وزارت اطلاعات | پولشویی | جرایم اقتصادی

رئیس این شرکت قطعه سازی خودرو دستگیر شد / عباس ایروانی در دام وزارت اطلاعات

یک مجرم اقتصادی توسط وزارت اطلاعات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس این شرکت قطعه سازی خودرو دستگیر شد / عباس ایروانی در دام وزارت اطلاعات

جرایم اقتصادی شامل هر نوع فعالیت غیرقانونی است که در حوزه اقتصاد و مالی انجام می‌شود، از جمله تقلب مالی، پولشویی، کلاهبرداری، کلاهبرداری اینترنتی، تخاصم اقتصادی و تبانل. این نوع جرایم می‌توانند به مدت زمان طولانی نهادها و فرد را تحت تأثیر قرار دهند و منجر به زیانهای مالی جدی برای جوامع و افراد شود.

عباس ایروانی، رئیس گروه قطعه‌سازی خودرو «عظام» و مجرم اقتصادی توسط وزارت اطلاعات دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

بر اساس اعلام برخی منابع، این مجرم اقتصادی علیرغم صدور حکم نهایی دادگاه و ابلاغ آن به وی، نسبت به حکم تمکین نکرده و مخفی شده بود که محل اختفای وی توسط وزارت اطلاعات شناسایی و پس از دستگیری به مرجع قضایی تحویل داده شد.

عباس ایروانی باید خود را در بهمن ماه گذشته به مرجع قضایی معرفی می‌کرد که با سرپیچی از معرفی خود و پنهان شدن، قصد داشت با تهدید مسئولان، مانع از اجرایی شدن حکم زندان خود شود.

 

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • reza

    «إِنَّ الَّذِينَ جاؤُ بِالْإِفْكِ عُصْبَةٌ مِنْكُمْ‌ ... لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ مَا اكْتَسَبَ مِنَ الْإِثْمِ وَ الَّذِي تَوَلَّى كِبْرَهُ مِنْهُمْ لَهُ عَذابٌ عَظِيمٌ‌ لَوْ لا إِذْ سَمِعْتُمُوهُ ظَنَّ الْمُؤْمِنُونَ وَ الْمُؤْمِناتُ بِأَنْفُسِهِمْ خَيْراً وَ قالُوا هذا إِفْكٌ مُبِينٌ؛ [۲۴][۲۵]
    به يقين كسانى كه آن تهمت عظيم را عنوان كردند ... هر يك از آنها سهم خود را از اين گناهى كه مرتكب شدند دارند؛ و آن‌كس از آنان كه بخش مهمّ آن را بر عهده داشت عذاب عظيمى براى اوست! چرا هنگامى كه اين تهمت را شنيديد، مردان و زنان باايمان نسبت به كسى كه از خودشان بود، گمان خير نبردند و نگفتند اين دروغ بزرگِ آشكارى است؟!»

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها