محبوب ترین مدل اقتصادی آیفون در بازار ایران + جدول

خرید آیفون نو در بازار دست‌کم حدود ۲۸ میلیون آب می‌خورد. با این پول امثال آیفون ۱۱ و آیفون SE مدل ۲۰۲۲ دردسترس قرار می‌گیرند.

محبوب ترین مدل اقتصادی آیفون در بازار ایران + جدول

تعیین قیمت موبایل یک فرایند پیچیده است که توسط شرکت‌های تولید کننده با توجه به عوامل مختلف مانند هزینه تولید، رقابت با سایر برندها، تقاضای بازار و استراتژی بازاریابی تعیین می‌شود.

آیفون ۱۱ بعد چهار سال از عرضه به بازار، در ایران همچنان خریدار دارد. قیمت آیفون ۱۱ نسخه ۶۴ گیگابایت کمتر از ۲۸ میلیون تومان است و صاحب لقب ارزان‌ترین گوشی اپل در ایران می‌شود.

آیفون SE مدل ۲۰۲۲ به‌عنوان یکی دیگر از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای طرفداران اپل، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۲۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و کف قیمت آیفون ۱۳ به ۳۸ میلیون تومان می‌رسد. قیمت آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگابایت با پارت‌نامبر CH در این محدوده قیمت قرار دارد و خرید آیفون ۱۳ نسخه ۲۵۶ گیگابایت ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت که به‌لطف ممنوعیت واردات مدل‌های سری ۱۳ و ۱۴ اپل به کشور، همچنان گرانقیمت‌ترین گوشی بازار است، تا ۱۵۰ میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر CH در این بازه قیمت قرار می‌گیرد و آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه ۵۱۲ گیگابایت با پارت‌نامبر CH حدود ۱۴۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت-آیفون

منبع: فرارو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها