اختصاصی تیتر کوتاه؛

تماشای هیجان و خلاقیت در تبلیغات دوربین کنون + ویدئو

شرکت کنون (Canon) که به تولید محصولات الکترونیکی خود مانند دوربین عکاسی و فیلم برداری معروف است به تازگی نسخه جدیدی از دوربین های خود را معرفی کرده که تماشای تبلیغ این محصول جدید خالی از لطف نیست.

شرکت کنون (Canon) یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در زمینه عکاسی و تصویربرداری است. این شرکت در سال ۱۹۳۷ در توکیو، ژاپن تأسیس شد و از آن زمان به نوآوری در تولید دوربین‌های دیجیتال، پرینترها و تجهیزات تصویربرداری ادامه داده است. کنون با ارائه فناوری‌های پیشرفته و کیفیت بالا در محصولاتش، به یکی از نام‌های معتبر در صنعت عکاسی تبدیل شده است. همچنین، این شرکت به توسعه راهکارهای تصویربرداری حرفه‌ای و خانگی معروفیت بوده و همواره در تلاش است تا تجربه بهتری برای کاربران خود فراهم کند.

کنون به‌تازگی دوربین مدل EOS R۵ Mark II را معرفی کرده است، یک دوربین بدون آینه فول‌فریم که حتی از مدل قبلی خود یعنی EOS R۵ بهتر است. این دوربین دارای حسگر ۴۵ مگاپیکسلی و پردازشگر تصویری سریع است. همچنین بهبودهایی مانند فوکوس خودکار کنترل شده با چشم و ویژگی‌های سینما EOS را شامل می‌شود که سری محبوب "۵" کانن را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد.

معرفی این محصول جدید کنون توسط یک گروه متخصص در زمینه تبلیغات انجام شده است. این کمپین با نام "Imagine More Things" در جولای ۲۰۲۴ در سنگاپور راه‌اندازی شد که توسط Paradox Media برای Canon ایجاد شد. این کمپین شامل تبلیغات دیجیتال و فیلم است و بر الکترونیک و فناوری تمرکز دارد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد