استفاده از هوش مصنوعی در اولین فروشگاه حضوری بانی‌مد

بانی‌مد اولین فروشگاه فیزیکی خود را ۱۵ آبان‌ماه افتتاح کرد

استفاده از هوش مصنوعی در اولین فروشگاه حضوری بانی‌مد

۱۵ آبان‌ماه، بانی‌مد اولین فروشگاه فیزیکی خود را افتتاح کرد. در افتتاحیه این فروشگاه عبدالله طاهری، مدیرعامل بانی‌مد، و مجید مظاهری، قائم‌مقام مدیرعامل بانی مد، حضور داشتند.

این فروشگاه فیزیکی محل دریافت خرید‌های حضوری است. افراد پس انتخاب گزینه دریافت حضوری در هنگام خرید آنلاین تا هفت روز فرصت دارند تا به این شعبه مراجعه کنند. این شعبه حضوری این امکان را فراهم می‌کند تا افراد امکان دو بار تعویض و یک‌بار مرجوعی داشته باشند.

علاوه بر تحویل حضوری این شعبه امکان خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم می‌کند. مجید مظاهری دلیل اصلی افتتاح این شعبه را افزایش درگیر شدن مخاطب و کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان آنلاین اعلام کرد.

نکته قابل‌توجه در این افتتاحیه رونمایی از هوش مصنوعی بانی‌مد است. با استفاده از این هوش مصنوعی کاربران می‌توانند رنگ محصولات آرایشی مثل رژ لب، برق لب و تینت را بر روی صورت خود امتحان کنند. به گفته محسن کاشینی، مدیر محصول بانی‌مد، بازخورد کاربران به این هوش مصنوعی رضایت‌بخش بوده است و میزان کلیک بر روی گزینه استفاده از این هوش مصنوعی کنجکاوی مخاطبان را نشان می‌دهد. او بیان می‌کند: «ما برای پیروی از روند دنیا و تبی که پیرامون هوش مصنوعی بود خواستیم این تجربه را وارد تجربه مشتریان خود کنیم. تا به امروز هم رضایت‌بخش بوده است. در قدم بعدی امتحان عینک و کرم‌پودر را وارد این تجربه می‌کنیم.»

ث

او در پاسخ به چالش‌هایی که روبروی توسعه هوش مصنوعی بانی‌مد قرار دارد توضیح داد: «این حوزه که ما وارد شدیم راحت‌ترین و کم‌چالش‌ترین حوزه هوش مصنوعی است. برای ورود به باقی حوزه‌های هوش مصنوعی ما کمبود شدید در زیرساخت داریم که البته ورود ما به این حوزه‌ها بستگی به بازخورد مخاطب دارد.»

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
اخبار
پیشنهاد سردبیر