وزیر آموزش و پرورش در کنار رای اولی ها / رای ما اثر بین‌المللی دارد

وزیر آموزش و پرورش با حضور در یک مدرسه در تهران در جمع رای اولی‌ها رای خود را به صندوق انداخت.

وزیر آموزش و پرورش در کنار رای اولی ها /  رای ما اثر بین‌المللی دارد

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین ۲۹۰ نماینده و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب نمایندگان ۸۸ کرسی از ساعت ۸ صبح امروز - ۱۱ اسفندماه - در یک هزار و ۲۱۸ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و حدود ۵۹ هزار شعبه اخذ رای در ۳۱ استان آغاز شده است.

صحرایی وزیر آموزش و پرورش با حضور در مدرسه پسرانه متوسطه شهید مطهری در منطقه ۶ شهر تهران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

وی با دعوت از همه آحاد ملت برای حضور در انتخابات گفت: رای مردم اثر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد، زیرا ایران بعد از انقلاب، ایران گام دوم انقلاب، یک ایران منزوی نیست و اثر رای آن فقط محدود به داخل کشور نیست.

صحرایی گفت: در سال میلادی جاری قریب به ۵۰ انتخابات در جهان برگزار می‌شود، انتخابات ایران اگر مهمترین آن‌ها نباشد از مهمترین آنهاست. چشم جهان به نتیجه این انتخابات است و اثر رای‌مان تنها در داخل نخواهند ماند و در دنیا تاثیر خواهند گذاشت.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در انتخابات گفت که رای ما حتما اثر مثبت دارد و دشمنان را ناکام و دوستان را شادکام خواهد کرد. هر چه مشارکت گسترده و بیشتر باشد اثر محکمی برای آینده کشور از نظر تحولات و پیشرفت‌ها دارد. در ایران این اثر بین‌المللی هست، زیرا ایران بعد از انقلاب، ایران گام دوم انقلاب، ایران منزوی نیست که رای آن فقط در داخل اثر داشته باشد.

صحرایی تاکید کرد که امروز هیچ تحولی در هیچ ساعتی در جهان اتفاق نمی‌افتد مگر آنکه یکی از بازیگران کلیدی آن ایران باشد؛ بنابراین رای ما اثر بین‌المللی دارد، رای ما در کاهش آلام مظلومان جهان بویژه غزه تاثیر دارد و اگر یک رای دشمن شکن بدهیم اثر آن را در معادلات جهانی خواهیم دید.

در انتخابات امسال ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رای اولی هستند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها