بهترین مارک درب اسانسور کدام است؟ + مشخصات

انتخاب بهترین مارک درب اسانسور، هنگام خرید آسانسور اهمیت پیدا می‌کند. از آنجا که درب آسانسور نقش مهمی در حفظ ایمنی این دستگاه پرکاربرد دارد، باید حتماً هنگام انتخاب درب، یک برند معتبر و ایمن را انتخاب کنید. هدف ما نیز معرفی بهترین مارک‌های خارجی و داخلی درب آسانسور است.

بهترین مارک درب اسانسور کدام است؟ + مشخصات

معرفی بهترین برند های درب آسانسور

 

درب آسانسور دارای انواع مختلفی است. درب‌های جلویی آسانسور، درب‌های پشتی و درب‌های تاشو هر یک دارای کاربرد متفاوتی هستند. این درب‌ها بر اساس کارکرد و نوع باز و بسته شدن به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. فعلاً موضوع بحث ما نوع درب آسانسور نیست. زیرا می‌خواهیم درباره بهترین مارک درب اسانسور صحبت کنیم و بهترین برندهای خارجی و داخلی را به شما معرفی کنیم.

1. درب آسانسور سخاوت

شرکت آسانسور سخاوت یکی از شرکت‌های صنعتی مهندسی ایرانی است که در زمینهٔ تولید بهترین درب‌های آسانسور فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته با ارتقا کیفیت محصولات خود به یکی از نام‌های مطرح در کشورمان تبدیل شود. در شرکت آسانسور سخاوت از تجهیزات مدرن و استاندارد برای تولید قطعات آسانسور مانند درب استفاده می‌شود. برای مشاهده قیمت درب کابین آسانسور می‌توانید به سایت آسانسور سخاوت مراجعه نموده و لیست قیمت انواع درب آسانسور را مشاهده نمایید.

2. شرکت بهران آسان بر

شرکت آسانسور بهران آسان بر نیز یکی از شرکت‌های ایرانی است که درزمینهٔ تولید پله برقی و آسانسور فعالیت می‌کند. در این مجموعه نیز نیروهای متخصص ایرانی انواع درب با کیفیت را تولید می‌کنند و علاوه بر بازار داخلی، درب‌های آسانسور و سایر تجهیزات را به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌کنند. شرکت بهران آسان بر نیز یکی از شرکت‌های فعال و قدرتمند است که با استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت قطعات آسانسور را تولید می‌کند.

3. شرکت آسانسور یاران

شرکت آسانسور یاران سومین تولید کننده مطرح داخلی است که در حوزه تولید بهترین درب‌های اتوماتیک آسانسور فعالیت دارد. قیمت انواع درب آسانسور در این شرکت با توجه به اینکه از تجهیزات مدرن برای ساخت آن‌ها استفاده می‌شود، بسیار مناسب است.

4. شرکت رایا آسانسور

در میان تولید کننده‌های داخلی، شرکت رایا آسانسور به عنوان یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش قطعات آسانسور در ایران فعالیت می‌کند. این مجموعه فنی مهندسی درزمینهٔ تولید انواع قطعات آسانسور از جمله درب فعالیت می‌کند و محصولات خود را به همراه گارانتی به فروش می‌رساند. ارائه مشاوره فنی رایگان و خدمات پس از فروش جزو ویژگی‌های این شرکت داخلی است که توانسته رضایت اکثر مشتریان را جلب کند.

5. شرکت آسانسور سلکوم

درب آسانسور سلکوم یکی از معروف‌ترین برندهای موجود در جهان است که در کشور ایتالیا ساخته می‌شود. این برند در حال حاضر داخل ایران موجود نیست. زیرا واردات این برند به ایران ممنوع است. نصب درب‌های آسانسور این برند آسان است. ۴ سال ضمانت دارند و به خاطر داشتن غلطک‌های کم صدا، جزو بهترین درب‌های آسانسور در جهان محسوب می‌شوند. این درب‌ها یک لایه روکش استیل نگیر دارند. اما متأسفانه این برند در حال حاضر وارد نمی‌شود. ولی محصولات مشابه آن در بازار به فروش می‌رسد.

6. شرکت آسانسور فرماتور

شرکت آسانسور فرماتور نیز یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده درب اتوماتیک آسانسور است. این شرکت نمایندگی‌های معتبری در اروپا دارد و بیشتر در کشورهای لهستان، ایتالیا، فرانسه و یونان فعالیت می‌کند. اما شعبه‌هایی از این شرکت نیز در کشور برزیل چین و هند تأسیس شده است. لیست قیمت درب لولایی آسانسور را می‌توانید در سایت نمایندگی‌های این شرکت در کشورمان مشاهده نمایید. درب‌های آسانسور شرکت فرماتور، جزو باکیفیت‌ترین درب‌های موجود در بازار هستند که تمام استانداردهای بین المللی را دارند. افرادی که به امنیت آسانسور اهمیت زیادی می‌دهند. معمولاً هنگام انتخاب بهترین مارک درب اسانسور، برند فرماتور را انتخاب می‌کنند.

7. شرکت آسانسور پرسیما

درب آسانسور پرسیما یکی از با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین درب‌های اتوماتیک آسانسور است که در کشور ایتالیا تولید می‌شود. این برند بیشتر از ۴۰ سال است که در کشور ایتالیا فعالیت می‌کند و نمایندگی‌هایی دارد که در کشورهایی مانند هندوستان، اسپانیا، فرانسه و ایران خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند. انواع درب‌های تولید شده در این شرکت بر پایه تکنولوژی روز دنیا طراحی شده‌اند. آسانسورهای تولید شده توسط این شرکت در ساختمان‌هایی که ترافیک بالایی دارند، بسیار پرکاربرد هستند. این آسانسورها دارای درب‌های کاملاً بی‌صدا هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پس از باز و بسته شدن به صورت کامل تمیز شوند.

8. شرکت آسانسور جنرال کابین

جنرال کابین یکی از تولید کنندگان مطرح داخلی است که در هر سال، توانایی تولید ۲۰۰۰ دستگاه کابین آسانسور را دارد. تکنولوژی‌های مورد استفاده برای ساخت انواع قطعات آسانسور در این شرکت بسیار بالا است. به همین خاطر محصولات خود را به کشورهای اروپایی صادر می‌کند. در این شرکت با استفاده از نرم‌افزارهای طراحی پیشرفته، درب آسانسور طراحی می‌شود و ماشین‌آلات CNC پیشرفته‌ای برای تولید محصولات با کیفیت آن به کار می‌روند.

9. شرکت آسانسور اوج غدیر

گروه مهندسی و صنعتی غدیر نیز یکی از برندهای معروف داخلی است که در زمینهٔ تولید قطعاتی مانند درب لولایی کابین آسانسور و سایر تجهیزات فعالیت می‌کند. در این شرکت از تجهیزات مدرن و به روز استفاده می‌شود. به همین خاطر محصولات شرکت اوج غدیر به کشورهای منطقه صادر می‌شود.

کلام پایانی

در این مقاله فهرستی از تولید کنندگان بهترین مارک درب اسانسور را ارائه نمودیم. درصورتی‌ که قصد خرید آسانسور را دارید. اما نمی‌دانید از بین برندهای مطرح خارجی و داخلی کدام یک را انتخاب کنید. بهتر از ابتدا لیست قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس با توجه به بودجه‌ای که دارید، از بین برندهای داخلی و خارجی یک مارک خوب را انتخاب کنید.

 

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر