لغو پرواز | فرودگاه مهرآباد | بارش برف

ادامه برقرای پروازهای فرودگاه مهرآباد / مسافران از وضعیت پروازهای خود مطلع شوند

کارگر مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: در حال حاضر تمامی پروازها در بخش‌های مختلف در حال انجام است و تا به این ساعت پروازی باطل نشده است.

ادامه برقرای پروازهای فرودگاه مهرآباد / مسافران از وضعیت پروازهای خود مطلع شوند

وقتی شرایط جوی نامناسب مانند طوفان، برف‌ و باران یا مه غلیظ راهگیری هواپیما را تهدید کند، شرکت‌های هواپیمایی مجبور به لغو پروازها می‌شوند تا امنیت مسافران و خود هواپیماها را تضمین کنند. این تصمیمات، با هدف جلوگیری از حوادث و حفظ سلامتی مسافران و نیروهای هوایی گرفته می‌شوند.

به گفته مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در حال حاضر در تمامی سطوح فرودگاه‌ها به ویژه فرودگاه مهرآباد عملیات اوره پاشی در حال انجام است و مشکلی از لحاظ یخ زدگی در باند فرودگاه‌ها وجود ندارد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها دستور  برقراری و انجام عملیات پروازی با ایمنی کافی را داده‌اند تا پرواز‌ها با کمترین اختلال و تاخیر انجام شود.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۶۱۰۲۱ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ و مراجعه به سایت www.merhrabadairport.ir کنترل کنند.

وی اظهار کرد: با شروع بارش برف در پایتخت کلیه پرواز‌های ورودی و خروجی به صورت عادی و با توجه به مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد در مهرآباد حال انجام است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر