بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی کدام است؟

پیمودن راه مهاجرت تحصیلی به‌تنهایی و بدون تجربه، سخت و پر ریسک است و آن‌هایی که در این راه موفق شده‌اند، معمولا از بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی کمک گرفته‌اند.

بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی کدام است؟

بسیاری معتقدند که مهاجرت تحصیلی بهترین راه مهاجرت است و برای این عقیده، دلایل محکمی مثل پایین‌تر بودن هزینه‌ها، شانس بیشتر دریافت ویزا، فرصت‌های شغلی بیشتر و ... را عنوان می‌کنند. البته پیمودن راه مهاجرت تحصیلی به‌تنهایی و بدون تجربه، سخت و پر ریسک است و آن‌هایی که در این راه موفق شده‌اند، معمولا از بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی کمک گرفته‌اند.

 

این مطلب به معرفی 6 مؤسسه موفق و معتبر در زمینه خدمات مهاجرت تحصیلی اختصاص دارد و می‌توانید با توجه به مزایای هر کدام و شرایط خود، یکی از آن ها را برای ساختن آینده خود در کشوری دیگر انتخاب کنید. لازم به‌ذکر است این مؤسسات براساس ترتیب خاصی فهرست نشده‌اند و برای انتخاب هر مؤسسه، به حسن شهرت و سابقه آن توجه کرده‌ایم.

اکثر این مؤسسات در سایر زمینه‌های مهاجرت هم فعالیت می‌کنند و در میان آن‌ها گزینه‌ای مثل اپلایزر هم وجود دارد که به‌صورت تخصصی و تنها در زمینه مهاجرت تحصیلی خدمات می‌دهد.

مؤسسه مهاجرتی لتس گو یونی

مؤسسه مهاجرتی لتس گو یونی یکی از بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی است که در سال 1399 تأسیس شده و در همین چند سال توانسته در زمینه اخذ ویزای تحصیلی موفق عمل کند. خدمات این مؤسسه شامل اخذ پذیرش و گرفتن ویزا می‌شود.

مثل اپلایزر، لتس گو یونی هم به‌صورت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی فعالیت می‌کند و اگر قصد دارید در دانشگاه‌های کانادا، ایتالیا، هلند، آمریکا، هلند، آلمان، مجارستان، انگلیس، سوئد و ترکیه ادامه تحصیل بدهید، می‌توانید از خدمات این مؤسسه استفاده کنید.

این مؤسسه برای جلب اطمینان شما هزینه خدمات، نمونه ویزاهای اخذ شده و داستان‌های موفقیت مشتریان خود را در صفحه اصلی خود قرار داده است؛ اما برخلاف اپلایرز خدمات مشاوره رایگان ندارد.

اپلای-تحصیلی

مؤسسه مهاجرتی آقای اپلای

آقای اپلای یکی از بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی و از دیگر مؤسساتی است که به‌صورت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی فعالیت می‌کند. این مؤسسه مزیت و برگ برنده خود را همکاری با دانشجویان دانشگاه بریتیش کلمبیا می‌داند که از برترین دانشگاه‌های جهان محسوب می‌شود. از جمله مزایای این مؤسسه می‌توانیم به فهرست زیر اشاره کنیم:

  • وقت مشاوره رایگان 15 دقیقه‌ای (وقت مشاوره رایگان مؤسسه اپلایرز 30 دقیقه است)

  • همکاری با منتورهایی که خود تجربه گرفتن پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه‌های جهان را دارند.

  • چت‌روم و گروه تلگرامی مخصوص پرسش‌وپاسخ و تعامل با مشتریان دیگر مؤسسه

  • امکان خرید اقساطی پکیج‌های اپلای

مؤسسه مهاجرتی ادب ویزا

در میان بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی، مؤسسه مهاجرتی ادب ویزا سابقه نسبتاً بیشتری دارد و مثل مؤسسات قبلی، به‌صورت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی (کانادا و استرالیا) فعالیت می‌کند.

برخلاف اپلایزر، آقای اپلای و لتس گو یونی، سایت ادب ویزا اطلاعات شفاف و کاملی را در مورد نحوه ارائه خدمات خود در اختیارتان قرار نمی‌دهد؛ اما چند نامه اخذ ویزای تحصیلی و تعدادی داستان موفقیت مشتریان قبلی در صفحه اصلی سایت این مؤسسه وجود دارد.

با پر کردن فرم مشاوره و تماس با این مؤسسه می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان آن بهره‌مند شوید؛ اما در سایت مؤسسه اطلاعات کاملی در مورد مدت‌زمان و اطلاعات ارائه شده در جلسه مشاوره رایگان وجود ندارد.

تحصیل-مهاجرت

مؤسسه مهاجرتی حامی مهاجر

مؤسسه مهاجرتی حامی مهاجر از جمله مؤسساتی است که به‌صورت عمومی در بیشتر زمینه‌های مهاجرت مثل گرفتن ویزای دائم، ویزای کاری، تحصیلی و ... فعالیت می‌کند؛ اما اعتبار و حسن شهرت آن باعث شد که نام آن را در فهرست بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی قرار بدهیم.

حامی مهاجر هم در تهران و هم ترکیه شعبه دارد و در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و اقامت ترکیه بسیار موفق عمل کرده است. به غیر از ترکیه، این مؤسسه در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری به کشورهای آمریکا، امارات و کانادا هم رزومه قابل‌قبولی دارد. برخلاف اپلایرز، مشاوره مهاجرت تحصیلی در این مؤسسه رایگان نیست و در حال حاضر با 50 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا

درست است که در نام این مؤسسه به کشور کانادا اشاره شده و این تصور به وجود می‌آید که تنها در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیت می‌کند؛ اما پارسی کانادا در زمینه انواع روش‌های مهاجرت به کشورهای آلمان، استرالیا و کشورهای حوزه خلیج‌فارس هم فعال است.

گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی از خدمات موفق و قدرتمند این مؤسسه است و به همین دلیل بسیاری آن را یکی از بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی می‌دانند.

پارسی کانادا به جز تهران در مشهد، اصفهان و کانادا هم شعبه دارد و ارزیابی شرایط شما بر مبنای واقعیت، مشاوره تخصصی، پشتیبانی 7 روزه و 24 ساعته را از مزایای خود می‌داند. مثل اپلایرز، این مؤسسه هم معتقد است که بهترین روش مهاجرت تحصیلی را بر اساس پرونده و شرایط شما برایتان در نظر می‌گیرد.

مؤسسه مهاجرت تحصیلی اپلایرز

مؤسسه مهاجرت تحصیلی اپلایرز آخرین و البته بهترین مورد در فهرست بهترین مؤسسات مهاجرت تحصیلی است. این مؤسسه در اولین قدم یک جلسه مشاوره 30 دقیقه‌ای رایگان، تخصصی و کامل برای شما در نظر می‌گیرد و در این جلسه شما بدون نگرانی از اتلاف وقت و هزینه، به یک دید کلی در مورد وضعیت مهاجرت تحصیلی خود می‌رسید. پس از آن برنامه مهاجرت شما بر اساس بالاترین شانس پذیرش و ویزا تنظیم می‌شود.

مزایای زیر، اپلایرز را از سایر مؤسسات مهاجرت تحصیلی برتر، متمایز می‌کند:

  • آماده‌سازی کلیه مدارک موردنیاز با رعایت اصول کپی‌رایتینگ و مشاوره در خصوص کسب اطلاعات لازم برای این مدارک

  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم اخذ پذیرش

  • هزینه منطقی و معقول در مقایسه با مؤسسات مهاجرت

  • پشتیبانی و منتورینگ تخصصی از ابتدا تا زمان رسیدن به مقصد

  • همکاری با مشاوران و منتورهای متخصص و حرفه‌ای

  • خدمات منتورینگ حرفه‌ای و شغلی

  • تیم جوان و دارای اطلاعات به‌روز

برای رزرو وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات اپلایرز، روی لینک زیر کلیک کنید:

https://applyers.ir/

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر