قیمت گوسفند زنده به کیلویی ۲۲۰ هزار تومان رسید

قیمت جدید دام زنده در میادین اعلام شد.

قیمت گوسفند زنده به کیلویی ۲۲۰ هزار تومان رسید

قیمت دام زنده به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های بازار دامپروری، تحت تأثیر عوامل متعددی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل داخلی و خارجی می‌شوند. عوامل داخلی شامل مواردی مانند نژاد، سن، وزن، کیفیت و سلامت دام، تعداد دام‌های موجود در بازار و تقاضای مصرف‌کنندگان محلی و خارجی هستند. همچنین، عوامل خارجی شامل مواردی مانند شرایط آب و هوایی، تحریم‌های بین‌المللی، نرخ ارز، قیمت خوراک دام و تغییرات قوانین و مقررات داخلی و خارجی می‌شوند. در نتیجه، قیمت دام زنده به شدت تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد و تحلیل و پیش‌بینی آن نیازمند درک دقیق از این عوامل است.

روز گذشته قیمت جدید دام زنده در میادین اعلام شد. بر این اساس هر کیلو گوسفند کشتار در بازار تهران و اصفهان از ۱۹۰ تا ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوسفند زنده پرواری در بازار مشهد ۱۸۵ هزار تومان تا ۱۹۲ هزار تومان در هر کیلو معامله می شود. 

همچنین قیمت گوسفند زنده در بازار همدان حداقل ۱۸۵ هزار تومان است حداکثر قیمت در این بازار ۲۰۵ هزار تومان است.

قیمت گوساله زنده هم در بازار تهران بین ۲۱۰ تا ۲۲۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت هر کیلو گوساله زنده در بازار هم از ۲۰۵ تا ۲۱۰ هزار تومان متغییر است. 

همچنین در بازار چهار و محال بختیاری قیمت هر کیلو گوساله زنده ۱۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    افسوس ..روزی بود که گوسفند زنده را 500 تومان خریدیم و برای پدرم که از مکه برگشته بود کشتیم حالا هر کیلو گوشت 500 هزار تومان ..چه کردند با ایران این جماعت

  • ناشناس

    آدم فلان فلان شده..تیتر الکی برای چی میزنی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها