کد تخفیف سوپرمارکت و پرداخت اقساطی برای خریدی اقتصادی

کد تخفیف سوپرمارکت‌های اسنپ مانند اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس و همچنین فروشگاه‌هایی مثل اکالا، اسنپ پی و اسنپ فود مکان خرید ارزان با ارسال رایگان و حتی با پرداخت قسطی را برای کاربران این مجموعه‌ها فراهم می‌کند تا خریدی ارزان و اقتصادی را تجربه کنند.

کد تخفیف سوپرمارکت و پرداخت اقساطی برای خریدی اقتصادی

اگر شما هم از هزینه‌ها‌ی زیاد خرید‌ها‌ی سوپر مارکتی خسته شده اید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه می‌توانید این اقلام پر مصرف را با صرف هزینه کم تر تهیه کنید. بدون تردید محصولات زود مصرف و سوپر مارکتی، کالا‌ها‌ی ضروری زندگی روزمره ما هستند و نمی‌توانیم از خرید آن‌ها‌ صرف نظر کنیم. گوشت، مرغ، برنج، نمک، شکر، لبنیات، تنقلات، تخم مرغ، ادویه و چاشنی‌ها‌، حبوبات، انواع شوینده‌ها‌ و محصولات بهداشتی از جمله مواردی هستند که از سوپر مارکت‌ها‌ تهیه می‌کنیم.

 

طبیعتاً به دلیل نیاز مداوم به این محصولات، ناچاریم در هر ماه بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف خرید آن‌ها‌ کنیم. حالا تصور کنید که بتوانید اقلام سوپر مارکتی را با قیمت مناسب تر و یا به صورت قسطی خریداری کنید. واضح است که این موضوع می‌تواند صرفه جویی اقتصادی مفیدی باشد. در ادامه به شما می‌گوییم که خرید با کد تخفیف سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاین چگونه به شما کمک خواهد کرد تا مخارج ماهانه خود را کاهش دهید.

راهکارهایی برای خرید ارزان تر از بهترین سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاین

در سال‌ها‌ی اخیر، خرید آنلاین با توجه به مزیت‌ها‌ی مختلفی که برای خریداران به همراه داشته، با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است. خرید راحت و سریع، تنوع بالای اجناس، امکان بررسی فروشگاه‌ها‌ی مختلف در کوتاه ترین زمان، صرفه جویی در زمان و انرژی، خارج نشدن از خانه و دوری از ترافیک و شلوغی و همچنین، امکان استفاده از تخفیف‌ها‌ی مختلف از جمله مزیت‌ها‌ی خرید آنلاین هستند. با توجه به موارد ذکر شده، پیشنهاد می‌شود که خرید‌ها‌ی سوپر مارکتی را نیز به صورت اینترنتی انجام دهید. در ادامه، در مورد بهترین سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاین ایران و راه‌ها‌ی خرید ارزان تر از آن‌ها‌ صحبت خواهیم کرد. به طور کلی، در نظر داشته باشید که برای سفارش محصولات سوپرمارکتی یا هر نوع خرید اینترنتی دیگر، می‌توانید به کانال تخفیف رفته و به صورت رایگان از این سایت کد تخفیف برای خریدهای اینترنتی خود دریافت کنید. تقریباً تمام فروشگاه‌های اینترنتی کد تخفیف‌های خود را در این سایت منتشر می‌کنند.

کد تخفیف اسنپ مارکت برای خرید مقرون به صرفه تر

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یکی از بهترین سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاین ایرانی محسوب می‌شود. این مجموعه با همکاری فروشگاه‌ها‌ی زنجیره ای ‌ها‌یپر استار و همچنین فروشگاه آرایشی و بهداشتی مایلی در تلاش است تا دسترسی مردم به محصولات مورد نیازشان را تسهیل کند. در اسنپ مارکت می‌توانید بیش از 5000 کالای متنوع در دسته بندی‌ها‌ی مختلف را ببینید و به خیالی آسوده خرید کنید. در پلتفرم اسنپ مارکت بخش‌ها‌ی ویژه ای برای خرید با کد تخفیف اسنپ مارکت در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، اگر محصولات مورد نیاز خود را از کالاهای حراجی انتخاب کنید، هزینه کم تری پرداخت می‌کنید. علاوه براین، با دریافت کد تخفیف اسنپ مارکت و استفاده از آن هنگان ثبت سفارش نیز می‌توانید در هزینه‌ها‌ی صرفه جویی کنید. در جدول زیر پرکاربرد ترین کد تخفیف‌ها‌ی اسنپ مارکت برای استفاده راحت تر شما عنوان شده است.

عنوان کد

کد تخفیف اسنپ مارکت

مقدار تخفیف

حداقل خرید

محدودیت‌ها‌

کد تخفیف خرید اول اسنپ مارکت

OFFC1LWMR9Q

100 هزار تومان

900 هزار تومان

فقط برای خرید اول

کد تخفیف اسنپ مارکت ارسال رایگان

بدون نیاز به کد

100 درصد

-

در اولین خرید، به صورت خودکار

کد تخفیف اسنپ مارکت 50 هزار تومانی

ESF

50 هزار تومان

250 هزار تومان

ویژه اصفهان

 

خرید محصولات پروتئینی با کد تخفیف اسنپ فود

گوشت قرمز، مرغ، ماهی و سایر فرآورده‌ها‌ی پروتئینی مانند سوسیس و کالباس، از جمله مواد غذایی پر مصرف و پر طرفدار هستند. برای خرید این محصولات با قیمت مناسب تر می‌توانید به سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاین مراجعه کنید. علاوه براین، در اسنپ فود این امکان برای شما فراهم است که فرآورده‌ها‌ی پروتئینی را به صورت تازه از فروشگاه‌ها‌ی مخصوص مانند قصابی‌ها‌ تهیه کنید. به یاد داشته باشید که برای خرید ارزان تر می‌توانید از کد تخفیف پروتئین اسنپ فود نیز بهره مند شوید. کد تخفیف (PROCHPQC7YIVHEZMSG) برای خرید ارزان تر گوشت تازه، مرغ، ماهی و ... در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از این کد می‌توانید در اولین خرید خود از دسته بندی محصولات پروتئینی اسنپ فود 80 هزار تومان تخفیف بگیرید. البته به شرطی که مجموع خرید شما از 160 هزار تومان بیشتر باشد.

خرید اقساطی از سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاین با کد تخفیف اسنپ پی

همانطور که می‌دانید با افزایش قیمت‌ها‌ قدرت خرید خانواده‌ها‌ به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر، اقلام سوپر مارکتی محصولاتی نیستند که بتوانیم از خرید آن‌ها‌ صرف نظر کنیم. در این مواقع خرید به صورت اقساطی می‌تواند یک راه حل مناسب باشد. اسنپ پی امکان خرید هر نوع محصولی را به صورت قسطی برای کاربران خود فراهم می‌کند. اگر اعتبار کافی برای استفاده از خدمات اسنپ پی داشته باشید، می‌توانید به راحتی از فروشگاه دلخواه خود خرید کنید و هزینه آن را بدون سود و کارمزد در اقساط 4 ماهه بپردازید.

اسنپ مارکت سوپر مارکت‌ آنلاینی است که می‌توانید از آن‌‌ به صورت قسطی خرید کنید. همچنین کد تخفیف سوپر مارکت اسنپ نیز در این خرید قابل استفاده خواهد بود. به علاوه، بسیاری از فروشگاه‌ها‌ی دیگر در زمینه فروش آجیل و خشکبار، ادویه جات، گوشت و فرآورده‌ها‌ی پروتئینی، لبنیات، برنج و ... نیز با اسنپ پی همکاری می‌کنند. لازم به ذکر است که کد تخفیف اسنپ پی هم برای خرید ارزان تر در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر تمایل به خرید سوپر مارکتی یا هر نوع خری قسطی آنلاین از طریق این مجموعه را دارید، کد‌ها‌ی تخفیف زیر می‌تواند برای شما مفید باشد:

عنوان کد

کد تخفیف اسنپ پی

مقدار تخفیف

حداقل خرید

محدودیت‌ها‌

کد تخفیف اسنپ پی غیر اول

PAYSHEF

100 هزار تومان

1 میلیون

فعال برای همه فروشگاه‌ها‌

کد تخفیف اسنپ پی قسطی

PAY5FE

50 هزار تومان

200 هزار تومان

ویژه اولین خرید

کد‌ تخفیف اکالا برای خریدی اقتصادی

اُ-کالا

از دیگر سوپر مارکت‌ها‌ی آنلاینی که شرایط خرید آسان تر و اقتصادی تر را برای کاربران مهیا می‌کند، می‌توان به اکالا اشاره کرد. اکالا امکان خرید اینترنتی از فروشگاه‌ها‌ی افق کوروش، امارکت، ‌ها‌یپر فامیلی و سوپر مارکت‌ها‌ی مختلف دیگر را برای شما فراهم می‌کند. همانطور که می‌دانید، فروشگاه‌ها‌ی افق کوروش تخفیف‌ها‌ی همیشگی برای خریداران خود در نظر می‌گیرند. حالا اگر از طریق اکالا از آن‌ها‌ خرید کنید، کدتخفیف اکالا را نیز می‌توانید در کنار کد تخفیف افق کوروش استفاده کنید و خریدی مقرون به صرفه تر داشته باشید. در این بخش چند کد تخفیف کاربردی اکالا را به شما معرفی می‌کنیم.

عنوان کد

کد تخفیف اکالا

مقدار تخفیف

حداقل خرید

محدودیت‌ها

کد تخفیف اکالا بدون محدودیت

J7WWIU

100 هزار تومان

1 میلیون

قابل استفاده برای خرید از تمام فروشگاه‌ها‌، ویژه محصولات تنظیم بازار

کد تخفیف اکالا اولین خرید

4HIat5

20 هزار تومان

120 هزار تومان

فعال در در تهران، شیراز، اهواز، کرج، اصفهان، قم، مشهد و کرمانشاه

کد تخفیف 40 هزار تومانی اکالا

MK40

40 هزار تومان

400 هزار تومان

قابل استفاده برای فروشگاه‌ها‌ی امارکت در تهران و کرج

کد تخفیف اکالا خرید دوم

mk30

30 هزار تومان

300 هزار تومان

ویژه خرید از امارکت

رپورتاژ
برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر