انتخابات | انتخابات مجلس

رئیس‌جمهور رأی خود را به صندوق انداخت + عکس

رئیسی با حضور در شعبه اخذ رأی وزارت کشور، رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس‌جمهور رأی خود را به صندوق انداخت + عکس

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۹۰ نماینده و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب نمایندگان ۸۸ کرسی از ساعت ۸ صبح امروز - ۱۱ اسفندماه - در یک هزار و ۲۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای در ۳۱ استان آغاز شده است.

رئیس جمهور در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در وزارت کشور رای خود را به صندوق انداخت.

 سید ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم صبح امروز ( جمعه ۱۱ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است. رأی مردم تعیین کننده است، همه بخش‌های کشور با رای مردم رقم می‌خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است. از روز اولی که امام فرمودند میزان رای ملت است تا امروز میزان رای ملت بوده است.

وی افزود: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و امروز همه گروه‌های سیاسی با نامزدهایی که دارند، آمده‌اند تا یک روز با شکوه را برای ملت ایران رقم بزنند.

رئیسی در ادامه تصریح کرد: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که هم نامزدها و هم رای دهندگان هر دو بر اساس تکلیف عمل می کنند یعنی وظیفه خود می دانند که نامزد شوند و رای دهند، لذا پیروز این میدان ملت ایران است و بازنده ندارد چه کسانی رای بیاورند چه رای نیاورند. چراکه عمل به تکلیف کردند و آن عبارت است از حضور در انتخابات.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها