اختصاصی تیترکوتاه؛

صفر تا ۱۰۰ نبرد حماس با رژیم صهیونیستی + فیلم و عکس

در عملیات «طوفان الاقصی» تاکنون بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد به اسارت گرفته شدند و نیز هفت شهرک صهیونیست نشین به تصرف موقت نیروهای حماس درآمد.

صفر تا ۱۰۰ نبرد حماس با رژیم صهیونیستی + فیلم و عکس

صبح دیروز عملیاتی بی‌سابقه و رعب آور تحت عنوان «طوفان الاقصی» توسط حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر قدس آغاز شد.

این عملیات به‌صورت موشک باران اراضی اشغالی و عملیاتی نظامی زمینی به همراه هلی برن با پاراگلایدر صورت گرفت.

نتایج این عملیات در ساعات اولیه به شکلی باورنکردنی پیش رفت و تعجب جهانیان را به همراه داشت. طبق گفته ارتش رژیم صهیونستی، در ساعات اولیه شروع درگیری حدود ۲۲۰۰ موشک توسط حماس شلیک شد. همچنین در ساعت‌های اولیه این عملیات حدود ۳۵ نظامی اسرائیلی به اسارت درآمدند و ادامه درگیری ده‌ها کشته و ۵۴۵ زخمی برجای گذاشت، به شکلی که بیمارستان‌های مناطق جنوبی اسرائیل دیگر جایی برای پذیرش زخمی‌ها نداشت.

جنگ-اسرائیل1

نخست وزیر اسرائیل در واکنش به این اتفاق گفت: این یک عملیات نیست بلکه جنگی است که به ما تحمیل شده است.

اما پس از این اتفاق امروز صبح رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پس حملات هوایی و بمباران منازل مسکونی در نوار غزه، شاخه نظامی حماس شهرک عسقلان را با شلیک ۱۰۰ موشک مورد هدف قرار داده است.

رسانه‌های اسرائیلی رسما اعلام کردند در پی این اتفاق، سرگرد «أور یوسف»، از واحد دوودوان مستعریبین به‌دست نیروهای مقاومت کشته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیست اعلام کرد: آینده این جنگ به تعداد غیرنظامیان و نظامیانی که حماس به اسارت گرفته است بستگی خواهد داشت. همچنین برخی منابع خبری مدعی شدند تعداد اسرای اسرائیلی توسط حماس به ۱۵۰ نفر رسیده است.

بامداد امروز نتانیاهو – نخست وزیر رژیم صهیونیست اعلام کرد: در حال حاظر ما جنگ سختی در پیش خواهیم داشت و باید خود را برای یک عملیات همه جانبه آماده کنیم.

نتانیاهو همچنین گفت: ارتش اسرائیل قصد دارد زیرساخت‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی را مورد هدف قرار دهد.

پس از این اتفاق وزیر انرژی رژیم صهیونیست دستور داد: برق و سوخت نوار غزه کاملاً قطع شود که به‌دنبال این تصمیم، نوار غزه در تاریکی مطلق فرو رفت.

اما صبح امروز (یکشنبه) خبر رسید که مواضع ارتش صهیونیستی در «رویسات العالم» و «رادار» در مزارع اشغالی شبعا در لبنان توسط نیروهای مقاومت مورد هدف قرار گرفت.

خبرنگار النشره مدعی شد: سایت الرادار با شش گلوله توپخانه و سایت رویسات العالم با چهار گلوله خمپاره هدف قرار داده شده است.

بلافاصله پس از این اتفاق، ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد: با پهپاد به زیرساخت‌های حزب‌الله در مزارع شبعا حمله کرده است.

رادیو رسمی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد در واکنش به این حملات، ارتش اسرائیل حملات توپخانه‌ای به اهدافی در جنوب لبنان را آغاز کرده است.

روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» اعلام کرد: حملات موشکی حماس به سرزمین‌های اشغالی برای مدت کوتاهی نیز متوقف شد. اما پس از آن حماس اقدام به نفوذ پهپادی در مناطق اشغالی کرد.

پس از این درگیری‌ها وزارت جنگ اسرائیل اسامی ۲۶ نفر از نظامیان خود را که در حمله حماس به جنوب سرزمین‌های اشغالی، به هلاکت رسیده اند، منتشر کرد.

نیروی دریایی اسرائیل نیز مدعی شد ۵ نیروی مقاومت فلسطین را در ساحل «زیکیم» در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

«تایمز اسرائیل» به نقل از وزارت بهداشت حماس مدعی شد: در حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه ۲۵۶ فلسطینی شهید و هزار و ۷۸۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از صبح دیروز عملیاتی همه جانبه و بی‌سابقه با نام «طوفان الاقصی» را علیه رژیم صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی (غزه) آغاز کردند، عملیاتی که در چند دهه اخیر نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برد.

طی این عملیات ترکیبی حماس که از طریق هوا، دریا و زمین با شلیک هزاران موشک و راکت همراه بود تاکنون هلاکت حداقل ۳۰۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یک هزارو ۶۰۰ صهیونیست دیگر را به همراه داشت.

همچنین در این عملیات بیش از یکصد نظامی صهیونیست که در میان آنها یک سرلشکر نیز وجود دارد به اسارت گرفته شدند و نیز هفت شهرک صهیونیست نشین به تصرف موقت نیروهای حماس درآمد.

 

 

حسین جعفری
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها