فرصت های طلایی بازاریابی پیامکی برای جذب مشتری
توی این مقاله قصد داریم از راه و روش هایی مبنی بر جذب مشتری پیامکی صحبت کنیم؛ قطعا که مطالعه ی چند دقیقه ای این مقاله که بر اساس دانش به روز علم بازاریابی تهیه شده میتونه نقش مهمی در استراتژی های تبلیغاتی شما داشته باشه.

پس با ما همراه باشید.
اس ام اس تبلیغاتی
روزی نیست که برای هممون اس ام اس تبلیغاتی نیومده باشه، خیلی از این پیامک ها ممکنه اصلا خونده نشن اما حقیقتی که همه ی ما قبول داریم اینه که اگه قرار بود ارسال پیامک تبلیغاتی بی نتیجه باشه ،حتما تا الآن از بین شیوه های تبلیغات منسوخ شده بود.
اما تعداد اس ام اس تبلیغاتی که در روز دریافت میکنیم گواه محبوبیت این شیوه ی تبلیغاتی در بین عموم مردمه…
البته ارسال پیامک هم مثل همه ی شیوه های تبلیغاتی دیگه ،پارامتر های متفاوتی در نتیجه بخش بودنش تاثیر داره…
میانگین زمان خوانده شدن متن پیامک های تبلیغاتی 7 ثانیه برآورد شده و شما تنها 7 ثانیه فرصت دارین تا نظر مشتری رو به خودتون جلب کنید…
به این نکته توجه داشته باشین که هدفتون از تبلیغات می بایست مشخص باشه، قصد فروش بیشتر محصولات یا ارائه ی خدماتتون رو دارین؟؟؟
تبلیغات به قصد فروش چگونه انجام می شود؟
تو دنیای امروز تنها نیاز به خرید محصولی خاص در بین افراد جامعه مطرح نیست افراد برای خرید پارامترهای متفاوتی رو در نظر میگیرن…
کافیه مشتریان شما احساس کنند که شما کنارشون هستین مثل یه مشاور خوب که به قصد راهنمایی همراهشونه…
اعتماد همون حسی که اگه کنارتون تجربه کنن مطمئن باشین اسم برندتون تو ذهن مشتری حک شده…
در صورتی که پنل پیامکی سیب ام اس فعال کرده باشین حتما با انواع ارسال های گروهی و منطقه ای آشنا شدین.
ارسال گروهی در صدد جذب پیامکی مشتری هایتان
تحقیقات بازاریابی نشان داده که جذب مشتری از طریق اس ام اس هزینه ای 5 برابر حفظ مشتری فعلی خواهد داشت .
و برای اینکه بدانیم چطور مشتری وفادار بدست آوریم در ابتدا مشتریان فعلی ما کسانی هستند که یکبار توانستیم اعتمادشون را جلب کنیم پس برای تبدیل این افراد به مشتری های وفادار، ارتباطتون رو باهاشون قطع نکنیم.
اگه سرویسی به مشتری ارائه دادین که موعد سررسیدش شده می تونید با ارسال پیامک یادآوری بهش اطلاع رسانی کنین…
امکان ارسال های زمانبندی شده و یا دوره ای بدون اینکه نیاز داشته باشین آنلاین باشین…
فقط کافیه یکبار وقت بزارین و شماره ی افراد رو تو دفترچه تلفن پنل پیامکی ذخیر کنین!
حواسمون باشه ارتباط با مشتری های فعلی، کم هزینه ترین روش برای جذب پیامکی مشتری مجموعه ی ماست.
ارسال پیامک منطقه ای برای جذب مشتری
قبل از اینکه ارسال پیامک تبلیغاتی رو شروع کنین؛ باید بازار هدفتون رو مشخص کنین.
برای دریافت نتیجه ی بهتر جامعه ی هدفتون و بشناسید اینکه بدونید به چه کسانی و با چه ویژگی هایی قراره محصولتون و بفروشید.
انتخاب بهترین فیلتر شماره
انواع ارسال پیامک منطقه ای برای جذب پیامکی مشتری مثل:
سن و جنسیت ، کد پستی ، پیش شماره، شهر و استان و تفکیک مشاغل و اصناف که امکان فیلتر شدن گروه های دریافت کننده پیامک رو براتون فراهم میکنه
با یه مثال ساده اهمیت انتخاب نوع فیلتر براتون مشخص می شه :
اگه قراره یه ویلای لوکس تو شمال کشور رو بفروشید بهتره پیامکتون برای قشری از جامعه ارسال بشه که که احتملا تمکن مالی جهت خرید دارند و با ارسال پیامک بر اساس مشاغل و اصناف این امکان براتون فراهم شده.
یا اگر قصد تبلیغ لباس برای فروشگاه پوشاک را دارید بهتر است با ارسال پیامک به بانوان برای قشر بانوانی که به دنبال خرید هستند با ارسال پیامک بر اساس جنسیت این امکان برای تبلیغات پیامکی فراهم کنید.
نشان دادن وجه تمایز خودتون با رقبا
خیلی وقتا از خوندن متن اس ام اس تبلیغاتی تو گوشی لبخند میزنیم
لبخندی که به علت جذابیت متن و خلاقیت ارسال کننده متن هست
حتی اگه نیازی به محصولشون نداشته باشیم مشتاق می شیم سری به سایت و یا مجموعشون بزنیم…
توصیه میکنم از تجربیات همکاران و رقیبانتون کمک بگیرین، ارسال متون تکراری یکی از علتهای اصلی در خوانده نشدن برخی پیامک های تبلیغاتیه…
فکر کنید و با خلق متنی اثرگذار، به مخاطبانتون نشون بدین پیامک رو از مجموعه ای حرفه ای دریافت کردند.
فراهم کردن راه های ارتباطی
در دنیای ارتباطات امروز اگرچه تماس تلفنی بخش جدانشدنی ارتباط با مشتری است اما کافی نیست…
و شبکه های اجتماعی که بخش وسیع و جذاب این ارتباط رو به خودش اختصاص داده با توجه به محدودیت هایی که ممکنه دسترسی به اینترنت ایجاد کنه باز سریعترین راه دسترسی مشتری به تیم پشتیبانی و یا فروش شما نیست.
بهتون پیشنهاد میکنم در متن ارسالی از مخاطبانتون بخواین برای مشاوره عدد 1 رو ارسال کنند با امکان منشی پیامکی سیب اس ام اس ، به صورت خودکار شماره ی این افراد تو دفترچه تلفن پنل ذخیره میشه و حتی میتونید منشی رو تنظیم کنید که یه پیامک تشکر خودکار برای این افراد ارسال بشه…
حالا میتونید لیستی از سرنخ های فروش به همکارانتون بسپارید .
مسلما تعداد افرادی که وقت و حوصله دارن که به پیامکتون پاسخ بدن بیشتر از افرادی که حوصله میکنن باهاتون تماس بگیرن.
کلام آخر
سامانه پیامکی سیب ام اس تمام تلاشش گذاشته که منوهای ارسال پیامک و امکانات ، مبنی بر پوشش نیاز همه ی کاربران طراحی بشه .
به شما هم پیشنهاد میکنم اگه تا به امروز ارسال پیامک تبلیغاتی نداشتید و یا این بخش از تبلیغات رو به صورت جدی دنبال نمیکردید وقتش شده تا با خرید پنل اس ام اس، از امکانات سیب ام اس استفاده کنید.
نظر شما