رئیس جدید بنیاد مسکن مشخص شد

با حکم نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، «غلامرضا صالحی» به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

رئیس جدید بنیاد مسکن مشخص شد

در مراسمی که به همین مناسبت امروز (یکشنبه) در سالن اجتماعات سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، از زحمات «اکبر نیکزاد» تقدیر و غلامرضا صالحی که به عنوان معاون بنیاد مسکن فعال بود، به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.

نیکزاد در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در ۲ سال گذشته در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: طی این مدت ۲۵ سیل، هشت زلزله و یک طوفان را در کشور شاهد بودیم که با تدابیر انجام شده، حتی یک مورد تبدیل به بحران نشد.

وی با اشاره به نوسازی بیش از ۱۳ هزار واحد در بافت‌های فرسوده، بیان‌داشت: در این مدت ساخت ۴۸۸ هزار مسکن آغاز که از این تعداد ۱۵۸ هزار واحد مسکونی به مردم تحویل داده شد.

نیکزاد با بیان اینکه در مسکن محرومان نیز تاکنون ۱۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده است، افزود: همچنین همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی مصوب است که بر اساس افق طرح، سالیانه باید طرح هادی چهار هزار روستا بازنگری شود.

وی ادامه‌داد: در دو سال گذشته طرح هادی بیش از ۹ هزار روستا بازنگری و در همین مدت ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی سنددار شد.

رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه از دانش روز و نخبگان برای تحقق برنامه‌ها بهره خواهیم برد، گفت: هدف ما این است که این بنیاد را به عنوان یک نهاد موفق و نماد مجاهدت‌های انقلابی به جایگاه شایسته و بهتر ارتقاء دهیم.

صالحی با بیان اینکه از کنار بداخلاقی شایعه سازان در چند روز اخیر که از عدالت و انصاف عدول کردند عبور می‌کنیم، تصریح کرد: فرآیند و ساختارهای موفق و کارآمد را توسعه و تعمیق بخشیده و با خلاقیت و تلاش جسورانه به سمت رشد و تعالی در حوزه وظایف بنیاد حرکت خواهیم کرد.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر