راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی(+مقایسه مدل ها)

خیاطی یکی از قدیمی‌ترین هنرها به حساب می‌آید که همواره پرطرفدار است و افراد زیادی هستند که به دنبال یادگیری این هنر هستند. یکی از مهم‌ترین ارکان برای یادگیری خیاطی، داشتن یک چرخ خیاطی خوب و با کیفیت است. به همین منظور قصد داریم در رابطه با راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی صحبت کنیم تا کسانی که قصد خرید یک چرخ خیاطی با کیفیت را دارند و دوست دارند که حرفه خیاطی را به صورت تخصصی ادامه دهند، بتوانند بهترین و با کیفیت‌ترین چرخ را برای ادامه هنر و کسب و کار خود خریداری کنند.

راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی(+مقایسه مدل ها)

 

نکاتی که قبل از خرید چرخ خیاطی خوب باید بدانید!

با مطالعه راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی می‌توانید یک گزینه عالی را انتخاب کنید. به طور کلی برای انتخاب یک چرخ خیاطی خوب و با کیفیت خانگی باید به عوامل مختلفی توجه داشته باشید تا بر اساس این عوامل و نکات، بهترین انتخاب را انجام دهید. در ادامه این موارد را به تفصیل بررسی می‌کنیم.

قدرت موتور

اولین و مهمترین عامل تعیین کننده برای انجام یک خرید خوب، دقت به قدرت موتور چرخ خیاطی است. زیرا قدرت موتور نشان دهنده سرعت و قابلیت دوخت پارچه‌های مختلف توسط چرخ خیاطی می‌باشد. به طور کلی قدرت موتور انواع چرخ خیاطی خانگی بین ۵۰ تا ۱۵۰ وات است. پس با توجه به نوع کاربرد و نوع پارچه‌ای که قصد دوخت و دوز آن را دارید، باید قدرت موتور مشخص را انتخاب کنید.

تعداد الگوی دوخت

تعداد الگوی دوخت چرخ خیاطی نشان دهنده این است که چرخ مورد نظر چه تعداد الگوها را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با آن لباس‌های متنوع بدوزید. به طور کلی چرخ خیاطی‌های خانگی بین ۱۰ تا ۵۰ الگوی دوخت دارند. که این عدد برای هر یک از آن‌ها متغیر است.

قابلیت تغذیه

از دیگر عوامل مهمی که در امر راهنمای خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی باید مورد توجه واقع شود، قابلیت تغذیه چرخ خیاطی است. زیرا نشان دهنده روش حرکت پارچه زیر سوزن می‌باشد. این قابلیت هم به صورت دستی و هم به صورت الکترومکانیک و الکترونیک است که تاثیر زیادی روی دقت راحتی و سرعت دوخت می‌گذارد. چرخ‌های خانگی معمولاً به صورت الکترومکانیک کار می‌کنند که باز هم در نهایت بر اساس نوع پارچه و الگو باید بهترین قابلیت را انتخاب کنید.

قیمت

نکته بعدی که حائز اهمیت است، قیمت چرخ خیاطی خانگی مورد نظر است. در وهله اول باید تعیین کنید که تا چه میزان بودجه‌ای می‌توانید هزینه کنید و سپس بر اساس مقدار بودجه‌ای که دارید، به سراغ چرخ خیاطی متناسب بروید.

قیمت چرخ خیاطی خانگی ها با توجه به اینکه چه نوعی دارند، از چند قابلیت دوخت بهره می‌برند و آپشن‌های آن‌ها چیست، متغیر است. معمولاً چرخ‌های خیاطی مکانیکی ارزان‌تر از چرخ‌های الکترونیکی و کامپیوتری هستند. اگر دوست دارید که یک چرخ خیاطی کاربردی با آپشن‌های زیاد و خوب را با قیمت منصفانه خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به محصولات موجود در سایت کوک باما(kookbama.com) مراجعه کنید. 

 

به نقل از میهن کالا:

معرفی پر فروش ترین و بهترین چرخ خیاطی های خانگی ایران

1) چرخ خیاطی کاچیران مدل Rose210.

2) چرخ خیاطی ۳۲کاره کاچیران مدل ۹۲۰۰ ژانوتک

3) چرخ خیاطی ژانومه مدل ۴۰۰۰

4) چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف ۲۰۰-۹۸۸

5) چرخ خیاطی مکانیکی برادر مدل GS2700.

6) چرخ خیاطی ژانومه مدل ۲۰۳۰

7) چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف ۲۰۰-۸۸۸

 

مقایسه بهترین چرخ خیاطی خانگی

مقایسه بهترین چرخ خیاطی خانگی

گارانتی معتبر

حتماً قبل از خرید چرخ خیاطی توجه داشته باشید که چرخ مورد نظر شما گارانتی معتبر داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل، بتوانید با کمک گارانتی بدون هزینه مشکل را حل کنید. انواع چرخ‌های خیاطی عرضه شده در سایت کوک باما ضمن اینکه ضمانت اصالت کالا دارند، از گارانتی معتبر نیز بهره می‌برند.

وزن و ابعاد

حتماً قبل از خرید چرخ خیاطی خانگی توجه کنید که وزن و ابعاد آن چقدر است. زیرا محیط منزل دارای محدودیت‌های خاص خود بوده و چرخ خیاطی مورد نظر باید ابعاد و اندازه متناسب داشته باشد تا به خوبی در فضایی که از قبل تعیین کرده‌اید، قرار بگیرد.

چرخ خیاطی خانگی

میزان صدای چرخ خیاطی

اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی را دارید و ساکن آپارتمان هستید، حتماً به سراغ چرخ خیاطی بی‌صدا یا کم صدا بروید تا در هنگام کار با آن آلودگی صوتی برای ساکنین آپارتمان به وجود نیاید.

کیفیت و دوام

کیفیت و دوام چرخ خیاطی از جمله نکات مهمی است که بهترین چرخ خیاطی خانگی از آن بهره می‌برد. وقتی که یک چرخ خیاطی دوام، کیفیت و ماندگاری بالا داشته باشد، می‌تواند تا سال‌های سال به بهترین شکل به کار خود ادامه دهد و شما بدون مشکل یا نیاز به تعمیر با چرخ خیاطی لباس‌های متعدد بدوزید.

بهترین مارک چرخ خیاطی خانگی در ایران کدام است؟

امروزه به علت شرایط تحریم، پیدا کردن چرخ خیاطی خارجی شاید دشوار باشد. به همین منظور استفاده از انواع چرخ خیاطی ایرانی گسترش پیدا کرده است.

مارک‌های متعددی وجود دارند که به تولید چرخ خیاطی در ایران می‌پردازند. اما قطعاً بهترین چرخ خیاطی خانگی مختص برند کاچیران و ژانومه است. این دو برند انواع چرخ‌های خانگی را با آپشن‌های مختلف تولید و عرضه کرده‌اند که این موضوع باعث شده تنوع چرخ‌های خیاطی خانگی زیاد باشد. شما می‌توانید هر کدام از این چرخ‌های خیاطی که مد نظر هست را از طریق سایت کوک باما خریداری کنید. اطلاعات کامل چرخ خیاطی و برند مورد نظر نیز در این سایت درج شده است.

کلام پایانی

هنر خیاطی ضمن تمام زیبایی‌هایی که دارد، یک هنر درآمدساز است که این موضوع باعث شده تا همواره مورد توجه قرار بگیرد. شما نیزبا هنر خیاطی می‌توانید در منزل کسب درآمد داشته باشید. به شرطی که از بهترین چرخ خیاطی خانگی بهره ببرید و آن را از یک مرکز معتبر مانند سایت کوک باما خریداری کنید.

خرید چرخ خیاطی، اتو و ملزومات خیاطی در کوک باما

انجام خیاطی به بهترین شکل، مستلزم داشتن امکانات و لوازم مورد نیاز در این زمینه است. به همین منظور کسانی که به خیاطی مشغول هستند یا قصد شروع این مهارت را دارند، باید حتماً از امکانات و تجهیزات مورد نیاز شان استفاده کنند تا فرایند خیاطی لباس به نحو درست اجرا شود.

برای خرید بهترین چرخ خیاطی خانگی می‌توانید از مرکز معتبر کوک باما(kookbama.com) اقدام کنید. این وب سایت ضمن اینکه انواع چرخ خیاطی خانگی، صنعتی، تخصصی و... را عرضه می‌کند، به فروش سایر ملزومات برای خیاطی از جمله؛ اتو پرس، لوازم خیاطی و انواع قیچی و ابزار برش نیز می‌پردازد تا بتوانید صفر تا صد ملزومات خیاطی را به صورت یکجا با کیفیت بالا و قیمت مناسب بخرید. برای انجام یک خرید موفقیت آمیز می‌توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید یا با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۸۰۸۱۰ ارتباط بگیرید.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر