قیمت گوشت قرمز افزایش یافت

امروز بازار قیمت گوشت مرغ بالا رفت و هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۱،۳۰۰ تومان خرید و فروش شد.

قیمت گوشت قرمز افزایش یافت

گوشت قرمز یکی از اصلی ترین و همچنین گران ترین ماده های غذایی در سبد مصرفی مردم است. در ادامه به جزئیات قیمت گوشت قرمز اشاره خواهیم کرد.

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ زنده در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۸۱، ۳۰۰ تومان خرید و فروش شد.

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم در بازار امروز ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۰۵ هزار تومان قیمت‌گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش افت قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۵ هزار تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۵۰ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار رشد را در پیش گرفت و کیلویی ۳۳۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۵۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته افزایش را تجربه کرده است.

photo_2024-05-26_10-58-53

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها