جعبه های اختصاصی تیراژ بالا از کجا بخریم؟

در این مطلب، سعی کردیم شما را با مزایای چاپ جعبه به‌صورت اختصاصی آشنا کنیم. همان‌طورکه متوجه شدید، این روش می‌تواند کسب‌وکار شما را در پیش چشم مشتریان، بسیار خاص نشان دهد و کمک زیادی به برندینگ و بازاریابی مجموعه شما خواهد کرد.

جعبه های اختصاصی تیراژ بالا از کجا بخریم؟

بسته‌بندی یک محصول، اولین چیزی است که مشتری می‌بیند و می‌تواند تاثیر زیادی روی احساس مشتری نسبت‌به آن محصول داشته باشد؛ از‌همین‌رو، اکثر کسب‌وکارها در تلاش هستند تا محصولاتشان را به شکلی جذاب، بسته‌بندی کنند. حال تصور کنید اگر این محصولات در داخل جعبه‌هایی اختصاصی که نام، لوگو یا مشخصات آن برند روی آن درج شده قرار بگیرند، تا چه اندازه روی بازاریابی و جلب‌توجه مشتریان تاثیر می‌گذارد. مسئله مهمی که وجود دارد این است که برای چاپ جعبه اختصاصی در تیراژ بالا، باید به کدام چاپخانه مراجعه کرد؟ ما در این مطلب اطلاعات مفیدی در این خصوص به شما ارائه خواهیم داد.

جعبه

انتخاب بهترین چاپخانه جعبه اختصاصی در تیراژ بالا

برای اینکه متوجه شوید بهترین مرکز برای سفارش چاپ جعبه اختصاصی کجاست، لازم است با فاکتورها و معیارهای یک شرکت چاپ خوب آشنا باشید. شما قرار است تعداد زیادی جعبه با طرح و مدل دلخواه خود را به این شرکت‌ها سفارش دهید؛ پس لازم است که از حرفه‌ای بودن آن‌ها مطمئن باشید. برای این منظور، نکات زیر به شما کمک خواهند کرد.

اعتبار و سابقه

اولین چیزی که باید بررسی کنید، سابقه و اعتبار آن مرکز چاپ است. فقط تجربه و سال‌های فعالیت آن شرکت ملاک نیست؛ بلکه شما باید ببینید در این سال‌ها، تا چه اندازه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و عملکرد آن به چه صورت است.

بررسی نمونه‌کارها

برای اینکه از کیفیت چاپ جعبه در شرکت چاپ موردنظر مطمئن شوید، لازم است نمونه‌کارهای آن را بررسی کنید؛ به‌خصوص نمونه‌کارهایی که به‌طور اختصاصی برای کسب‌وکارها و برندهای خاص طراحی شده‌اند.

تجهیزات استفاده‌شده

هرچقدرکه از تجهیزات پیشرفته‌تر و قدرتمندتری استفاده شود، کیفیت نهایی چاپ بالاتر رفته و جعبه تولیدشده، حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. متاسفانه برخی از چاپخانه‌ها از تجهیزات قدیمی استفاده می‌کنند و علیرغم سابقه فعالیت طولانی، هنوز تجهیزاتشان را به‌روز نکرده‌اند. این باعث می‌شود نتوانند آن‌طور که باید، طرح موردنظر مشتری را روی جعبه پیاده کنند.

هزینه خدمات

بدون شک، هزینه و قیمت چاپ هم تاثیر زیادی روی انتخاب بهترین مرکز چاپ جعبه‌های اختصاصی دارد. شرکت چاپ موردنظر باید برای ارائه خدمات خود، قیمت‌هایی منطقی و منصفانه در نظر بگیرد.

مجموعه مهرسام چاپ در ارائه خدمات چاپ جعبه و کاتالوگ بسیار حرفه ای اند. آدرس وبسایت این شرکت mstprint.com است.

(شماره تماس سفارش و مشاوره: ۰۲۱۵۱۷۹۵۰۰۰ - ۰۹۱۲۰۰۵۹۳۱۷)

جعبه-مهرسام-چاپ

چاپ جعبه اختصاصی چه مزایایی دارد؟

به نقل از مهرسام چاپ: پرکاربردترین جعبه در بازار، جعبه مقوایی است. این نوع جعبه به دلیل تنوع در بافت، وزن و جنس نیاز طیف وسیعی از صنایع و محصولات را پوشش می‌دهد اما باید توجه کرد که نوع مقوا و محصول باید با هم مطابقت داشته باشد. مثلاً در چاپ جعبه دارویی باید از مقوای ایندربرد استفاده شود.

حتی خود شما هم در زمان خرید یک محصول، به ظاهر و نوع بسته‌بندی آن توجه زیادی می‌کنید؛ ازهمین‌رو، با طراحی یک جعبه جذاب، می‌توانید شانس دیده شدن خود در میان هزاران محصول را بالا ببرید. قرار دادن محصول در جعبه‌های تکراری و کاملا ساده، ایده خوبی به نظر نمی‌رسد. درعوض، شما باید سعی کنید با چاپ جعبه به‌صورت اختصاصی و منحصربه‌فرد، امضای خود را داشته باشید و همه افراد برندتان را با آن جعبه‌های جذاب به یاد آورند. چاپ اختصاصی جعبه‌ها مزایای زیادی دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در چاپ اختصاصی، از طرح و رنگ‌های مرتبط با محصول و برندتان استفاده می‌شود. این باعث افزایش درک مشتری از هدف و هویت کسب‌وکار شما خواهد شد.

  • استفاده از جعبه‌هایی با چاپ اختصاصی، به برندینگ و معروف شدنتان کمک خواهد کرد.

  • این کار شما را از رقبای دیگر متمایز می‌کند.

  • یک روش بازاریابی غیرمستقیم و کم‌هزینه است.

  • با این ایده می‌توانید از تقلب و جعل محصولات خود جلوگیری کنید.

  • می‌توانید اطلاعات مربوط به محصولتان را از طریق درج روی جعبه، در اختیار مشتریان قرار دهید.

درنهایت، فروش محصول شما افزایش پیدا کرده و به سود زیادی دست پیدا می‌کنید.

نکات مهم در چاپ جعبه به‌صورت اختصاصی

برای اینکه از مزایای بی‌نظیر چاپ اختصاصی جعبه بهره‌مند شوید، لازم است نکات خاصی را مدنظر قرار دهید. جعبه شما قرار است معرف محصولتان باشد؛ پس لازم است که حتما از قبل درمورد آن فکر کرده و یک طراحی پخته و موثر برای آن در نظر بگیرید. در اینجا، به نکاتی اشاره می‌کنیم که می‌توانند برایتان کاربردی و راهگشا باشند.

انتخاب طرح موردنظر

قبل از هرچیزی، باید طرح گرافیکی روی جعبه را انتخاب کنید. این طرح به نوع محصول شما و صدالبته مخاطبان هدفتان بستگی دارد. برای مثال، اگر محصول شما مرتبط با کودکان است، می‌توانید از طرح‌های فانتزی و کاراکترهای انیمیشنی استفاده کنید. در طراحی ظاهر جعبه، حتما فونت و رنگ‌هایی انتخاب کنید که با هویت برند شما همخوانی داشته باشند. سفارش درج لوگو و شعار برند خود روی جعبه را هم فراموش نکنید.

انتخاب مدل جعبه

حالا باید تصمیم بگیرید که قرار است ظاهر کلی جعبه و مدل آن به چه شکلی باشد. مدل‌های متنوعی برای طراحی و ساخت جعبه به‌صورت اختصاصی وجود دارد. برای مثال مدل کیبوردی، مدل پنجره‌دار، مدل دسته‌دار و... همگی ازجمله مواردی هستند که می‌توانید برای بسته‌بندی محصولتان انتخاب کنید. معمولا شرکت‌های چاپ جعبه توصیه می‌کنند مدل جعبه را متناسب با نوع محصول خود انتخاب کنید. همچنین اگر ایده خاصی در نظر داشته باشید، این مراکز می‌توانند ظاهر نهایی جعبه را به همان شکل پیاده‌سازی کنند.

طراحی-جعبه

انتخاب نوع و متریال جعبه

جنس جعبه هم یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در زمان سفارش به آن توجه کنید. توصیه می‌کنیم از جعبه‌های مقوایی استفاده کنید که هم هزینه کمتری دارند و هم چاپ طرح اختصاصی شما روی آن‌ها راحت‌تر است. البته، جنس جعبه تا حدودی به کاربرد مورد انتظار شما هم بستگی دارد؛ مثلا اگر بخواهید یک محصول سنگین داخل آن قرار دهید، ممکن است جعبه‌های مقوایی انتخاب خوبی به نظر نرسند.

انتخاب نوع چاپ

روش‌های زیادی برای چاپ روی جعبه وجود دارد؛ اما بهترین آن‌ها، چاپ افست است. در این روش، برای انتقال جوهر به لاستیک و سپس سطح کار، از صفحات فلزی استفاده می‌شود. این روش بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و کیفیت نهایی چاپ جعبه با استفاده از آن بی‌نظیر است. به دلیل بالا بودن سرعت چاپ افست، این روش برای سفارش‌های اختصاصی در تیراژ بالا، بهترین گزینه به‌شمار می‌رود؛ همچنین قیمت آن هم نسبت‌به روش‌های دیگر، مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

هزینه چاپ جعبه به‌صورت اختصاصی چقدر است؟

به هزینه چاپ و ساخت جعبه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان مبلغ مشخصی اعلام کرد. برای مثال فاکتورهای زیر، بیشترین تاثیر را روی هزینه انجام این خدمات دارند:

  • تعداد سفارش

  • نوع چاپ

  • تعداد رنگ‌های مورداستفاده

  • میزان پیچیدگی طرح موردنظر

  • جنس جعبه

  • ابعاد جعبه

گذشته از این، هرکدام از مراکز چاپ هم قیمت متفاوتی برای انجام این خدمات در نظر می‌گیرند. اگر شما بتوانید مرکز مناسبی برای این منظور پیدا کنید، امکان سفارش جعبه‌های اختصاصی با قیمت منصفانه وجود خواهد داشت.

با چاپ اختصاصی جعبه، کسب‌وکارتان را متحول کنید

در این مطلب، سعی کردیم شما را با مزایای چاپ جعبه به‌صورت اختصاصی آشنا کنیم. همان‌طورکه متوجه شدید، این روش می‌تواند کسب‌وکار شما را در پیش چشم مشتریان، بسیار خاص نشان دهد و کمک زیادی به برندینگ و بازاریابی مجموعه شما خواهد کرد. با این اوصاف، توصیه می‌کنیم با در نظر گرفتن فاکتورهای گفته‌شده، بهترین مرکز برای سفارش جعبه‌های اختصاصی در تیراژ بالا را پیدا کرده و از این طریق، به سمت جذب مشتریان بیشتر و رقابت با برندهای مطرح حوزه خود، گام بردارید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها