بررسی کاربرد های گسترده استفاده از پی پال با فراکنش

احتمالا برای اکثر افراد پیش آمده که قصد خرید آنلاین از سایت های خارجی را دارند، اما به علت محدودیت هایی که بانک های ایران دارا هستند، امکان خرید آن کالا یا خدمات را ندارند. حالا برای اینکه متقاضیان بتوانند از سایت های خارجی نیز خرید کنند امروزه چه راهکار هایی وجود دارد؟

بررسی کاربرد های گسترده استفاده از پی پال با فراکنش

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، امروزه با وجود شرکت های واسطه داخلی، همه افراد می توانند بدون دغدغه پرداخت، از سایت های خارجی خرید نمایند. این شرکت ها از جمله شرکت فراکنش با افتتاح حساب پی پال این امکان را برای خریداران فراهم آورده است. در نتیجه دیگر نگرانی و دغدغه خرید از سایت های خارجی را نخواهید داشت. در این مقاله، قصد داریم تا در خصوص تعریف جامع حساب پی پال و کاربرد های گسترده این حساب بین المللی صحبت کنیم که برای شما عزیزان بسیار کاربردی هست، پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

پی-بال

حساب پی پال چیست؟ چرا باید حساب پی پال داشته باشیم؟

 برای پرداخت در سایت های خارجی، پرداخت شهریه دانشگاه، انتقال ‌پول به حساب های خارجی و دریافت پول از حساب های خارجی روش های مختلفی وجود دارد؛ اما متداول ترین روش آن افتتاح و شارژ حساب پی پال می باشد. پی پال (paypal) یکیاز راحت ترین روش ها برای انتقال پول به صورت آنلاین است. این حساب بین المللی می باشد و امکان دریافت و انتقال پول و همچنین خرید آنلاین از تمامی سایت های خارجی را به مخاطبان خود می دهد. با وجود این حساب شما می توانید به راحتی برای دوستان، خانواده و فروشگاه های خارجی پول انتقال دهید. پی پال یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت کرده و به مخاطبان خود خدمات مختلفی را ارائه می نماید.

پی پال در سال ۱۹۹۹تاسیس و تا سال ۲۰۲۴ یکی از معتبرترین شرکت ها برای پرداخت های خارجی به حساب می آید. با این حساب متقاضیان می توانند بدون نگرانی از امنیت پول شان، به راحتی به حساب های دیگر پول انتقال دهند. همچنین می توانند از طریق روش هایی که پی پال در اختیار شان گذاشته، نسبت به درآمدزایی از طریق این حساب اقدام کنند. جالب است بدانید که با داشتن حساب پی پال در ایران محدودیتی برای انتقال و دریافت وجه ندارید. همچنین مراجعه حضوری به بانک هم در این نوع حساب نیاز نیست. همین موارد موجب شده تا حساب های پی پال محبوبیت بیشتری بین مشتریان داخل ایران داشته باشد.

کاربردهای-اصلی-پی-بال

 کاربرد های گسترده و اصلی استفاده از پی پال

تا اینجا با تعریف کلی از حساب پی پال آشنا شدیم حال به بررسی کاربرد های گسترده و مهم این حساب می پردازیم.

  • کسب درآمد از طریق پی پال

 یکی از کاربرد های اصلی این حساب که بین ایرانی ها محبوبیت بسیار زیادی دارد، کسب درآمد از طریق آن است. حال چگونه؟ فروش محصولات در خارج از کشور یکی از پر درآمد ترین روش هایی است که امروزه بین متقاضیان ایرانی بسیار زیاد شده است؛ چرا که آنها به ارز های خارجی درآمد داشته و می توانند ارزش پول خود را حفظ کنند. کاربرد پی پال دقیقا اینجاست که پس از فروش محصولات، مشتریان هزینه آن را به حساب پی پال فروشنده واریز می کنند.

  • پرداخت در سایت های خارجی

 از دیگر کاربرد های حساب پی پال، پرداخت در سایت های خارجی است . اگر قصد خرید دوره ها و یا پرداخت شهریه دانشگاه و یا کالج را دارید، می توانید از طریق این حساب نسبت به پرداخت های خود اقدام کنید.

  • خرید اینترنتی از سایت های خارجی

اگر شما هم یکی از مشتریان محصولات خارجی هستید و یا از خدمات خارجی استفاده می کنید، می توانید از طریق این حساب نسبت به خرید محصولات انتخاب شده به صورت آنلاین اقدام کنید. چرا که در اکثر سایت های خارجی پرداخت با پی پال پشتیبانی می شود.

  • انتقال وجه بین المللی با حساب پی پال

از دیگر کاربرد های حساب پی پال انتقال وجه به حساب های بین المالی می باشد. از آنجایی که بانک های ایران محدودیت های بین المللی دارند، افراد می توانند از طریق حساب پی پال نسبت به جابجایی پول بین حساب های بین المللی اقدام کنند.

  • رزرو هتل و خرید پرواز های خارجی

از کاربرد های دیگر این حساب که برای متقاضیان سفر های تفریحی و کاری، بسیار جذابیت دارد، رزرو هتل و پرواز در سایت های خارجی است. منقاضیان می توانند با حساب پی پال خود به صورت آنلاین رزرو هواپیما و هتل مد نظرشان را به راحتی انجام دهند.

  • انتقال پول به سایر حساب های پی پال

 اگر شما صاحب کسب و کار در خارج از کشور هستید و یا به صورت مستقل به عنوان مشاور و یا پروژه ای برای شرکت های خارجی کار می کنید، می توانید از طریق حساب پی پال نسبت به دریافت هزینه از مشتریان خود اقدام نمایید. این روش یکی از امن ترین روش ها برای پرداخت دستمزد از سایر شرکت های خارجی محسوب می شود.

مزایای استفاده از پی پال

از مزایای حساب پی پیال می توا ن به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربردی ساده این حساب به مخاطبان اجازه داده تا بتوانند به راحتی ثبت نام کنند و نسبت به افتتاح حساب، بدون مراجعه به بانک اقدام نمایند.
  • ثبت تراکنش ها به صورت دقیق که به شما امکان می دهد که گزارش های دریافت و انتقال های خود را دریافت نمایید.
  • قابلیت استفاده در موبایل که به مخاطبان دسترسی آسان به گزارش ها، نقل و انتقالات و سایر خدمات را می دهد.
  • تخقیق های ویژه برای کاربران وفادار

البته باید بگوییم، علاوه بر حساب پی پال، حساب های بین المللی دیگری نیز وجود دارد که متقاضیان می توانند با کسب اطلاعات بیشتر از آنها نیز استفاده نمایند.

سخن پایانی

در پایان این مقاله ما در خصوص تعریف حساب پی پال و کاربرد های گسترده آن صحبت کردیم. شما عزیزان می توانید از طریق سایت فراکنش نسبت به افتتاح حساب در کمترین زمان، شارژ حساب و یا نقد کردن درآمد از پی پال اقدام نمایید. علاوه بر این خدمات، این سایت خدمات دیگری را نیز داراست که می توانید از آن استفاده کنید.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها