زاکانی: تا اخر می مانم و نمی گذارم پزشکیان رییس جمهور شود

سومین مناظره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخاباتی خطاب به مسعود پزشکیان گفت:این چه نحوه صحبت کردن است؟ چرا عصبانی می شوید؟ هنر داشته باشید برنامه تان را بگویید؛ چرا تخریب می کنید؟

وی افزود: آقای پزشکیان شما قرآن و حدیث می خوانید و پای بندی شما پایبندی خوبی است  و آدم باارزشی است ولی کلاه سرتان می گذارند. وقتی هم مجلس بودید کلاه سرتان می گذاشتند.

پزشکیان نیز در پاسخ به زاکانی بیان کرد: تا آخر می مانید دیگر؟

زاکانی نیز در ادامه افزود: حتماً. حتما می مانم و نمیگذارم شما رئیس جمهور شوید. شما کلی گویی می گویید و فقط مطالبه گری  میکنید.

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • محمدهادی

    سلام، مهمترین شاخص یک رئیس جمهور مردمی، مقابله با تبعیض و عدالت محوری است. یکی از مطالبات مردمی مخصوصا برای قشر کارمندان دولت، مساله مقابله با تبعیض و برقراری عدالت اداری است. بطوریکه به عنوان مثال به دلیل تعطیل بودن کارمندان تهرانی و عدم تعطیلی کارمندان شهرستانی در پنجشنبه ها؛ کارمندان شهرستانی سالانه از 53 روز تعطیلات (53 هفته در سال) محروم هستند. در مناظره ها و برنامه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دلیل این تبعیض و چگونگی حل این مشکل توضیح داده شود. اگر برای مساله ای به این سادگی راه حلی نداشته باشند چطور مشکلات بنیادی و راهبردی کشور را حل خواهند کرد؟

  • محمدهادی

    سلام، مهمترین شاخص یک رئیس جمهور مردمی، مقابله با تبعیض و عدالت محوری است. یکی از مطالبات مردمی مخصوصا برای قشر کارمندان دولت، مساله مقابله با تبعیض و برقراری عدالت اداری است. بطوریکه به عنوان مثال به دلیل تعطیل بودن کارمندان تهرانی و عدم تعطیلی کارمندان شهرستانی در پنجشنبه ها؛ کارمندان شهرستانی سالانه از 53 روز تعطیلات (53 هفته در سال) محروم هستند. در مناظره ها و برنامه های نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دلیل این تبعیض و چگونگی حل این مشکل توضیح داده شود. اگر برای مساله ای به این سادگی راه حلی نداشته باشند چطور مشکلات بنیادی و راهبردی کشور را حل خواهند کرد؟ پرداختن به این موضوع، بدون اینکه هزینه ای در بر داشته باشد، موجب مشارکت بیشتر در انتخابات و اقبال کارمندان و خانواده های آنها به کاندیدای ریاست جمهوری خواهد شد.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها