لاریجانی:حل مشکلات معیشتی اولویت اول من است

علی لاریجانی، رئیس سه دوره مجلس شورای اسلامی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات شد و ثبت نام کرد.

علی لاریجانی بعد از حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور و انجام فرآیند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد:  به ساحت نورانی امام بزرگوار ادای احترام میکنم و یاد شهدای گرانقدر اخیر رئیس جمهور سختکوش و متواضع و همراهان ایشان را گرامی میدارم و ضمن همدردی با مردم مظلوم و مقاوم رفح به سردار بزرگ مقاومت، شهید سلیمانی ادای احترام می نمایم.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ایران امروز در شرایط معیشتی سخت هستند و انتظار دارند حکومت راه حل درستی برای مشکلات بیابد، گفت: این مشکلات حل شدنی است؟ آری با تکیه بر توان داخلی از تجارب بین الله نیز برخی کشورها وضعی به مراتب بهتر از ما داشتند ولی توانستند آن را حل کنند باید او تجارب بین المللی، متناسب دیا - مختصات کشور بهره بگیریم. هدف اساسی این تغییرات عدالت اجتماعی و پیشرفت ملی در همه بخشهای فرهنگی اجتماعی، سیاسی، علمی و سیاست خارجی است عدالت به این معنا که هر کس به حق خود برسد و پایه این حق حقوق فطری انسانهاست که باید دولت زمینه رشد آن را فراهم کند. زمانی برای از دست دادن نداریم؛ برای عبور از موانع باید از روش های منسوخ ارتفاع بگیریم.

وی با بیان اینکه ما باید به ملت قوی و دولت زمینه ساز برسیم، گفت: در الگوی من دولت جایگزین ملت نمی شود ولی بستر متوازن برای مشارکت و رقابت مردم در همه حوزه ها را فراهم می کند و آزادی در حوزه های مختلف برای این امر ضرورت دارد

لاریجانی تاکید کرد: در دولت مد نظر من هر کاربلد و توانایی با هر سلیقه سیاسی به کار گرفته می شود و دولت باشگاه یک حزب و جناح نیست.

وی خاطرنشان کرد: به جای نگاه تمرکزگرا و از بالا به پایین زمام امور مناطق ایران در اختیار نخبگان قرار می گیرد

لاریجانی حل مسئلۀ تحریم‌ها را جزو اولویت‌های دیپلماسی دولت احتمالی خود دانست و گفت: بنیۀ دفاعی قوی برای نیروهای مسلح هم باتوجه به شرایط منطقه مدنظر است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • حسین

    گه می‌تونستی تا حالا حل کرده بودی

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها