با یک شطرنج باز حرفه ای در ایران مواجه شده ایم!

از نگاه من او یکی از باهوش ترین ، اندیشمندترین و راهبردی ترین رهبران خاورمیانه است ، البته اگر نگویم از رهبران جهان .

با یک شطرنج باز حرفه ای در ایران مواجه شده ایم!

به گزارش تیتر کوتاه، مارک دوبو ویتز کارشناس آمریکایی در یک گفتگوی تلویزیونی در حالی که با نگرانی از آینده رژیم کودک کش صهیونیستی صحبت می کرد، گفت: امروز انگار رهبر عالی ایران نه تنها برنامه دارد با محاصره اسرائیل در حلقه ای از آتش تل آویو را به سئول تبدیل کند بلکه می خواهد تل آویو را از طریق جنگی فرسایشی به کی یف تبدیل کند تا زندگی در اسرائیل را فلاکت بار کند.

 کارشناس آمریکایی که سخنانی از سر ترس به زبان می آورد تلاش می کند خیلی هنرمندانه رهبر معظم انقلاب ایران را فردی خشونت طلب و جنگ طلب معرفی می کند در حالی که جدای از وجود هوش و ذکاوت رهبر معظم انقلاب در فهم چگونگی مقابله با تهدیدات و دشمنی ها بر علیه ملت ایران، در نوع مقابله با مردم نظامی سرزمین های اشغالی و حتی نظامیان وحشی صهیونیستی کلام ویتزفاقد مبنای حقیقی در میدان است.

حقیقت میدانی ماجرا را می توان در نوع مقابله رزمندگان مجاهد حماس که مورد حمایت ج ا ا هستند با مردم نظامی  و حتی نظامیان صهیونیستی دید . نوع برخورد رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین با اسرای نظامی صهیونیستی و مردم نظامی با نوع برخورد نظامیان وحشی صهیونیستی با اسرای فلسطینی گویای همه واقعیت هاست . منشی که از تفکر ولایت فقیه سرچشمه می گیرد . ج ا ا ایران به دنبال احقاق حق مظلومانی است که در دنیای بی رحم امروز تنها مانده اند و در این راه سبک و سیاقش جدای از سبک و سیاق وحوش صهیونیستی است . 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها