معرفی کامل برند انرپک (Enerpac) + محصولات صنعتی ابزار انرپک

برند انرپک (Enerpac) را باید یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین برندهای ابزار آلات صنعتی و پیشرفته در جهان دانست. این برند که در حوزۀ تولید ابزار هیدرولیک اعتبار بسیار بالایی دارد، در آمریکا قرار دارد. از محصولات و ابزارهای متنوع ساخت این برند در صنایع بسیاری به منظور افزایش بهره‌ وری و انجام کار به صورت ایمن استفاده می‌شود.

معرفی کامل برند انرپک (Enerpac) + محصولات صنعتی ابزار انرپک

 

تاریخچه برند انرپک

برند انرپک را باید برندی آمریکایی دانست که در سال 1910 با تولید واتر پمپ برای یک مدل از خودروهای برند فورد کار خود را آغاز کرد. تنها در مدت ده سال این مجموعه پیشرفت بسیار زیادی کرد و در دهه 1920 میلادی با معرفی اولین جک هیدرولیک خود توانست توجه مجموعه‌های بسیاری را به خود جلب کند. پیشرفت برند (Enerpac) در همین بخش متوقف نشد و در تمام سال‌های پس از آن با تولید ابزارهای متنوع، پیشرفته و ایمن توانست بخش قابل توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

اکنون این برند با تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و شبکه‌ای گسترده از نمایندگی‌های فروش در سراسر جهان توانسته محصولات مورد نیاز صنایع بسیاری را تأمین کند. زمانی که کاربران قیمت ابزار متفاوت این برند مانند قیمت پمپ هیدرولیک دستی را با ابزارهای تولید برندهای دیگر مقایسه می‌کنند، متوجه خواهند شد که قیمت محصولات این برند بالاتر است. اما کیفیت و دوام این ابزارها در مقایسه با محصولات بسیاری از برندهای دیگر قابل توجه است و همین امر سبب شده تا حتی پرداخت این هزینۀ بالاتر برای مجموعه‌ها به صرفه و اقتصادی باشد.

ویژگی‌های محصولات انرپک

انرپک1

محصولات انرپک

چرا انرپک توانست در مدت کوتاهی، بخش قابل توجهی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد؟ از ویژگی‌های محصولات انرپک می‌توان به عنوان پاسخ این سؤال و دلیل اصلی محبوبیت این ابزارها یاد کرد. ویژگی‌های محصولات انرپک عبارتند از:

  • کیفیت بسیار بالا: استفاده از مواد اولیه مرغوب در کنار وجود تکنولوژی پیشرفته برای تولید ابزار باعث شده تا تمام محصولات این برند دوام و طول عمر بالایی داشته باشند.
  • ایمنی: ایمنی را باید یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های طراحان ابزار این برند دانست. انرپک با تولید محصولات کاربر پسند، ارائۀ آموزش‌های لازم و توجه به نکات ایمنی در طراحی توانسته ایمنی کاربران، ابزارها و حتی قطعات را افزایش دهد.
  • نوآوری مداوم: این برند همواره در حال تحقیق و بررسی در خصوص ابزارهای جدید با کاربری بهتر است. عرضۀ ابزارهایی که می‌توانند فرآیندهای صنعتی را بهبود بخشند، یکی از ویژگی‌های اصلی این برند محسوب می‌شود.

محصولات صنعتی ابزار انرپک

محصولات و ابزار آلات انرپک تنوع بالایی دارند و برای کاربردهای متنوعی طراحی و ساخته شده‌اند. در ادامه با برخی از مهم‌ترین محصولات صنعتی این برند آشنا خواهید شد.

  • جک‌های هیدرولیک: جک‌های هیدرولیک این برند با کیفیت بالا می‌توانند به راحتی برای مواردی مانند بلند کردن، جا به‌ جایی و تغییر مکان اجسام سنگین استفاده شوند.
  • پمپ‌های هیدرولیک: پمپ‌های هیدرولیک متنوع این برند می‌توانند نیروی مورد نیاز برای جک‌ها و سایر ابزارهای هیدرولیک را تأمین کنند. قیمت پمپ هیدرولیک این برند متنوع است و با توجه به مواردی مانند قدرت و بسیاری موارد دیگر با هم تفاوت دارند.
  • آچارهای هیدرولیک: با استفاده از آچارهای هیدرولیک برند انرپک باز و بسته کردن پیچ‌ها و مهره‌ها در سایز‌های متفاوت با گشتاور و دقت بالا امکان‌ پذیر است.
  • فلنج باز کن‌ها: این ابزار برای باز و بسته کردن فلنج‌ها در خطوط لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بولت تنشنر: با استفاده از بولت تنشنر برند انرپک تنظیم تنش پیچ‌ها به راحتی انجام می‌شود.
  • ابزارهای دیگر: از سایر ابزارهای این برند می‌توان به پانچ هیدرولیک، کابل برها، لوله خم‌کن‌ها و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

محصولات برند انرپک در صنایع متنوعی مانند نفت و گاز، خودروسازی، ساخت و ساز، تعمیرات صنعتی و ابزار کار با برق نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای استفاده از محصولات با کیفیت انرپک

انرپک2

مزایای ابزار انرپک

استفاده از ابزار متفاوت برند انرپک مزایای بسیاری به همراه دارند. برخی از این مزایا عبارتند از:

1- افزایش بهره وری

کیفیت بالای محصولات انرپک باعث شده تا عملیات متفاوت صنعتی با دقت و سرعت بالاتری انجام شود و همین امر در افزایش بهره‌ وری نقش بسیار زیادی دارد.

2- کاهش هزینه‌ها

دوام و عمر بالای ابزارآلات برند انرپک باعث شده تا در صورت نگهداری صحیح بتوان از آن‌ها برای مدتی طولانی استفاده کرد. همین امر هزینۀ مجموعه در زمینۀ خرید ابزار متفاوت را کاهش می‌دهد.

3- ایمنی بالا

طراحی محصولات انرپک با استفاده از جدیدترین روش‌های طراحی انجام شده است. در این طراحی به ایمنی توجه ویژه‌ای شده تا خطر وارد شدن آسیب به کاربر، ابزار و قطعات کاهش یابد.

خرید محصولات برند انرپک

در زمان خرید انواع ابزارهای ساخت انرپک قبل از هر چیزی نیاز و بودجۀ خود را بررسی کنید. پس از انتخاب ابزار مناسب آن را از نمایندگی‌های این برند خریداری کنید تا ابزاری اصل را دریافت کنید. این امر می‌تواند سبب شود تا در صورت توجه به نکات مهم در استفاده و نگهداری صحیح، بتوانید از آن برای سال‌های متمادی به بهترین شکل استفاده کنید. همچنین خرید از نمایندگی باعث خواهد شد که به خدمات پس از فروش و گارانتی نیز دسترسی داشته باشید.

 

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر