تولید و پخش المنت های پرمصرف در بازار

تولید و پخش المنت های پرمصرف در بازار المنت میله ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی

تولید و پخش المنت های پرمصرف در بازار

آیا به دنبال تولید کننده‌ و یا پخش کننده‌ای معتبر برای خرید المنت حرارتی پرمصرف در بازار هستید؟ آیا کیفیت بالا و عملکرد درست المنت بهترین ملاک برای انتخاب و خرید شما محسوب می‌شود؟ اگر پاسخ شما آری است؛ حق با شماست. چراکه تولید و پخش المنت‌های پرمصرف به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های صنعتی و تولیدی، دامنه وسیعی از بخش‌های مختلف صنعت را شامل می‌شود.

این عناصر، از دستگاه‌های گرمایش خانگی تا تجهیزات صنعتی پیچیده، از نظر عملکرد و کیفیت بسیار حیاتی هستند. از این رو انتخاب درست آن‌ها قطعا کارکرد تجهیزات صنعتی شما را تضمین می‌کند. پس دیگر نگران انتخاب برند و یا تولید کننده معتبر نباشید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که تا انتهای مطلب علاوه بر معرفی بهترین گروه صنعتی تولیدی المنت حرارتی، انواع المنت پرمصرف چون المنت میله‌ای ، سرامیکی و فشنگی را شرح دهیم.

معرفی المنت‌های پر مصرف در بازار

المنت‌های حرارتی، به عنوان اجزاء حیاتی در دستگاه‌ها و تجهیزات گرمایشی و حرارتی، نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف ایفا می‌کنند. در بازار امروز، مدل‌ها و انواع مختلفی از المنت‌ها وجود دارند که بر اساس نوع مواد ساخته شده و کاربردهای مختلفی که دارند، دسته‌بندی می‌شوند. سه نوع پرکاربرد المنت‌های حرارتی عبارتند از: المنت‌های سرامیکی، میله‌ای و فشنگی.

1.      معرفی المنت میله‌ای: انواع، کاربردها و نکات مهم در سفارش

المنت‌های میله‌ای (Rod Element) یک منبع گرمایی کارآمد، مقاوم و معتمد هستند، این نوع المنت‌ها در اکثر صنایع و کارخانجات و حتی در کاربردهای خانگی به کار می‌روند. ساختار المنت میله‌ای از روکش‌های لوله‌ای استیل، مس و آلومینیوم ساخته شده است.

درون این لوله‌ها، سیم‌های کروم نیکل با یک فنر تعبیه شده که با یک عایق از خاک اکسید پوشانده شده است. وجود این عایق اکسیدی باعث می‌شود تا سیم‌های داخل المنت میله‌ای با لوله بیرونی اتصال جریان نیافته و عملکرد بهینه‌ای داشته باشند.

قیمت ساخت و نحوه سفارش المنت میله ای در لاله زار تهران

برای آنکه در هنگام خرید و سفارش المنت میله‌ای به یک محدوده قیمت متناسب با شرایط کاربردی خود برسید باید در ابتدا انواع المنت میله‌ای را بشناسید و در نهایت با توجه به نوع جنس، قطر، وات، ولتاژ و سفارشی و یا غیر سفارشی بودن آن اقدام به خرید نمایید.

انواع المنت میله‌ای حرارتی شامل موارد زیر می‌شود.

  • المنت فین دار
  • المنت 300 وات جوجه کشی
  • المنت 500 وات جوجه کشی
  • المنت میله‌ای آبگرمکن

با توجه به موارد فوق، قیمت المنت میله‌ای در تابستان 1402 با قطر 8 سانت، طول دلخواه 100 وات و ولتاژ 220 ولت به قیمت 120.000 ریال تا 250.000 ریال تخمین زده شده است.

2.      المنت‌های سرامیکی: افزایش کارایی در تجهیزات حرارتی

المنت‌های سرامیکی از ترکیبات مختلفی، از جمله ساختارهای 1، 2 و 3 تکه تشکیل شده‌اند. المنت‌ سرامیکی از جنس استیل ساخته شده‌اند که روی آن یک لایه نیکل قرار دارد. این پوشش از نیکل، توانایی المنت سرامیکی را در مقابل دماهای تا حدود 780 درجه سانتیگراد بهبود می‌بخشد.

المنت1

به دلیل استفاده از سرامیک در هنگام تولید، این المنت‌ها دارای مقاومت بسیاری در برابر حرارت هستند. سیم المنت سرامیکی نیز براساس نیازهای مختلف برای دماها و مقاومت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود.

قیمت و نحوه سفارش المنت سرامیکی

سفارش و خرید المنت نیز به نوع المنت، میزان مقاومت، ابعاد و نوع کاربری آن بستگی دارد.

المنت سرامیکی شامل انواع زیر است.

  • المنت سرامیکی تخت
  • المنت سرامیکی تسمه‌ای
  • المنت سرامیکی بخاری برقی
  • المنت سرامیکی استخر
  • المنت سرامیکی مادون قرمز
  • المنت سرامیکی 12 ولت
  • المنت سرامیکی تابشی

قیمت المنت سرامیکی بر اساس عوامل فوق تعیین می‌گردد. به عنوان مثال: محدوده قیمت المنت سرامیکی تسمه‌ای با ابعاد 6*4 الی 30*30 حدود 2.800.000 ریال تا 45.000.000 ریال تخمین زده می‌شود.

3.      راهنمایی در خرید المنت فشنگی با کیفیت و مناسب در بازار

المنت‌های فشنگی یا کارتریجی به‌طور معمول از طریق روزنه‌های ایجاد شده توسط مته وارد صفحات و قالب‌ها شده که در نهایت باعث گرم کردن آن‌ها می‌شوند. به عبارت دیگر، المنت فشنگی یا کارتریجی یک المنت حرارتی صنعتی با شکل لوله‌ای است که قابلیت قرارگیری در روزنه‌های مته‌کاری شده را داراست.

قیمت هیتر فشنگی به عوامل متعددی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها سیم المنت است؛ در واقع یکی از مهم‌ترین قطعات تشکیل دهنده این تجهیزات، انواع سیم المنت داخلی و بیرونی از جمله سیم نسوز است.

المنت2

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت هیتر فشنگی نیز المان‌هایی چون: سایز و وات است. به عنوان مثال: قیمت المنت فشنگی با سایز 6.5*5 و میزان وات 150 در تابستان 1402 حدود 2.050.000 ریال تخمین زده شده است.

معرفی معتبرترین گروه صنعتی تولیدی المنت حرارتی پر مصرف در تهران

گروه صنعتی تهران المنت با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال تجربه فروش انواع المنت حرارتی را با استفاده از دستگاه‌های به‌روز، نیروهای متخصص و کارآمد در بازار لاله زار تهران انجام می‌دهد. این گروه صنعتی با ارائه مشاوره در طراحی و ساخت انواع المنت، خرید المنت حرارتی را برای متقاضی تبدیل به یک فرصت عالی می‌کند، تا درخواست خود را مطابق با نیاز صنعت مدنظر تهیه نماید. کارگاه تهران المنت سازنده انواع المنت‌ میله‌ای، شیشه‌ای، فلنج دار، فشنگی، تسمه‌ای یا حلقه‌ای، المنت سرامیکی، ضد اسید و تیتانیوم جهت مصارف گوناگون صنعتی، تجاری است.

تهران المنت: حلقه‌ای از اعتماد و کیفیت در تولید المنت حرارتی

به‌طور خلاصه در این مطلب شرح دادیم؛ تولید و پخش المنت‌های پرمصرف در بازار اهمیت بسیاری دارد. انتخاب تولید کننده یا پخش کننده معتبر برای خرید المنت حرارتی پرمصرف حائز اهمیت است، زیرا کیفیت و عملکرد صحیح المنت برای تجهیزات صنعتی بسیار حیاتی است.

المنت‌های سرامیکی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، از جمله مهم‌ترین نوع المنت‌ها هستند. آن‌ها توانایی تحمل دماهای بالا را دارند و برای کاربردهای مختلف طراحی می‌شوند. المنت‌های میله‌ای نیز به عنوان یک منبع گرمایی کارآمد و مقاوم شناخته می‌شوند.

انتخاب المنت صحیح بستگی به نیازهای خاص شما دارد و باید با ملاک‌هایی چون نوع مواد ساخته شده، ابعاد و کاربردهای مورد نظرتان انجام شود. گروه صنعتی تهران المنت با تجربه ۱۵ ساله در این زمینه، یکی از معتبرترین گروه‌های تولیدی المنت حرارتی در تهران است و می‌تواند به شما در انتخاب المنت مناسب برای نیازهای شما کمک کند.

در نهایت خوشحال می‌شویم برای مشاهده انواع المنت حرارتی و مقایسه آن‌ها بر اساس ویژگی و قیمت به وب سایت تهران المنت مراجعه نمایید.

انتهای پیام/

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها