مجری مناظرات انتخابات چه کسی خواهد بود؟

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در حالی به آماده‌سازی استودیوها و دکورهای تلویزیونی برای ساخت برنامه‌های انتخاباتی و مناظره‌ها اشاره کرد که گمانه‌زنی‌ها درباره مجری مناظرات ادامه دارد.

مجری مناظرات انتخابات چه کسی خواهد بود؟

رئیس مرکز تولید و فنی سیما از آماده‌ سازی استودیوها و دکورهای تلویزیونی برای ساخت برنامه‌ های انتخاباتی و مناظره‌ها خبر داد.

در حالی که هنوز نامزدهای نهایی انتخابات مشخص نشده‌اند، گمانه‌ زنی‌ ها درباره مجری مناظرات ادامه دارد.

سیدباقر حاجی سیدرضی، رئیس مرکز تولید و فنی سیما، در برنامه "زمانه" گفت: "فرآیند آماده‌سازی دکورها و استودیوهای انتخاباتی همچنان ادامه دارد و به محض نهایی شدن اسامی نامزدها، تاریخ و زمان برنامه‌های انتخاباتی و مناظره‌ها اعلام خواهد شد."

وی درباره مجری مناظرات نیز گفت: "گزینه‌های مختلفی برای اجرای مناظرات در نظر گرفته شده است، اما هنوز تصمیمی نهایی گرفته نشده است."

مجری مناظره‌های انتخاباتی سال‌های ۱۴۰۰، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۲ مرتضی حیدری بود که از شبکه یک سیما پخش می‌شد اما در حال حاضر احتمال اجرای برنامه توسط او منتفی به نظر می‌رسد.

بر این اساس، اسامی مجریانی چون محمدجعفر خسروی (مجری قدیمی تلویزیون)، کامران نجف‌زاده (خبرنگار قدیمی و مجری این روزهای برنامه «برمودا»)، المیرا شریفی‌مقدم (مجری و گوینده تلویزیون) و مهدی مهدی‌قلی (مجری تلویزیون) به گوش می‌رسد.

اخیرا هم نام مهدی‌ مهدی‌قلی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی از سوی برخی رسانه‌ها به عنوان مجری مناظره‌ها عنوان شده است. گویا او در دوره‌های قبل گریم‌شده به عنوان مجری جایگزین در کنار مرتضی حیدری حضور داشته و آماده‌باش از نزدیک، شاهد برگزاری مناظره‌های دوره‌های قبل روی آنتن زنده بوده است.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها