نمایندگی تعمیر بهترین برندهای لوازم خانگی در کرج + گارانتی ۸ ماهه

دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری زندگی روزمره ما را وابسته به لوازم خانگی و ابزار دیجیتال کرده است. تنها کافی است که برای چند روز یکی از لوازم خانگی به مشکل دچار شود و مانند قبل کار نکند تا متوجه شویم که چقدر سبک زندگی ما در دهه‌های گذشته دستخوش تغییر شده است.

نمایندگی تعمیر بهترین برندهای لوازم خانگی در کرج + گارانتی ۸ ماهه

دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری زندگی روزمره ما را وابسته به لوازم خانگی و ابزار دیجیتال کرده است. تنها کافی است که برای چند روز یکی از لوازم خانگی به مشکل دچار شود و مانند قبل کار نکند تا متوجه شویم که چقدر سبک زندگی ما در دهه‌های گذشته دستخوش تغییر شده است.

به همین دلیل است که همه ما ترجیح می‌دهیم در صورتی که هر یک از لوازم خانگی مورد استفاده ما دچار مشکل شد بتوانیم آن را از مطمئن‌ترین روش و در کمترین زمان تعمیر کنیم. اما پیدا کردن مطمئن‌ترین روش و بهترین مرکز برای تعمیر لوازم خانگی چندان هم کار آسانی نیست؛ با این حال اگر به دنبال تعمیر لوازم خانگی در کرج هستید شاید چندان جایی برای نگرانی وجود نداشته باشد. با ما در این مطلب همراه باشید تا با بهترین مرکز برای تعمیر لوازم خانگی در کرج و خدمات آن آشنا شوید.

تعمیر لوازم خانگی در کرج

یکی از بهترین مراکزی که برای تعمیر لوازم خانگی برندهای معتبر در کرج وجود دارد، مرکز انتخاب تعمیر است. این مرکز به عنوان نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای شناخته شده داخلی و خارجی در شهر کرج فعالیت می‌کند و به ارائه خدمات می‌پردازد.

اصلی‌ترین مزیتی که انتخاب تعمیر را از دیگر مراکز تعمیر لوازم خانگی در شهر کرج متمایز می‌کند این است که این مرکز نه تنها نمایندگی رسمی بسیاری از برندهای شناخته شده است بلکه بعد از انجام تعمیرات به مشتریان خود گارانتی 8 ماهه تعمیر ارائه می‌کند. این گارانتی شما را از حسن انجام تعمیرات مطمئن می‌کند و در صورتی که در بازه این 8 ماه دستگاه شما دچار مشکلی شود، همه هزینه‌های مربوط به تعمیر دستگاه شما توسط انتخاب تعمیر پرداخته می‌شود.

بسیاری از افراد این شرایط ناخوشایند را تجربه کرده‌اند که بعد از تعمیر لوازم خانگی خود، دستگاه مورد نظر مجدداً دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات مجدد و پی‌درپی، هزینه زیادی را به آن‌ها تحمیل کرده است. گارانتی 8 ماهه تعمیرات در انتخاب تعمیر تضمینی برای رخ ندادن این شرایط برای شما است.

از سوی دیگر با توجه به این که مرکز انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی مجاز بسیاری از برندها فعالیت می‌کند، خاطرتان از تسلط تکنسین‌ها به سیستم دستگاه مورد نظر آسوده خواهد بود. حسن دیگر مراجعه به نمایندگی برای انجام تعمیرات این است که در صورت نیاز به تعویض قطعه، خاطرتان از این که قطعات مورد استفاده اصل خواهند بود، آسوده است.

نمایندگی-برند-لوازم-خانگی

نمایندگی برندهای معتبر

بسیاری از برندهای معتبر لوازم خانگی مانند بوش، سامسونگ و ال جی به‌سختی در بازار ایران پیدا می‌شوند و به همین دلیل پیدا کردن تکنسینی که به سیستم این لوازم خانگی مسلط باشد کار دشواری است. به تبع این موضوع یافتن قطعات این لوازم نیز دشوار است. در این شرایط یافتن مرکزی که خدمات مربوط به این برندها را ارائه کند، کار چندان آسانی نخواهد بود.

انتخاب تعمیر به عنوان نمایندگی بوش در کرج با 20 درصد تخفیف خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی، ماکروفر، یخچال سایدبای‌ساید و ظرفشویی را ارائه می‌کند. این مرکز همچنین به عنوان نمایندگی رسمی برخی دیگر از برندهای شناخته شده در بازار ایران هم فعالیت دارد. از جمله این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نحوه درخواست تعمیرات لوازم خانگی

یکی از موارد مهم در هنگامی که یکی از لوازم خانگی دچار اختلال می‌شود این است که بتوانیم در اسرع وقت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را در دسترس داشته باشیم؛ خصوصاً وقتی یکی از لوازم بسیار ضروری آشپزخانه مانند یخچال دچار مشکل می‌شود. با توجه به درک این موضوع و تلاش برای رفع مشکلات لوازم خانگی مورد نظر شما، مرکز انتخاب تعمیر در شهر کرج به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما است.

در ابتدا پس از تماس با این مرکز می‌توانید با کارشناسان انتخاب تعمیر مشاوره تلفنی داشته باشید. در طی این مشاوره تلفنی، تکنسین شما را راهنمایی می‌کند تا در صورتی که ایراد دستگاه شما یک ایراد جزئی و قابل رفع باشد، خود به عیب‌یابی و رفع مشکل آن بپردازید. در صورتی که ایراد دستگاه جزئی و قابل برطرف کردن نباشد، هماهنگی‌های لازم برای حضور تکنسین‌های این مرکز در محل در نزدیک‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

تعمیر-ظرفشویی

سپس پروسه تعمیر و عیب‌یابی دستگاه آغاز می‌شود. با توجه به این که تکنسین‌های مرکز انتخاب تعمیر با انواع لوازم خانگی برندهای شناخته شده آشنایی کامل دارند این پروسه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. در صورتی که دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، با استفاده از قطعات اصلی برند مورد نظر، تعویض قطعه انجام خواهد شد و در نهایت دستگاه در حضور فرد تست می‌شود.

بعد از تست دستگاه و اطمینان از برطرف شدن مشکل ضمانت 8 ماهه تعمیر به شما ارائه می‌شود تا خاطرتان از عملکرد درست و بدون ایراد لوازم خانگی خود آسوده باشد.

سرویس دوره ای بهتر از تعمیر است!

شاید دانستن این نکته برایتان جالب باشد که بسیاری از ایرادات رایج در لوازم خانگی به دلیل عدم انجام به‌موقع سرویس دوره‌ای و استفاده نادرست از دستگاه ایجاد می‌شوند. با توجه به این نکته اطلاع از ایرادات رایج هر یک از لوازم خانگی مربوط به برندهای مختلف و رعایت نکات لازم در هنگام استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند به طول عمر و عملکرد بهینه دستگاه شما کمک زیادی کند.

در همین راستا از مطالب وبسایت انتخاب تعمیر غافل نشوید! در وبسایت این مرکز ایرادات رایج هر یک از لوازم برندهای مختلف ذکر شده و با کمک این مطالب ممکن است حتی خودتان بتوانید پیش از آمدن تکنسین متوجه ایراد دستگاهتان شوید و پروسه عیب‌یابی و تعمیر دستگاه خود را تسریع کنید. علاوه بر این موضوع با خواندن نکات کاربری پراهمیت‌تر می‌توانید از دستگاه خود به‌گونه‌ای مراقبت و استفاده کنید که احتمال بروز ایراد و آسیب دیدن دستگاه را به حداقل ممکن برساند.

کلام آخر

این روزها زندگی بدون لوازم خانگی ضروری مثل یخچال و ماشین لباسشویی برای بسیاری از ما قابل‌تصور نیست و از سوی دیگر قیمت بالای این لوازم باعث شده تا در صورت بروز مشکل خرید یک دستگاه نو چندان هم آسان و به‌صرفه نباشد. پس بهتر است با اطلاع کافی از شیوه درست استفاده از این لوازم و همین‌طور انجام سرویس‌های دوره‌ای، عمر مفید لوازم خانگی خود را افزایش دهید و در نهایت با سپردن تعمیرات لوازم خود به افراد خبره مانع از آسیب بیشتر به لوازم خانگی خود و کاهش بهره‌وری این لوازم شوید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر