رییس اتاق اصناف تهران به تیتر کوتاه خبر داد:

اصناف هم فردا و پس فردا تعطیلند

نوده فراهانی گفت: اتاق اصناف ایران و استان ها در اسرع وقت بخشنامه ای را در زمینه فعالیت اصناف در این دو روز منتشر خواهند کرد.

اصناف هم فردا و پس فردا تعطیلند

با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران در گفتگو با تیتر کوتاه پیرامون جزییات فعالیت صنوف مختلف در تهران اظهار داشت: دولت به دلیل حفظ جان و سلامتی مردم در این روزهای گرم سال تصمیم  بر تعطیلی عمومی کشور گرفته است. به طور حتم اصناف نیز از این تصمیم مستثنی نیستند. البته این در شرایطی است که تمام بازار و کسبه ها را نمی توان تعطیل کرد. برخی از صنوف مانند نانوایی ها با نیازهای روزانه مردم سر و کار دارند. بنابراین اتاق اصناف ایران و استان ها در اسرع وقت بخشنامه ای را در زمینه فعالیت اصناف در این دو روز منتشر خواهند کرد.

وی در خصوص تعطیلی بازار بزرگ تهران نیز گفت: کسبه بازار تهران نیز به طور قطع با سنجیدن شرایط حال حاضر نسبت به فعالیت خود تصمیم خواهند گرفت. پیش بینی ما این است که با توجه به تعطیلی بازارهای مالی، مخصوصا بانک ها، ۹۰ درصد از کسبه بازار تهران فعالیت خود را تعطیل خواهند کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • یک هموطن

    باسلام
    واقعا فک میکنین دولت به فکر جان مردم هست هههههه نه جانم برق کم آورده بعد از گذشت 45سال یک کار مفید در زیرساخت انجام نداده که هیچ تازه مردم رو هم تحت فشار گرونی سرکوب ناشی از حجاب وغیره به جای فریب دادن مردم یکم به فکرشون باشین همین برق با استفاده از انژی همیشه رایگان خورشید پنل خورشیدی که سرتاسر کشورمون وجود داره راه حلش معلومه ولی کو گوش شنوا این همه آلودگی ناشی از سوخت فسیلی بیماری ومرگ ناشی از آنها کاملا مشخص هست لاقال یکم فقط یکم به فکر این مردم رنج کشیده باشین مسئولیین

  • محمد

    واقعا چه فکری کردید که مثلا نونوایی که درصورت گرم شدن هوا اونم بالای ۴۰درجه نباید تعطیل بشه؟ آهان فک کنم چون جون اون یکی دونفر نونوایی مهم نباشه آخه شما که تو جریان کرونا هزار هزار میکشتین. اون بانک میتونه درجه کولراشو ببره بالا که مردم هم که داخل بانک هستن گرما زده نشن ولی نونوا چی؟ وقتی هوای عادی بشه ۴۰ درجه، داخل نونوایی با وجود کارکردن دوتا مشعل براحتی ۵۰درجه و بیشترم میشه میگی نه دماسنج بزار. ولی عیب نداره اون بدبختایه کارگر نونوذیی مهم نیستن چون اصلا دولت مال بدبخت بیچاره ها نیست. و زمانی که آن حادثه کوبنده فرا رسد و تو چه میدانی از آن حادثه کوبنده! به امید اون روز میبینمتون.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر