قاضی زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد + عکس

معاون رییس جمهور گفت:مردم در این سرنوشت‌سازی باید شرکت کنند و سرنوشت خود را بسازند.

قاضی زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد + عکس

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در صحن‌ کوثر حرم‌امام رضا (ع) رای خود را به صندوق انداخت.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز رو سرنوشت سازی برای مردم است. مقام ریاست جمهوری مقام اجرایی است و سرنوشت ۴ ساله و ۸ ساله آینده کشور در گرو تصمیماتی است که رییس جمهور آینده می‌گیرد.
قاضی-زاده-هاشمی 1
وی با تاکید بر اینکه مردم باید در انتخابات مشارکت کنند، افزود: مردم باید در این صحنه حضور پیدا کنند و از کسی که اصلح می دانند، حمایت کنند تا امورات همانطور که خوب است اداره شود. 
معاون رییس جمهور ‌ادامه داد: امیدواریم رییس جمهور مردمی، ساده زیست، پای کار و کارآمدی -همانطور که حضرت آقا خواستند- انتخاب شود تا بالاخره از این گردنه هایی که وجود دارد بتواند ما را عبور دهد. ‌
قاضی زاده هاشمی گفت: شهید رییسی مسیر درستی  را شروع کرده بود اما خداوند برای ایشان این‌ طور مقدر کرد که در ادامه راه نباشند، بنابراین امیدواریم مسیر درست و جهت‌گیری ایشان ادامه پیدا کند. 
وی درباره انصراف خود از انتخابات افزود: من برای یک دستگی در جبهه انقلاب تلاش کردم و انصراف دادم. بسیاری از علما دلسوزان و بزرگان نگران بودند. ما انتظار داریم یکی از این دو بزرگوار نیز انصراف دهند اما من فقط زورم به خودم رسید و به حرف عزیزان عمل کردیم و امیدواریم فرد اصلح انتخاب شود. 

قاضی-زاده-هاشمی 2

وی برای شرکت در انتخابات به صحن کوثر حرم اما رضا (ع) مراجعه کرده است. 

 

 

 

منبع: ایسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • علی

    خدا پشت و پناهتان آقای قاضی زاده هاشمی
    امام زمان یار و یاورتان
    دشمنانتان نابود شوند

  • ناشناس

    انقلابی دورغگو

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها