اختصاصی تیترکوتاه؛

واکنش دهنوی به احتمال ریاستش در سازمان توسعه تجارت: نظری ندارم

سازمان توسعه تجارت ایران یکی از ارکان اصلی و زیرمجموعه های مهم از وزارت صمت به شمار می آید که همیشه حساسیت هایی در جهت انتخاب گزینه مناسب جهت ریاست آن وجود دارد.

واکنش دهنوی به احتمال ریاستش در سازمان توسعه تجارت: نظری ندارم

با روی کار آمدن دولت چهاردهم و تغییر رویکردهای وزارت صمت همزمان با حضور اتابک، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت در این مجموعه دیر یا زود شاهد تغییراتی در سازمان های زیرمجموعه ای وزارت صمت از جمله سازمان توسعه تجارت ایران و همچنین شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران خواهیم بود. در همین راستا گزینه های مختلفی برای تکیه بر مسند ریاست این دو سازمان مطرح شده است. 

محمد علی دهقان دهنوی، یکی از گزینه های حضور در سازمان توسعه تجارت است که پیش ازاین وی را در قامت مدیر سازمان بورس ملاقات کرده بودیم. در همین خصوص خبرنگار تیترکوتاه در تماسی تلفنی این موضوع را با دهقان دهنوی مطرح کرد که وی در پاسخ به سوال ما موضوع ریاست بر سازمان توسعه تجارت را تایید یا تکذیب نکرد و گفت:

در این خصوص نمی توانم الان حرفی بزنم و بنابراین نظری ندارم.

محمدعلی دهقان دهنوی، متولد چهاردهم اردیبهشت سال پنجاه و هفت است و استادیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی محسوب می شود. دهقان همچون دکتر قالیباف اصل، دکترای علوم اقتصادی دارد و سوابق تالیفی، تدریسی و فعالیت در حوزه بالادستی امور اقتصادی کشور در کارنامه اش دیده می شود. 

محمد علی دهقان دهنوی را باید جوان ترین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار تهران از زمان تاسیس این سازمان در سال ۱۳۴۸ تا کنون دانست. محمدعلی دهقان دهنوی سابقه عضویت در گروه مالی دانشگاه علامه و معاونت آموزشی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران را نیز در کارنامه دارد.

وی در سال ۹۹ و در یکی از سخت ترین شرایط حاکم بر بازار بورس پس از رشد ۳۰۰ درصدی و سپس سقوط سنگین شاخص این مسئولیت خطیر را به عهده گرفت و حالا باید ببینیم در صورت انتصاب به عنوان رئیس کل سازمان توسعه تجارت چه برنامه هایی برای بهبود وضعیت این سازمان و شرایط تجارت خارجی در نظر خواهد داشت. 

پیش از این در شهریور ماه سال ۱۴۰۲، مهدی ضیغمی به عنوان رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران به حکم وزیر صمت وقت یعنی عباس علی آبادی انتخاب شده بود. 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد