اقدامی ویژه در تاریخ انتخابات برای اولین بار

سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص ۲۷۰ عرشه و بیلبورد تبلیغاتی به ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

اقدامی ویژه در تاریخ انتخابات برای اولین بار

نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا پنجشنبه ۷ تیر ماه فرصت دارند تا از طریق روش‌های گوناگون تبلیغات، به معرفی ایده‌ها و برنامه‌های آینده خود بپردازند. واضح و روشن است که هزینه‌های تبلیغات انتخابات که شامل تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی و برگزاری ستادهای انتخابات در سطح شهر است، هزینه‌های قابل توجهی را برای دولت و همچنین کاندیداها به همراه دارد.

از این رو علی بازگشا، مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران در توئیتی اعلام کرد: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات کشور، به پیشنها سازمان زیباسازی شهر تهران و پشتیبانی قانونی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات کشور، ۶ بسته عادلانه و کارشناسی شده به تعداد مجموعا ۲۷۰ عرشه و بیلبورد تبلیغاتی با قرعه کشی در اختیار ستادهای نامزدها قرار گرفت.

تبلیغات-انتخابات

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
اخبار
پیشنهاد سردبیر