معرفی جشنواره‌های معروف تفلیس در شهریور و مهر برای رزرو تور گرجستان

سفر به گرجستان فقط به بازدید از جاهای دیدنی خلاصه نمی‌شود. جشنواره‌های گرجستان، از دیگر جذابیت‌های سفر به این کشور است که گردشگران را با فرهنگ و آداب و رسوم خود آشنا می‌کند. شهریور و مهر، می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به این کشور و شرکت در جشنواره‌ها باشد؛ چرا که در این دو ماه، آب و هوای گرجستان در بهترین و خنک‌ترین حالت ممکن قرار داشته و خبری از گرمای تابستان یا سرمای پاییز و زمستان نیست.

معرفی جشنواره‌های معروف تفلیس در شهریور و مهر برای رزرو تور گرجستان

 از طرفی قیمت تور تفلیس و تور باتومی گرجستان، در مهر و شهریور نسبت به اوایل تابستان و یا بهار مناسب‌تر است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم در این بازه طلایی سفر کنید و در جشنواره‌های محبوب این کشور نیز شرکت نمایید.

محبوب‌ترین جشنواره‌های گرجستان با پایان تابستان و شروع پاییز

بیشتر گردشگران تور باتومی گرجستان را برای جشنواره‌های زیبای این کشور رزرو می‌کنند. اگر شما هم در گروه این گردشگران قرار دارید و ترجیح می‌دهید زمانی سفر کنید که هوا دلپذیر باشد و جشنواره‌های خوبی نیز در این کشور برگزار شود، همراه ما باشید تا با مهم‌ترین جشنواره‌های گرجی در شهریور و مهر آشنا شوید.

مهم‌ترین جشنواره‌های گرجستان در شهریور

اگر تصمیم دارید در شهریور تور باتومی گرجستان را رزرو نمایید، بد نیست پیش از سفر با مهم‌ترین جشنواره‌های شهریور گرجستان (آگوست تا سپتامبر) آشنا شوید.

جشنواره جم گرجستان؛ فستیوال موسیقی الکترونیک کازانتیپ

جشنواره جم گرجستان، فستیوالی بر پایه موسیقی است که هر ساله در بندر آناکلیا برگزار می‌گردد. این فستیوال به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی گرجستان معرفی شده و هدف از برگزاری آن نیز ترویج فرهنگ موسیقی، پیشرفت و افزایش کیفیت کار هنرمندان است. در این جشنواره می‌توانید گروه‌ها و خواننده‌های مشهور از سراسر دنیا را در سبک‌های مختلف پاپ، جاز، راک، کلاسیک و... ببینید.

  • زمان برگزاری: مرداد تا شهریور ( آگوست تا سپتامبر)

  • مکان برگزاری: گرجستان، آناکلیا

فستیوال شاتیلوبا؛ جشنواره صنایع دستی و غذاهای محلی

فستیوال شاتیلوبا؛ جشنواره صنایع دستی و غذاهای محلی

شرکت در فستیوال شاتیلوبا، شما را با صنایع دستی، غذاهای محلی و نوشیدنی‌های متنوع این کشور آشنا می‌کند. این فستیوال در ارتفاعات رشته کوه قفقاز در دهکده خوسورتی برگزار می‌شود. محل برگزاری این فستیوال در سازمان یونسکو به ثبت رسیده است. با شرکت در این جشنواره می‌توانید تا حدودی با فرهنگی محلی مردم گرجستان در خصوص غذا و نوشیدنی و صنایع دستی آشنا شوید. پخش موسیقی و اجرای رقص محلی، بخش دیگری از این جشنواره زیباست.

  • زمان برگزاری: جولای تا آگوست (مرداد تا اواسط شهریور)

  • محل برگزاری: گرجستان، خورسورتی

مهم‌ترین جشنواره‌های گرجستان در مهر

اگر می‌خواهید در تور گرجستان مهر شرکت نمایید، در ادامه با معروف‌ترین جشنواره‌های مهر ماه گرجستان آشنا شوید تا سفری مفرح‌تر را تجربه نمایید و با فرهنگ مردم گرجی بیشتر آشنا شوید.

فستیوال رت ولی؛ مراسم جشن و شادی در بین گرجی ها

فستیوال رت لی، در پایان تابستان و آغاز فصل پاییز برگزار می‌گردد. این روز در گرجستان تعطیل رسمی بوده و مردم در چنین روزی به جشن و شادیمی پردازند و غذا و نوشیدنی‌های مختلف می‌آورند. در حقیقت هدف اصلی این مراسم، دید و بازدید اقوام مختلف با یکدیگر است.

  • زمان برگزاری: اواخر سپتامبر تا ابتدای اکتبر ( شهریور تا مهر)

  • محل برگزاری: سراسر گرجستان

فستیوال تبلیسوبا؛ جشن روز تفلیس

فستیوال تبلیسوبا؛ جشن روز تفلیس

یکی از جشنواره‌های مهم گرجستان که در ماه مهر برگزار می‌شود، جشنواره روز تفلیس است. ممکن است قیمت تور تفلیس در زمان برگزاری این جشنواره کمی افزایش یابد؛ اما در مقابل در این جشنواره فوق‌العاده شرکت می‌کنید و نهایت لذت را می‌برید. این جشنواره نمادی بر معرفی روز تفلیس است. در حقیقت این جشنواره در سالروز تاسیس شهر تفلیس و انتصاب آن به عنوان پایتخت گرجستان برگزار می‌شود. اولین روز پاییز که اول مهر ماه است، مردم تفلیس به جشن و شادی می‌پردازند و مراسم‌هایی مانند رقص سنتی، پخش موسیقی زنده و آتش‌بازی دارند. شرکت در این جشنواره قطعا برای گردشگران لذت‌بخش است.

  • زمان برگزاری: هفته اول اکتبر (مهر ماه)

  • محل برگزاری: گرجستان، تفلیس، پارک ریک

چرا در جشنواره‌های گرجستان شرکت نماییم؟

اگر زمانی تور گرجستان را رزرو نمایید که بتوانید در جشنواره‌های این کشور شرکت نمایید، بدون شک سفری مفرح‌تر را تجربه می‌کنید. تمامی جشنواره‌های این کشور سرگرم‌کننده و عالی هستند و بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر با فرهنگ، آداب و رسوم و مردم گرجی است. در بیشتر فستیوال‌های گرجستان، غذاهای محلی خوشمزه، نوشیدنی‌های گوارا و سایر خوراکی‌های محلی و لذیذ در اختیار شما قرار می‌گیرد. از طرفی موسیقی، رقص و پایکوبی در بیشتر فستیوال‌ها دیده می‌شود که خود بسیار مفرح و لذت‌بخش است.

رزرو تور گرجستان با قیمت مناسب در شهریور و مهر

اگر به دنبال تور تفلیس یا تور باتومی گرجستان با بهترین قیمت هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت لحظه آخر مراجعه نمایید. مجموعه لحظه آخر به عنوان یک مارکت پِلِیس فعالیت می‌کند و از این رو قیمت پکیج‌های آن در مقایسه با آژانس‌های دیگر اقتصادیو مقرون به صرفه است. برای مشاهده قیمت تور تفلیس و باتومی، رزرو آنلاین تور و یا خرید تورهای اقتصادی به سایت لحظه آخر مراجعه مایید.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر