قیمت تلویزیون | قیمت تلویزیون سامسونگ | هوش مصنوعی

قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ در بازار اعلام شد

سامسونگ قیمت تلویزیون‌های اولد ۲۰۲۴ خود را که عموماً محصولاتی گران‌ هستند، اعلام کرد.

قیمت بهترین تلویزیون های سامسونگ در بازار اعلام شد

تلویزیون‌های سامسونگ از جمله محصولات باکیفیت در صنعت تکنولوژی تلویزیون هستند. این تلویزیون‌ها با کیفیت تصویر بالا، طراحی زیبا و امکانات هوشمند برای کاربران جذابیت زیادی دارند. فناوری‌های نوین مانند رزولوشن 4K و 8K، فناوری های HDR و QLED در تلویزیون‌های سامسونگ به تجربه تماشای بی نظیری منجر شده‌است. همچنین امکانات هوش مصنوعی همچون بازشناسی صدا، تشخیص تصویر و اتصال به اینترنت در تلویزیون‌های سامسونگ باعث شده تا پیشرفت و نوآوری در این حوزه رو به رشد باشد.

سامسونگ قیمت تلویزیون‌ های ۲۰۲۴ خود را اعلام کرد. تلویزیون‌های اولد S۹۵D ۴K و S۹۰D ۴K از امروز برای پیش‌خرید در دسترس هستند و قیمتشان به‌ترتیب از ۲٬۵۹۹ دلار و ۱٬۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

تلویزیون‌های اولد ۲۰۲۳ سامسونگ جزو بهترین تلویزیون‌ ها در بازار بودند و انتظار می‌رود سری QD-OLED (پنل اولد) با توانایی بالا در ارائه‌ی رنگ مشکی غنی و روشنایی چشمگیر همچنان جایگاه خود را حفظ کند.

تلویزیون پرچمدار S۹۵D OLED در مدل‌های ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه خواهد شد. این تلویزیون به لطف فناوری OLED Glare Free و پشتیبانی از HDR Pro بازتاب صفحه‌نمایش را کاهش می‌دهد و حتی در زوایای دید محدود، رنگ و روشنایی تصویر را حفظ می‌کند.

قیمت تلویزیون سامسونگ مدل S۹۵D در ابعاد ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچ به‌ترتیب ۲٬۵۹۹ دلار، ۳٬۳۹۹ دلار و ۴٬۵۹۹ دلار است.

قیمت تلویزیون S۹۰D سامسونگ در مدل‌های ۵۵ و ۶۵ اینچ به‌ترتیب ۱٬۹۹۹ دلار و ۲٬۶۹۹ دلار است.

هر دو تلویزیون از سیستم‌عامل تایزن، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و پردازنده‌ی هوش مصنوعی NQ۴ AI Gen۲ برای ارتقای کیفیت تصویر به وضوح ۴K و ویژگی جدید Active Voice Amplifier Pro برای تقویت جلوه‌های صوتی بهره می‌برند.

منبع: زومیت
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    برای چی باید این خبر رو پخش کنی .هر کسی که بخ اهد بخرد با ورود به سایت های مورد نظر متوجه قیمت می شود . دنبال چی هستی از طرف کی شارژ میشی آب تو هاون کی می ریزی .اصلا گیرم که همه اینها اشتباه .عقل و شعورت کجا رفته که دامن به گرانی میزنی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها