اولین داوطلب ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟ + فیلم

محمدرضا صباغیان» در جریان ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: «همه دولت‌ها در ایستگاه افزایش شکاف طبقاتی توقف کردند و مردم همواره نسبت به وضعیت معیشتی خود معترض بودند. باید ببینیم دلیل این مساله چیست.»

«محمدرضا صباغیان»، نماینده سابق مجلس، اولین نفری بود که برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، در وزارت کشور حاضر شد.

صباغیان با حضور در جمع خبرنگاران، درباره چرایی حضورش در انتخابات اظهار کرد: «علی‌رغم دستاوردها، مشکلاتی داریم. دولت‌هایی که تا امروز آمده‌اند نتوانسته‌اند مشکلات اقتصادی و نظارتی کشور را حل کنند. همه دولت‌ها در ایستگاه افزایش شکاف طبقاتی توقف کردند و مردم همواره نسبت به وضعیت معیشتی خود معترض بودند. باید ببینیم دلیل این مساله چیست.»

او در ادامه گفت: «به عقیده من، ریشه مشکلات چیز دیگری است، ریشه این مشکلات از دید من، ساختار سیاسی و اداری است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود، هر کسی بیاید، روی همان ریل حرکت خواهد کرد و تفاوا چندانی نخواهد داشت.»

صباغیان گفت: «ما دستگاه‌های مختلف قانون‌گذاری و اجرایی داریم که به شکل جزیره‌ای عمل می‌کنندِ دستگاه‌های نطارتی هم همینطور هستند. امروز باید کسی بیاید که چاقوی جراحی را بردارد و این وضعیت را اصلاح کند ولی متاسفانه هر کسی این حرف را می‌زند، تصور می‌کنند که با نظام مشکل داردِ در حالی که این‌طور نیست. ساختار سیاسی و اداری کشور با ۲ هدف تقویت جمهوریت نظام و اسلامیت نظام باید اصلاح شود.»

منبع: شرق
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها