زاکانی: کشور ۳۲ سال در اختیار دوستان پزشکیان و پورمحمدی بوده، پاسخگو باشید

سومین مناظره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حال برگزاری است.

زاکانی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در سومین مناظره انتخاباتی عنوان کرد: کسانی که ۳۲ سال کشور دستشان بوده باید پاسخ دهند چرا در حوزه زنان کار نکردند. به عنوان پدر سه دختر و یک همسر، می‌گویم که جمع بین خانه‌داری و همسری و فرزندآوری و تعلیم و تربیت فرزند با فعالیت اجتماعی کاملاً شدنی است.

وی افزود: وقتی با دخترهایم صحبت می‌کنم که مشت نمونه خروار است می‌گویند این ظرفیت عظیم زنان و بانوان چرا مورد غفلت واقع شده است؟ زنان نقش می خواهند و اگر نقش را ندهیم کشور متضرر می شود. آزادی حق مردم است و باید طبق قانون به آن پایبند باشیم. باید پس از رای دادن هم نظارت مردم بر مسئولین نظارت داشته باشند.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • علی اصغر قاسم پور

    از اساس که در اختیار فبیله ی تندروهاست، بقیه ی غیرخودیها اگه موقتاً هم مسئولیتی بگیرن نه اختیاری از خودشون دارن، نه در زمینه ای که تندروها به وجود آورده اند کاری از دستشون برمیاد، پس دروغگویی نکنین.

  • ناشناس

    شما تو سه:سال چنان فاتحه حجاب را خوندید. که پنجاه سال طول می کشه جمعش کرد جناب زاکانی. از بس ریا و تصویر تو کارتان بود و قول و عملتان متناقض که کم کم فاتحه ی احکام شرعی خوانده شد . شما فکر می کننید همه چیز با تحکم حل می شود نه بابا.کسایی مساله حجاب را به عهده داشتند که مثل شما بیسواد بودند بعنی در این زمینه چیزی بلد نبودند و نیستند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها