بسته خبری امروز؛

از افزایش ۴۰ درصدی فوق‌ العاده ویژه معلمان تا آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از افزایش ۴۰ درصدی فوق‌ العاده ویژه معلمان تا آغاز دور جدید عرضه خودروهای وارداتی

در این خبر قیمت جدید هایما را منتشر کردیم.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه تولید خودرو پس از چند سال تجربه کاهش تولید، از سال ۱۴۰۰ به بعد و در دولت سیزدهم مجدد به چرخه‌ افزایش تولید بازگشت، از برنامه‌ریزی برای افزایش معنادار و قابل توجه خودرو در سال جاری در کنار افزایش واردات خودروهای برقی، بنزینی و هیبریدی خبر داد و تاکید کرد که تمرکز وزارت صمت بر این است که ۸۰ درصد تولید خودروی کشور خودروهای اقتصادی باشد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه در نقل و انتقالات فرهنگیان، سقفی برای جذب معلم در شهرستان‌های استان تهران نداریم گفت: نیازمند حضور همکاران از سراسر کشور و در همه رشته‌ها در مدارس شهرستان‌های استان تهران هستیم. این در حالیست که با در نظر گرفتن افزایش ۲۰ درصد امتیاز برای فرهنگیان متقاضی انتقال به شهرستانهای تهران، سامان دهی بهتری در حوزه نیروی انسانی خواهیم داشت.

انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم (دانشگاه فرهنگیان) سال ۱۴۰۳ از فردا (سه‌شنبه، هشتم خرداد) آغاز می‌شود و تا ۱۲ خرداد ادامه خواهد داشت.

نظام پرداخت کارمندان دستگاه‌های اجرایی براساس امتیازی است که از ارزشیابی عوامل شغلی و شاغلی و سایر ویژگی‌های مرتبط به‌دست می‌آید. این امتیاز در ضریب ریالی ضرب می‌شود و مبنای تعیین حقوق و مزایای کارمندان قرار می‌گیرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز چند؟ ( ۷ خرداد ۱۴۰۳)

نادر بذرافشان از ثبات بازار طلا و سکه خبر و گفت: بازارهای داخلی طلا درحال‌حاضر تغییر خاصی نداشته و انس جهانی طلا نسبت به دو روز گذشته که بازارهای جهانی تعطیل بوده اند، حدود ۱۴ دلار افزایش داشته است.

مرحله جدید عرضه ۱۰ خودروی وارداتی از امروز دوشنبه ۷ خرداد ماه آغاز و تا روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه ادامه دارد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری شهید گفت: اگر دولت شهید رئیسی تا پایان دوره‌اش ادامه داشت، ساخت حداقل ۴ میلیون مسکن آغاز می‌شد.

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۴۲ (دو هزار و سیصد و چهل و دو ) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۴ درصدی داشته است.

قیمت انواع خودروهای جک منتشر شد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر