چگونه سفری اقتصادی به دبی داشته باشیم؟

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای جهان است و بیشتر افراد تصور می‌کنند که سفر به این شهر هزینه زیادی دارد.

چگونه سفری اقتصادی به دبی داشته باشیم؟

دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای جهان است و بیشتر افراد تصور می‌کنند که سفر به این شهر هزینه زیادی دارد. هرچند برای داشتن اقامتی لوکس باید هزینه نسبتا زیادی را در این شهر صرف کرد؛ اما راه‌هایی هم وجود دارند که ازطریق آن‌ها می‌توان هزینه‌های سفر به این شهر را کاهش داد. برای مثال، انتخاب هتل های اقتصادی مانند هتل سوفیتل داون تاون دبی تا حد زیادی به کاهش هزینه‌های سفر به دبی کمک می‌کند. در این مطلب، همه نکات و راهکارهایی که برای سفر اقتصادی به دبی موثر هستند را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

روش‌های کاهش هزینه سفر به دبی

دبی شهری توریستی و یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری در آسیا و خاورمیانه است که بیشتر افراد تصور می‌کنند برای سفر به آن باید هزینه زیادی صرف کنند؛ درحالی‌که با رعایت چند نکته و اقداماتی هوشمندانه، می‌توان هزینه سفر به این شهر را تا حد زیادی کاهش داد. برای کاهش هزینه‌ها در سفر به دبی، کافی است مدیریت درستی برای منابع هزینه داشته باشید؛ درواقع، هرآنچه باید برای آن هزینه کنید را مورد بررسی قرار داده و تلاش کنید که ارزان‌ترین جایگزین آن را انتخاب کنید. در ادامه، چند مورد از جایگزین‌های ارزان برای هزینه‌های رایج در دبی را معرفی می‌کنیم.

انتخاب فصل‌های ارزان

اولین موردی که به کاهش هزینه‌های سفر به دبی کمک می‌کند، انتخاب فصل‌های ارزان سفر به این شهر است. دبی هم مانند هر شهر دیگری در فصل‌های پربازدید که گردشگران بیشتری به آن سفر می‌کنند، گران‌تر می‌شود. تابستان و پاییز جزو پرطرفدارترین فصل‌ها برای سفر به دبی هستند. دبی شهری گرم با آب‌وهوای شرجی است؛ بنابراین، سفر به آن در فصل‌های سرد سال مناسب‌تر است. از این نظر، پاییز و زمستان فصل‌های مناسب‌تری برای سفر هستند؛ اما فصل زمستان به‌دلیل سرمای بیش از اندازه و تعطیلی بیشتر جاذبه‌های تفریحی، چندان مورد استقبال مسافران نیست.

ازطرفی، تابستان فصل رویدادهای ورزشی، برگزاری مسابقات و مراسم‌های تفریحی و ... است و در کنار آن به ایام تعطیل هم اشاره کرد؛ به‌همین‌دلیل، باوجود گرمای هوا، بیشتر گردشگران این فصل را برای سفر به دبی انتخاب می‌کنند. باتوجه‌به نکات گفته‌شده، زمستان و بهار فصل‌های اقتصادی‌تری برای سفر به دبی هستند.

رزرو هتل

یکی دیگر از نکاتی که توجه به آن هزینه‌های سفر به دبی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد، هزینه رزرو هتل است. استانداردهای خدمات هتل های دبی نسبت به دیگر نقاط گردشگری دنیا، سطح بالاتری دارد؛ درواقع، هتل های دبی خدمات بهتری را به مسافران ارائه می‌کنند، درنتیجه اقامت در بیشتر آن‌ها هزینه زیادی دارد؛ بااین‌حال، انتخاب هتل های اقتصادی مانند هتل سوفیتل داون تاون دبی، به اقامتی راحت و درعین‌حال ارزان‌قیمت کمک می‌کند. این هتل تمام امکانا موردنظر برای سفری راحت را دارد؛ اما هزینه دریافتی از مسافران چندان زیاد نیست، درنتیجه برای اقامتی کم‌هزینه در دبی مناسب است.

رفت‌وآمد

بخش زیادی از هزینه‌ها در سفر به دبی صرف رفت‌وآمدهای شهری می‌شود. اجاره ماشین در دبی هزینه بسیار زیادی دارد و استفاده از تاکسی نیز به‌دلیل قیمت سوخت، هزینه نسبتا زیادی را در بر می‌گیرد. البته در این زمینه هم چند اقدام مهم وجود دارند که توجه به آن‌ها موجب کاهش هزینه‌های سفر می‌شود. برای مثال بهتر است به‌جای تاکسی از سرویس حمل‌ونقل عمومی استفاده کنید که قیمت آن نسبت به تاکسی با اختلاف زیادی مناسب‌تر است.؛ همچنین، دبی شهری کوچک است و اگر در هتل سوفیتل داون تاون دبی اقامت داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید برای خریدکردن و ... تا مقصد پیاده‌روی کرده و پول پس‌انداز کنید.

ساحل-دبی

انتخاب تفریحات ارزان‌قیمت

برای کاهش هزینه‌های سفر به دبی، انتخاب تفریحات ارزان‌قیمت هم حائز اهمیت است. خوشبختانه، بخشی از تفریحات این شهر رایگان هستند یا نیازبه صرف هزینه زیادی برای آن‌ها نیست،؛ درنتیجه، با انتخاب و انجام آن‌ها تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی خواهید کرد. ازجمله تفریحات ارزان در دبی می‌توان به ساحل‌گردی اشاره کرد. ورود به سواحل دبی برای مسافران هزینه‌ای ندارد.

در سواحل دبی، می‌توانید پیاده‌روی کنید، ساعتی به استراحت و آفتاب‌گرفتن بپردازید، والیبال بازی کنید و شنا کنید. البته درصورت تمایل به انجام تفریحات آبی مانند غواصی، جت اسکی و ...، نیاز است که هزینه‌ها را پرداخت کنید. بازدید از جاذبه‌های تاریخی دبی هم معمولا هزینه چندانی ندارد. بازدید از برج خلیفه، بازار مدینه جمیرا، ساحل لامر، میراکل گاردن دبی و بسیاری از جاذبه‌های دیگر، در این شهر رایگان بوده و با قراردادن آن‌ها در برنامه می‌توانید سفر خود را آغاز کنید.

وعده‌های غذایی ارزان

دبی غذاهای محلی زیادی دارد و اگر تصمیم داشته باشید این غذاها را در رستوران‌های مجلل این شهر سرو کنید، باید بودجه زیادی را برای این منظور کنار بگذارید. با مدیریت هزینه‌ها در بخش وعده‌های غذایی نیز می‌توانید هزینه‌های سفر خود را تا حد زیادی کاهش دهید. برای این منظور، می‌توانید به‌جای مراجعه به رستوران‌های لوکس، به رستوران‌های معمولی‌تر رفته، غذاهای محلی در بازارهای دبی را امتحان کنید یا برای کاهش هزینه‌ها از کنسروهای آماده در بعضی وعده‌های غذایی استفاده کنید.

غذا-سفر

سفر ارزان به دبی با فلای تودی

سفر ارزان به دبی چندان دور از انتظار نیست. با اقامت در هتل سوفیتل داون تاون دبی، انتخاب بهترین زمان سفر و انتخاب جایگزین‌های ارزان تفریحات، وعده‌های غذایی و ...، می‌توانید تا حد زیادی در هزینه سفر خود صرفه‌جویی کنید؛ همچنین، با رزرو هتل دبی ازطریق فلای تودی نیز می‌توانید به ارزان‌تر تمام‌شدن سفر کمک کنید. فلای تودی ارزان‌ترین قیمت‌ها را برای هتل های طرف قرارداد خود پیشنهاد می‌کند. علاوه‌بر رزرو هتل، امکان خرید بلیط هواپیما دبی هم با فلای تودی وجود دارد که باتوجه‌به نمایش بلیط‌های چارتری در سایت، سفر ارزان چندان سخت نخواهد شد.

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر