بسته خبری امروز؛

از اعلام شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت تا رقم نجومی بلیت بازی پرسپولیس

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

از اعلام شرایط بازنشستگی در مشاغل سخت تا رقم نجومی بلیت بازی پرسپولیس

سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح اصلاح مواد ۱۹ و ۲۲ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری در شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و خلاف موازین شرع شناخته نشد و مراحل ابلاغ را طی خواهد کرد.

با نزدیک شدن به دیدار حساس پرسپولیس – مس رفسنجان، بلیت‌های این مسابقه با ارقام چند میلیونی در بازار سیاه به فروش می‌رسد و کماکان مسئولان مربوطه نسبت به این ماجرا واکنشی نداشته‌اند.

با وجود گذشت دو ماه از سال، نه برنامه هفته به مرحله اجرایی رسیده و نه تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان روشن شده است.

زهره الهیان دبیر کل جمعیت اعتلای نهادهای مردمی انقلاب اسلامی و نماینده سابق مجلس، به عنوان اولین نامزد زن، برای ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.

با رسیدن به آخرین روز از مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان، با هماهنگی سازمان ملی سنجش مهلت انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تمدید شد.

در بخشنامه جدید وزارت کار آمده است، در رابطه کارگری و کارفرمایی مشمولان قانون کار، درصورتی که اختلافی در خصوص پرداخت چهار درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور به‌وجود آید، کارگر باید علیه پیمانکار دادخواست تنظیم نماید.

فرماندار تهران از ارائه خدمات رایگان مترو و اتوبوسرانی در روز ۱۴ خردادماه از ۱۲ میدان اصلی تهران به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

رهن و اجاره خانه در محله خانی آباد چقدر پول می خواهد؟ + جدول

قیمت رهن و اجاره مسکن در خانی آباد را در این گزارش مشاهده کنید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر