکن قرار گرفته است. با وارد کردن این اطلاعات در فرم خرید از ارزان جم، حساب کاربری مخاطب به صورت مستقیم شارژ می‌ شود.

توجه نمایید که دقیقا حجمی معادل حجم بسته خریداری شده وارد حساب کاربری خواهد شد. بدین منوال دیگر  نیازی به حد واسط نمی باشد. در نتیجه، سرعت این خرید بالاست و امکان بروز خطا در آن به حداقل می‌ رسد. البته حفاظت از اطلاعات قید شده بسیار مهم می‌ باشد. در این راستا، امنیت برقرار شده در سایت ارزان جم عهده دار این حفاظت می‌ شود. علاوه بر فضای ایمن، از درگاه پرداختی معتبر و مطمئن نیز برخوردار است.

 نحوه خرید جم فری فایر با آیدی

جهت خرید جم فری فایر از طریق آیدی، چند مرحله ساده ارائه می‌ شود. در اولین مرحله اقدام به انتخاب بسته جم نمایید. برای انتخاب بسته به حجم جم موجود در آن توجه کنید. در حقیقت ببینید برای انجام خرید درون برنامه ‌ای به چه تعداد جم نیاز دارید. بعد از انتخاب بسته، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.‌ در ادامه لازم است که فرم خرید با دقت بالایی تکمیل شود. مهمترین اطلاعاتی که در این بخش درج می‌ شود یک آدرس مجازی است.

 بدین منظور شماره آیدی و نام کاربر در برنامه کافی خواهد بود. در ادامه مراحل، به یک درگاه پرداخت امن هدایت خواهید شد. در این جا لازم است که هزینه بسته به صورت اینترنتی پرداخت گردد. به دلیل ایرانی بودن سایت، به راحتی می ‌توانید این بخش را پشت سر بگذارید. بدین معنی که دیگر به حساب بین المللی هیچ نیازی نخواهید داشت. بعد از اتمام تمامی مراحل ذکر شده، مدت زمان کوتاهی صبر کنید. پس از چند دقیقه، الماس ‌های خریداری شده به اکانت شما وارد خواهند شد. به این مرحله، مرحله شارژ اکانت گیمر گفته می شود.

امتیازات سایت ارزان جم جهت خرید جم فری فایر

یکی از پیشنهادات معمول جهت خرید جم فری فایر، سایت ارزان جم است. مزیت مهم این سایت به خرید مستقیم ارز رایج بازی از طریق آیدی منتهی نمی شود. بلکه امتیازات زیادی را برای کاربران خود به دنبال دارد:

بازی-انلاین

  • تنوع بسته های جم در این سایت، تمامی نیاز ها را پوشش داده است.
  • پایین بودن قیمت ارز بازی، یکی از محاسن قابل توجه این مرکز مجازی است.
  • سرعت عمل بالایی در شارژ اکانت مخاطب دارند. بنابراین در کوتاه ترین زمان ممکن بسته خریداری شده را به خریدار تحویل می دهد. کاربران می توانند یک خرید آنی را تجربه کنند.
  • امنیت قابل ذکری دارد. فضایی ایمن و به دور از تخلفات اینترنتی را ارائه داده است. هم چنین از نماد اعتماد الکترونیک بهره می برد.
  • با ارائه پشتیبانی و مشاوره های متعدد، کاربران خود را تحت حمایت قرار می دهد.

جمع ‌بندی

در پایان می ‌توان گفت که ارزان جم یکی از بهترین سایت‌ های خرید جم فری فایر است. دلایل زیادی برای برتری این مرکز قانونی عنوان شد. در این سایت با داشتن آیدی و هم چنین نام کاربری خود می ‌توانید به سادگی خرید نمایید. به همین راحتی تحریمات را پشت سر گذاشته و مراحل مختلف بازی را طی می کنید. به طور حتم لذت بیشتری از بازی عاید شما خواهد شد. زیرا با داشتن پول اختصاصی بازی می توانید ملزومات اساسی خود را تهیه کنید. اگر در زمینه‌ های مربوطه سوالی داستید، با مشاورین ما تماس حاصل کنید. با برقراری ارتباط، راهنمایی های لازم را دریافت خواهید نمود.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر