دستگاه وکیوم خشکبار بهترین ایده برای بسته بندی پسته صادراتی

دستگاه وکیوم خشکبار ابزاری ست جهت بسته بندی اصولی و استاندارد پسته و خشکبار، برنج، بادام زمینی روغن گیری و محصولاتی از این دست که در دراز مدت شرایط نگهداری ویژه ای دارند.

دستگاه وکیوم خشکبار بهترین ایده برای بسته بندی پسته صادراتی

دستگاه وکیوم خشکبار مدل بدون کابین

دستگاه بسته بندی وکیوم به جرات یکی از مهترین دستگاه های تولید داخلی در عرصه ی بسته بندی در سالهای اخیر بوده است. این دستگاه با توجه به کسب درصد بالای رضایت مصرف کنندگان، به زودی تبدیل به یکی از دستگاه های محبوب بازار هدف گردید. تولیدکنندگان داخلی این دستگاه از جمله ماشین سازی پیشتاز پک نیز در این راستا سعی در ارتقا و به روز رسانی قابلیت های دستگاه داشته اند. دستگاه وکیوم خشکبار در دو مدل دیجیتال و آنالوگ طراحی و تولید می گردد. 

دستگاه-بسته بندی

دستگاه بسته بندی وکیوم چیست؟

در یک تعریف کلی، دستگاه بسته بندی وکیوم دستگاهی ست فاقد کابین که پس از قالب گیری محصول و قرار دادن آن زیر فک دستگاه، فک دستگاه با فشردن پدال پایین آمده و پس از تخلیه ی کامل هوای داخل بسته در قسمت درب آن  پرسی آب بند به ضخامت 8 میلیمتر تا یک سانتیمتر ایجاد می کند. علت تخلیه ی هوای داخل بسته و در حقیقت بزرگترین تمایز دستگاه وکیوم با سایر دستگاه های بسته بندی، بالا بردن طول عمر محصول می باشد. در شرایط بسته بندی محصول عاری از هوا، به دلیل عدم امکان رشد باکتری ها و ورود هر نوع آلودگی دیگر، طول عمر محصول حداقل سه برابر حد معمول خواهد شد. و این یکی از دلایل مهم محبوبیت دستگاه وکیوم در بسته بندی برنج نیز می باشد. چرا که برنج را از شپشک زدن و سایر آسیب ها محفوظ نگه می دارد.

قیمت دستگاه وکیوم خشکبار

دستگاه وکیوم ایستاده یا وکیوم خشکبار دارای آپشن هایی ست که روی قیمت آن تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال تعداد نازل های دستگاه، حجم موتور وکیوم، برندهای استفاده شده در قطعات و حتی تعداد قالب های دستگاه قیمت نهایی دستگاه وکیوم بدون کابین خشکبار را تعیین می کنند. اما در یک نگاه اجمالی و با در نظر گرفتن امکانات معمولی و نسبتا مطلوب برای این دستگاه، قیمت پایه ی دستگاه وکیوم خشکبار مدل دیجیتال مبلغ صد و ده میلیون تومان می باشد.

پیشتاز-پک

تفاوت مدل آنالوگ و دیجیتال دستگاه

در مدل دیجیتال واسط کاربری دستگاه یک صفحه ی لمسی صنعتی ست که کلیه ی المان های دستگاه از طریق آن قابل تنظیم هستند. بنابراین آپشن های دستگاه در دسترس تر هستند و به نحوی تنظیمات آنها پیشرفته تر و جزئی تر می باشد. به عنوان مثال سرعت ، حرارت دوخت، تایم وکیوم و... به شکل دقیق تری در این مدل قابل تنظیم هستند. به طور کلی خروجی مدل آنالوگ و دیجیتال یکی ست ولی به واسطه ی عملکرد خودکار، مدل دیجیتال سرعت بیشتری دارد و مقرون به صرفه تر نیز هست. بازار پلاستیک نیز در آینده ای نه چندان دور به سمتی می رود که دستگاه های مدل اتوماتیک و دیجیتال متقاضیان بیشتری خواهند داشت.

دستگاه وکیوم بادام زمینی روغن گیری

یکی از مصارف دستگاه وکیوم ایستاده، بسته بندی خشکبار از جمله مغزیجات، بادام زمینی روکش دار، بادام زمینی روغن گیری و پسته ی صادراتی ست. اما از مصارف دیگر دستگاه می توان به بسته بندی برنج، گوشت و ضایعات آن، مواد پتروشیمی و... نیز اشاره کرد.

بهترین روش خرید دستگاه وکیوم ایستاده

دستگاه وکیوم خشکبار یا وکیوم ایستاده را می توان به صورت حضوری یا غیر حضوری و طی دو مرحله پرداخت از ماشین سازی پیشتاز پک یکی از تولید کنندگان خوشنام دستگاه های بسته بندی تهیه کرد. این دستگاه دارای یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها