بازار زیر ذره بین تیتر کوتاه؛

لذت فرار از ترافیک با اسکوترهای برقی + جدول قیمت

اسکوتر برقی یکی از وسایل نقلیه پرکاربرد برای صرفه جویی در وقت و هزینه های حمل و نقل است که امروزه میان جوانان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. در این گزارش مشخصات و قیمت انواع این اسکوترها را مشاهده می کنید.

لذت فرار از ترافیک با اسکوترهای برقی + جدول قیمت

به گزارش تیتر کوتاه- اسکوتر برقی یکی از وسایل جالبی است که اخیرا به دنیای مدرن وارد شده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. با ایده حفاظت از محیط زیست و نجات کره زمین، در کنار خودروهای برقی و موتورسیکلت های برقی، اسکوترهای برقی نیز در حال حاضر در بازار خودنمایی می کنند.این وسیله نقلیه کوچک با استفاده از فناوری هوشمندی که دارد، برای رفت و آمد در شهرها و فضاهای شلوغ و پر ترافیک بسیار مناسب بوده و جایگزین خوبی برای خودرو و موتورسیکلت است. اسکوترهای برقی انواع متفاوتی دارند. برخی از اسکوترهای هوشمند دسته دار و برخی بدون دسته هستند. مدهای تک چرخ و دو چرخ این وسایل نقلیه کاربردی نیز در بازار موجود است.

مزیت‌های اسکوتر برقی

استفاده از اسکوتر برقی برای جایه جایی در مسافت‌های کوتاه مزیت‌های فراوانی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

  • کنترل و حفظ تمرکز
  • افزایش هوشیاری و تعادل ذهن و جسم
  • کالری سوزی و تقویت عضلات
  • حفظ سلامت قلب و عروق
  • دوستدار محیط زیست
  • صرفه جویی در هزینه‌های حمل‌ونقل
  • حذف هزینه‌های پارکینگ و نگهداری

اسکوترهای برقی در ابتدا به دلیل نقص هایی که در بخش تولید داشتند، نا امن تلقی می‌شدند، اما اکنون با پیشرفت فناوری و ساخت قطعات ایمن تر، تجربه‌ای لذت بخش در حمل‌ونقل را برای کاربران فراهم می‌کنند.

اسکوتر-اسمارت بالانس

نحوه شارژ کردن اسکوتر برقی

امروزه هر وسیله الکترونیکی به یک شارژر و کابل مخصوص نیاز دارد که اسکوتر برقی هم از این قاعده مستثنا نیست. کل فرآیند شارژ اسکوتر برقی ممکن است دو تا سه ساعت به طول انجامد که البته این مدت زمان به سایز اسکوتر نیز بستگی دارد. باتری مدل‌های مختلف اسن اسکوترها می‌توانند بین دو تا شش ساعت برق مورد نیاز دستگاه را تامین کنند.

شارژ-اسکوتر

قدرت موتور اسکوتر برقی

قدرت موتور اسکوتر برقی نسبت مستقیمی با میزان وزن قابل تحمل دارد. در واقع هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد، امکان جابه جایی وزن بیشتری فراهم می‌شود. به طور کلی اسکوترهای موجود در بازار، قدرتی در بازه ۱۰۰ تا ۱۵۰ وات دارند که برای جابه جایی وزن ۱۰۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم مناسب است. البته اسکوترهای آفرود توان بالاتری دارند. به طور کلی حداکثر سرعت اسکوترهای برقی ۱۵ کیلومتر بر ساعت است.

مدل-اسکوتر

در ادامه لیستی از انواع اسکوترهای برقی موجود در بازار را مشاهده می‌کنید:

(قیمت های درج شده در جدول بر اساس نرخ های اعلام شده در فروشگاه های اینترنتی است.)

 

لیست مدل و قیمت اسکوترهای برقی بازار

مدل اسکوتر برقی قیمت(تومان)
 اسکوتر برقی اسمارت بالانس ویل مدل ۶.۵inch ۹,۴۵۰,۰۰۰
اسکوتر برقی  مدل تاشو کد VLRA ۲۱,۶۸۰,۰۰۰
اسکوتر برقی مدل پرو ۳ ۲۹,۰۰۰,۰۰۰
اسکوتر برقی مدل دریفت ۱۴,۵۰۰,۰۰۰
اسکوتر برقی شیائومی مدل Pro ۲ Mercedes-AMG Petronas F۱ Team Edition ۳۸,۹۹۰,۰۰۰
اسکوتر برقی مدل ۱۰۰۰ Chenoxn ۲۸,۱۲۰,۰۰۰
اسکوتر برقی آفرود هوشمند مدل IROBOT ۲۰۲۳ ۲۰,۹۹۹,۶۰۰
اسکوتر برقی مدل Full Light ۸.۵ ۷,۹۰۰,۰۰۰
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر