اختصاصی تیتر کوتاه؛

گوشی های قسطی و قیمت مناسب برای فرهنگیان کدامند؟ + جدول

در این گزارش به بررسی خرید قسطی انواع گوشی موبایل تا سقف ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداختیم. در ادامه می توانید جزئیات خرید آنلاین انواع گوشی های مقرون به صرفه به صورت قسطی را بررسی کنید.

به گزارش تیتر کوتاه - برخی اوقات ممکن است گوشی شما دزدیده یا گم شود و یا با ضربه ای به صورت تصادفی دیگر امکان استفاده از آن را نداشته باشید و به طور همزمان بودجه مناسب برای خرید یک گوشی موبایل را به صورت یکجا نداشته باشید؛ در این شرایط خرید قسطی گوشی می تواند گزینه مناسبی برای خرید های دقیقه ۹۰ی باشد. مراکز زیادی از جمله سراها و فروشگاه های زنجیره ای اقدام به فروش کالاهایی مثل گوشی موبایل می کنند، اما مشاهدات میدانی حاکی از این است که مقدار مبلغ قابل توجهی بر روی این کالاها به جهت خرید اقساطی اضافه می شود.

یکی از گزینه های مناسب خرید قسطی کالا را یک پلتفرم حمل و نقل داخلی محبوب به مخاطبین خود ارائه داده است. به این صورت که به هر کاربر بر اساس الگوریتمی خاص به میزان استفاده از خدمات برنامه این پلتفرم حمل و نقل، اعتباری مشخص اعطا می گردد و با توجه به این اعتبار و بودجه هر کاربر می تواند اقدام به خرید قسطی انواع محصولات کند.

در ادامه به بررسی انواع گوشی موبایل در بازه قیمت ۵ الی ۹ میلیون پرداختیم.

اولین گزینه موبایل سامسونگ A۰۵ با حافظه ۶۴ گیگ  و رم ۴ گیگابایتی است که با قیمت ۵ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان در یکی از فروشگاه های آنلاین فعال در این پلتفرم به فروش گذاشته شده است. هزینه تمام شده این گوشی موبایل با احتساب ۷۴ هزار و ۱۶۶ تومان هزینه ارسال، ۵ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۱۱۶ تومان است که پس از محاسبات سایت، خرید اقساط ۴ ماهه این گوشی ماهی ۱ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۷۹ تومان در ماه آب می خورد که نسبت به میانگین حقوق معلم ها مبلغ قابل قبولی می تواند باشد.

خرید-قسطی-Galaxy-A05-64-4

فاکتور-Galaxy-A05-64-4

قیمت-نهایی-اقساط-Galaxy-A05-64-4


این در حالیست که خرید قسطی گوشی سامسونگ a۱۴ با حافظه ۱۲۸ گیگ و رم ۴ گیگابایت ماهی ۱ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۷۶۹ تومان پول می خواهد.

خرید-قسطی-Galaxy-A14-128-4

فاکتور-Galaxy-A14-128-4

قیمت-نهایی-اقساط-Galaxy-A14-128-4


همچنین گزینه مناسب بعدی برای خرید قسطی موبایل می تواند سامسونگ a۱۵ باشد. این گوشی ۱۲۸ گیگ حافظه و ۶ گیگابایت رم دارد. قسط این گوشی ماهی ۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۵۴۴ تومان پول می خواهد که تقریبا یک پنچم میانگین حقوق فرهنگیان را شامل می شود.

فاکتور-Galaxy-A15-128-6

قیمت-نهایی-اقساط-Galaxy-A15-128-6

رتبه چهارم می رسد به سامسونگ گلکسی a۱۵ ؛ حافظه و رم این گوشی موبایل دوبرابر مدل های دیگر است و به طبع هزینه قسط های هر ماه این موبایل نیز بیشتر از به طوری که هر معلم با میانگین حقوق ۱۰ میلیون تومانی باید به مدت ۴ ماه ، یک پنجم حقوق خود را برای خرید این گوشی موبایل کنار بگذارد.

خرید-قسطی-Galaxy-A15-256-8

فاکتور-Galaxy-A15-256-8

قیمت-نهایی-اقساط-Galaxy-A15-256-8


آخرین گزینه مناسب از لیست خرید گوشی های مقرون به صرفه و قسطی پوکو c۴۰ با رم ۴ گیگیابایت و حافظه ۶۴ گیگی است که طرفداران خاص خود را دارد. قسط هر ماه این گوشی موبایل به ماهی ۱ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۸۴ تومان محدود شده است.

خرید-قسطی-Poco-C40-64-4

فاکتور-Poco-C40-64-4

قیمت-نهایی-اقساط-Poco-C40-64-4
لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از  اطلاعات سایت های فروش آنلاین فعال در این پلتفرم داخلی بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

فاطمه مشتاقی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها